Den store wallpaper tråd
Redaktør: Moderators
Det er kun tabere som kører med wallpaper, os gamle ved at det sløver maskinen at have baggrundsbillede.
Senest rettet af nco 03 okt 2007, 18:19, rettet i alt 1 gang.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Administrator and founder of CA
Det er jo fordi din 80386 maskine ikke er i stand til at køre med et baggrundsbillede. Det handler jo ikke om, at det sløver maskinen, men om at din computer med 1 mb ram ikke kan trække det 
Mit eget baggrundsbillede er et Formel 1 billede fra Ungarns Grand Prix 2004.
...
Mit eget baggrundsbillede er et Formel 1 billede fra Ungarns Grand Prix 2004.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Ja det er til "Back to Brokeback Mountain" - Tutorerne for mit studie holdte en ryste sammen fest i sommmers inden studiestart og vi lavede en masse fede billeder med forskellige temaer.IdEaL skrev:Det er squ et fedt billede Qzl, i har nogle fede udtryk på det billede. Det ligner nærmest en plakat for en westernfilm.
- Vi var hamrende stive. Og ja det er lidt for selvfedt at have et billede af sig selv som baggrund. Men på den anden side, når man ser så hamrende godt ud som yours truly, så er det iorden.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
Som Snabelfisken siger, så ER det RocketDock - find det her -> http://www.crystalxp.net/news/en181-vis ... -pack.htmljmunch skrev:Hvordan har du fået den bar i bunden ? Er det noget ekstra feature ting i vista?
Iøvrigt er der ikke Vista på netop denne maskine - det er såmænd en XP Pro, som man kan gejle med diverse småting, som feks. RocketDock.
Du kan også lave en sidebar mage til den der er i Vista, med feks. Thoosje Sidebar -> http://www.thoosje.com/
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Jeg harn fem kaniner, så det er ikke kun Psy, der kan finde sådan en baggrund interessant.Sunshine skrev:jeg har et billede af min afdøde hamster. Tvivler på, der er nogen herinde (det skulle dog lige være psy) der ville finde det interessant
Dog har jeg hverken bryllupsbillede eller kaniner som baggrund nu, men et billede af Heikki Kovalainen i en McLaren MP 4-23 fra sidste weekends Formel 1 løb i Monaco.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Re: Den store wallpaper tråd

Der er et baggrundsbillede til alle jer dj´s
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Nice tak! smider jeg på. (: