Musik afspiller
Redaktør: Moderators
-
Crackdealer
- Geografisk sted: Kan ikke findes på google..
Musik afspiller
Hvilken afspiller syntes du er den bedste?
(Winamp, Windows Media Player, ITunes, Songbird ..., ...)
Findes der en, der er rigtig god til "Jukebox"-mode,
hvor den vælger de mest afspillede sange,
eller de sange, man selv giver gode stemmer?
(Winamp, Windows Media Player, ITunes, Songbird ..., ...)
Findes der en, der er rigtig god til "Jukebox"-mode,
hvor den vælger de mest afspillede sange,
eller de sange, man selv giver gode stemmer?
Schrødingers kat er død
Jeg har kørt med Winamp v 2.76 i nogle år efterhånden, og den fejler intet andet end at den ikke afspiller .flac filer... men det bruger jeg Foobar2000 til. Har prøvet iTunes da jeg brugte iPod engang, men det var et mareridt af ubrugeligheder efter min mening.
Hvis du vil have en god jukebox, så er det sikkert noget som iTunes du er efter
Hvis du vil have en god jukebox, så er det sikkert noget som iTunes du er efter
-
CrazyBrain
- Geografisk sted: Midtjylland
- Kontakt:
Bruger også winamp, og har gjort det de sidste mange år..
@ Aroxdk -> http://www.winamp.com/plugins/details/131643

-
Ace
- [Ltd edition]
- Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!
Winamp klart.
Der findes et plugin til winamp, (kan self ikke lige komme på hvad det hedder) der kan beatmappe hele din musiksamling. Og udfra det du så spiller på et givet tidspunkt (roxette eller AC/DC) kan den så lave playlister over musik der lyder på samme måde. Det virker MEGA nice. Selvom det godtnok tager et par dage at lave den beatmappe hvis man har mange musik numre.
Fungerer faktisk lige som www.last.fm kan man sige. Hvor du skriver et nummer du kan lide og så finder den selv en masse andet der ligner.
Der findes et plugin til winamp, (kan self ikke lige komme på hvad det hedder) der kan beatmappe hele din musiksamling. Og udfra det du så spiller på et givet tidspunkt (roxette eller AC/DC) kan den så lave playlister over musik der lyder på samme måde. Det virker MEGA nice. Selvom det godtnok tager et par dage at lave den beatmappe hvis man har mange musik numre.
Fungerer faktisk lige som www.last.fm kan man sige. Hvor du skriver et nummer du kan lide og så finder den selv en masse andet der ligner.

In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
Takker - det må jeg installere i morgenCrazyBrain skrev:Bruger også winamp, og har gjort det de sidste mange år..
Tja - VLC kan nu en del mere, og starter hurtigere op - det kan afspille flere formater end winampchreddy1 skrev:hvad er der overhovedet muligt udover WinAMP..? ingenting..
winamp ka det hele; understøttelse af pææænt mange formater, understøttelse af plugins, stream fra netradio'er, mulighed for at tilføje nye skins..
og du ka let bruge Media Library (ML) i WinAMP som en slags jukebox..
Samtidig kan det også bruges til streaming - altså DU kan streame direkte. Og tænk - så er det open source.
Zivago