Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Jeg sælger nu min D&G jakke som jeg ikke rigtig har brugt. Jakken koster 5500 .- men I kan komme med et bud hvis der skulle være en derude der er interesseret. Og ja, selvfølgelig er den ægte som det også fremgår af et af billederne Jakken er str. L
Skriv kun hvis det har insteresser eller du har spørgsmål.
Jeg sælger nu min D&G jakke som jeg ikke rigtig har brugt. Jakken koster 5500 .- men I kan komme med et bud hvis der skulle være en derude der er interesseret. Og ja, selvfølgelig er den ægte som det også fremgår af et af billederne Jakken er str. L
Skriv kun hvis det har insteresser eller du har spørgsmål.
Det må da være en lille large, hvis den passer dig :S
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Jeg har ikke kviteringen mere - smed den ud efter 1 måned eller sådan noget da jeg derefter kunne konstarere at det var for sent at bytte den og at jeg på daværende tidspunkt var meget godt tilfreds med jakken. Jeg har haft den i ½ år og det er begrænset hvor meget jeg har brugt den. Grunden til jeg vil af med den er, at den er lidt for poppet til mig.
Jeg fik jakken for at lave et arrangement for McDonald i Frederikshavn (djing) og jakken var derfor min betaling. Jeg fik kviterringen og prisen sad stadig på.