Favorit CD taske.

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
mimic
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Favorit CD taske.

Indlæg af mimic »

Jeg sidder og kigger lidt efter en taske til at opbevare CD skiver i.
Jeg har set på en del UDG tasker ved http://www.aage.dk, men jeg er ikke helt sikker på om jeg er parat til at smide så mange penge (1000,-) efter en UDG taske hvis der er billigere (gode) alternativer.

Nogen der har nogle friske forslag? :D
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
Zivago

Re: Favorit CD taske.

Indlæg af Zivago »

UDG taskerne er rigtigt gode - men som du selv skriver - dyre.
Prøv at kgge på http://www.nierle1.com/s01.php?shopid=s ... n=DJ-Taske

(Der er flere sider - brug pilene nederst på siden).

Der er aluminiums kufferter med sleeves i mange forskellige størrelser, til meget billige penge. Jeg har selv en til 1000 skiver, som jeg bruger til software. Den er god og solid - men nok lige lovlig stor - hvis du skal have den med ud at spille. Der skal du nok have nogle til omkring 400 - 500 skiver. Men de koster jo heller ikke mere end et par hundrede kroner.

Zivago
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

I TP Musik har de nogle helt okay tasker, med plads til 250 CD'ere i. Jeg mener jeg gav 179,- pr. stk., og er for tiden ved at smide alle mine gamle skiver over i dem. Det virker som en god og robust taske, og en af mine venner har også kun positivt at sige om dem.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

Du kan spare lidt penge ved at købe i Tyskland, f.eks. hos www.thomann.de
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Besvar