Nu hvor vi alligevel har taget denne tråd frem igen, så ville jeg da lige høre om der er nogen af Jer, som har set det nye afsnit af "Robinson ekspeditionen" hvor deltagerne fra Paradis Hotel er med? Der kan man snakke om en flok forkælet teenagere, som TheJackal skriver, så går nutidens teenagere i panik når de skal klare sig selv..TheJackal skrev:Jeg husker også tydeligt "de gode gamle dage"..![]()
Som spejder har jeg bl.a. lært at begå mig i naturen, og klare mig selv på mange punkter. Nutidens teenagere ville gå i panik hvis man tog deres mobiltelefon og deres ipod, slæbte dem ud i skoven og bad dem klare sig selv..!
Mage til møgunge
Redaktør: Moderators
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
Jeg husker kun svagt min barndom (det er så længe siden...)...
Men - jeg husker dog enkelte detaljer, som for eksempel at den allerbedste julegave vi unger kunne få,
var når der var hård nattefrost julenat,
og fatter gik ud i sneen og pissede en glidebane til os (fin og gul).
Se DÈT var tider.
(det´ gas - og jeg er meget enig i Jeres sysnpunkter - børn har alt for mange materielle goder, og er alt for inaktive. Emil, min søn på 10, har flere kammerater der end ikke ved hvordan man klatrer op i et træ!)
Men - jeg husker dog enkelte detaljer, som for eksempel at den allerbedste julegave vi unger kunne få,
var når der var hård nattefrost julenat,
og fatter gik ud i sneen og pissede en glidebane til os (fin og gul).
Se DÈT var tider.
(det´ gas - og jeg er meget enig i Jeres sysnpunkter - børn har alt for mange materielle goder, og er alt for inaktive. Emil, min søn på 10, har flere kammerater der end ikke ved hvordan man klatrer op i et træ!)
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Plys - det nye kuld skrev: (det´ gas - og jeg er meget enig i Jeres sysnpunkter - børn har alt for mange materielle goder, og er alt for inaktive. Emil, min søn på 10, har flere kammerater der end ikke ved hvordan man klatrer op i et træ!)
hvaaa' ham der Emil, han skal da til at komme ned fra det træ og komme på envy og få lidt champange. og vis dig som en go far til jul og gi ham en keystrop fra LV i julegave. så han ka blive RIGTIG lykkelig.
ps. alt dette skal tages seriøst.. ironi og humor findes ikke i min verden.

- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
Hyperaktive, spolerede af for-lidt-opmærksomhed-fra-forældrene teenagere, der prøver at hælde sprut på min søn før tid, bliver skudt i min baghave og kørt gennem kompostkværnen.mt^1 skrev:Plys - det nye kuld skrev: (det´ gas - og jeg er meget enig i Jeres sysnpunkter - børn har alt for mange materielle goder, og er alt for inaktive. Emil, min søn på 10, har flere kammerater der end ikke ved hvordan man klatrer op i et træ!)
hvaaa' ham der Emil, han skal da til at komme ned fra det træ og komme på envy og få lidt champange. og vis dig som en go far til jul og gi ham en keystrop fra LV i julegave. så han ka blive RIGTIG lykkelig.
ps. alt dette skal tages seriøst.. ironi og humor findes ikke i min verden.
ps.: Der er masser af ironi og humor i MIN verdern, men til tider kan det være umådeligt svært at skelne det fra virkeligheden...!
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Kan tydeligt genkende at materialismen er på enormt fremtog. Stod og skulle købe et par bukser eller en trøje i en butik i silkeborg. Er total tilbudsrytter, fordi jeg er for nærrig til at gi' 1000kr for et par bukser.
Ender med jeg finder et par sko, dog ikke på tilbud og kommer op til disken, ved siden af mig er 2 knægte på 13-14 så igang med at smide det ene bundt tøj op efter det andet på disken. De står og snakker højlydt om at den her jakke kun koster 1800 og bukserne til 1200 er fede (woot, G-Star!), udover de andre ting. Faren står tålmodigt ved siden af og jeg satser på de drenge havde for ca. 3-4000kr varer hver... Det er simpelthen fuldstændig over mit hoved i forståelse! Aner ikke om de var skilsmissebørn eller hvad grunden var, hvis det havde været forår -> april ville jeg ha' skudt på konfirmanter.
Så fedtede jeg afsted med mine sko til 400 og en jantelovssmag i munden og tanker om "ungdommen nu til dags"
Ender med jeg finder et par sko, dog ikke på tilbud og kommer op til disken, ved siden af mig er 2 knægte på 13-14 så igang med at smide det ene bundt tøj op efter det andet på disken. De står og snakker højlydt om at den her jakke kun koster 1800 og bukserne til 1200 er fede (woot, G-Star!), udover de andre ting. Faren står tålmodigt ved siden af og jeg satser på de drenge havde for ca. 3-4000kr varer hver... Det er simpelthen fuldstændig over mit hoved i forståelse! Aner ikke om de var skilsmissebørn eller hvad grunden var, hvis det havde været forår -> april ville jeg ha' skudt på konfirmanter.
Så fedtede jeg afsted med mine sko til 400 og en jantelovssmag i munden og tanker om "ungdommen nu til dags"
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne...