Klub suspenderet efter vold mod dommer

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Dj Dk
Geografisk sted: der hvor jeg befinder mig nu
Kontakt:

Klub suspenderet efter vold mod dommer

Indlæg af Dj Dk »

Serie 5-klubben FC Turkiyem fra (Frederikssund )er blevet suspenderet fra turneringen mens sagen om vold mod en dommer undersøges nærmere.

Søndag formiddag blev den 20-årige dommer Michael Friis Grome overfaldet i forbindelse med en fodboldkamp mellem FC Turkiyem og Blovstrød. Spillerne og en tilskuer tildelte dommeren flere spark, og efterfølgende måtte han indlægges på Glostrup sygehus til observation for hjernerystelse.

Nu undersøger Sjællands Boldspil Union sagen, og mens de gør det får FC Turkiyem ikke lov at spille.

- Vi undersøger sagen. Vi har bedt om en redegørelse fra de to involverede klubber, men mens sagen står på - og inden der er fundet en afgørelse - så er FC Turkiyem suspenderet fra turneringen. Sagen er så grov, at vi ikke kan tillade FC Turkiyem at spille videre, siger administrationschef i Sjællands Boldspil Union (SBU), Jens Erik Jensen til Frederiksborg Amts Avis.

Han fortæller at sagen meget vel kan ende med at hele klubben FC Turkiyem bliver ekskluderet fra turneringen.

- Det er en politisk afgørelse, men jeg kan sagtens forestille mig, at det bliver tilfældet. Det er en meget alvorlig sag. Tilskueren kan vi i sagens natur ikke straffe, og det kan blive et problem at straffe de involverede spillere, hvis ikke vi får udleveret navnene på dem, og det har vi ikke fået endnu, siger Jens Erik Jensen.

Jeg synes famnde det er sygt at sådan nogen finder sted, helt nede i serie 5
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Re: Klub suspenderet efter vold mod dommer

Indlæg af FrZ »

Dj Dk skrev:Serie 5-klubben FC Turkiyem fra (Frederikssund )er blevet suspenderet fra turneringen mens sagen om vold mod en dommer undersøges nærmere.

Søndag formiddag blev den 20-årige dommer Michael Friis Grome overfaldet i forbindelse med en fodboldkamp mellem FC Turkiyem og Blovstrød. Spillerne og en tilskuer tildelte dommeren flere spark, og efterfølgende måtte han indlægges på Glostrup sygehus til observation for hjernerystelse.

Nu undersøger Sjællands Boldspil Union sagen, og mens de gør det får FC Turkiyem ikke lov at spille.

- Vi undersøger sagen. Vi har bedt om en redegørelse fra de to involverede klubber, men mens sagen står på - og inden der er fundet en afgørelse - så er FC Turkiyem suspenderet fra turneringen. Sagen er så grov, at vi ikke kan tillade FC Turkiyem at spille videre, siger administrationschef i Sjællands Boldspil Union (SBU), Jens Erik Jensen til Frederiksborg Amts Avis.

Han fortæller at sagen meget vel kan ende med at hele klubben FC Turkiyem bliver ekskluderet fra turneringen.

- Det er en politisk afgørelse, men jeg kan sagtens forestille mig, at det bliver tilfældet. Det er en meget alvorlig sag. Tilskueren kan vi i sagens natur ikke straffe, og det kan blive et problem at straffe de involverede spillere, hvis ikke vi får udleveret navnene på dem, og det har vi ikke fået endnu, siger Jens Erik Jensen.

Jeg synes famnde det er sygt at sådan nogen finder sted, helt nede i serie 5

P**k*** :$
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

Ja, det er en skam med mange af de araberklubber, der føler sig snydt og må ty til vold. Sådan har det været siden de allerførste "etniske" klubber begyndte at føle de var noget samtidig med at de blev spillet af banen. Dengang var det skældsord og spytteri, men det lader til at de optrapper jvf den almindelige politiske linie.
Jeg mener ikke man skal blande politik og sport, men det er en skam at de heller ikke her kan se de problemer de skaber for sig selv ;)
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

aroxdk skrev:Ja, det er en skam med mange af de araberklubber, der føler sig snydt og må ty til vold. Sådan har det været siden de allerførste "etniske" klubber begyndte at føle de var noget samtidig med at de blev spillet af banen. Dengang var det skældsord og spytteri, men det lader til at de optrapper jvf den almindelige politiske linie.
Jeg mener ikke man skal blande politik og sport, men det er en skam at de heller ikke her kan se de problemer de skaber for sig selv ;)
Det er deres ære - deres grundvold der bliver rystet, når de taber. Deres kultur magter ikke at håndtere sport. Sørgeligt men sandt.
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Har hørt noget om, at han skulle være et rigtig fjols (dommeren) - men det giver dem selvfølgelig ikke lov til at tæve ham.
BØH
bukkebrusen
Captain

Indlæg af bukkebrusen »

Undre mig ikke det er et hold med tyrkere, deres temperament er bare alt for meget i det hårdkogte punkt. De taber ansigt som Japanerne ville sige, men Japanerne gør det med værdighed og ikke på en skamfuld og ikke-dansk måde at håndtere tingene på.

Men seriøst hvad tænker folk på?

Hvad med vi havde 2 arabere hold imod hinanden, men vent det vil kun gå galt ikke? Joooo, men vent vi kan gøre det endnu bedre, lad os indsætte en araber dommer, men dog så går det da grueligt galt. Ja det kan du bande på.

Så lad os invitere Ekstrabladet og læse om kampen næste morgen på deres hjemmeside.

Spørg til side. Det er ganske enkelt suk at folk er så tåbelige.
He who dies with honor is a dead man!
Brugeravatar
jmunch

Indlæg af jmunch »

Jeg har haft boet i Frederikssund indtil i sommers her, hele mit liv, og jeg har ikke hørt om de der FC Turkiyem.. men havde godt hørt at der havde været ballade til en fodboldskamp og dommeren fik prygl, men hørte det som at det var en tilskuer der havde delt øretæver ud.
tykke

Indlæg af tykke »

"Episoden opstod kort før tid, da Blovstrød udlignede til 4-4 i fodboldkampen. En tilskuer fra hjemmeholdet FC Turkiyem kastede sin mobiltelefon efter dommeren. Det fik Michael Friis Grome til at blæse kampen af, men det fik kun gemytterne til at koge yderligere. En FC Tyrkiyem-spiller væltede dommeren omkuld, mens to andre sparkede."

det var vidst sådan det forløb.. men synes det sørgeligt at folk der bruger deres fritid på at afvikle kampe i serie 5 skal tæskes.. spillerne burde være taknemmelige for at der nogen gider stille op og blive svinet til en hel formiddag
tykke
IdEaL
Geografisk sted: Nok ikke Cuba

Indlæg af IdEaL »

Så ham i Go'aften Danmark han virkede ikke som et fjols, ja en grim albino, men ikke et fjols!

Han havde givet en et gult kort, og var blevet truet med tæsk, hvilket fik ham til at give ham det røde kort. Det udløste ballade men han fik ham væk efter en masse trusler og bandeord, det skulle have været en vigtig kamp for Turkiyem så da blovstrød udligner i slutningen går det amok, og ja så kastede (ham den udviste som var kommet igen)? sin mobiltelefon efter dommeren.

De spillere som han kan huske spillernumrene på, er blevet anmeldt til politiet.
Er det fordi jeg er mørk, du ikke kan lide mig?
Zukot
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Zukot »

De skal jo bare smides ud af turneringen du får jo aldrig en dommer til at dømme en kamp derude igen.. Men så starter de vel bare en anden klub.
Acid
Geografisk sted: Nordjylland
Kontakt:

Indlæg af Acid »

Hvorfor er det overhovedet de har klubber kun for indvandre?

Kan vi også lave klubber kun for danskere, eller bliver vi så kaldt racister ?

OT: En super sørgelig sag, uanset om dommeren var en idiot eller ej, skal han ikke overfaldes.
--==Heller en god trekant, end en ond cirkel==--
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Well det er næppe en ren indvandre klub, men når du har en medlems sammensætning hvor antallet af indvandre stiger og stiger og nærmer sig 100 % så tror jeg de fleste ikke- indvandre skifter klub.
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Lidt OT:

I forbindelse med her ville jeg lige en introducere jer for en englænder som er ateist og har noget imod radikal islamisme og andre religioner. Han er meget velformuleret.

http://youtube.com/watch?v=mHh0NdR5Jh0

Jeg kan kun give ham ret!
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Besvar