Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Hey..
Tænkte der muligvis var nogen af jer som kendte til et sted hvor jeg kunne søge om elevplads som Mediegrafiker. Er igang med det obligatoriske hovedforløb lige pt.
Selvfølgelig vil jeg smide en seriøs ansøgning afsted i den retning, men håbede nogen af jer havde kontakter, eller muligvis selv stod et sted, hvor i lige stod og manglede en.
Maunus skrev:Hej, hvad laver en medie grafiker egentlig? Synes din hjemmeside er utrolig pæn, hvad er den lavet i?
Jeg overvejer selv at blive noget grafiker. Men er ikke 100% sikker på hvad jeg vil.
Fritlægger tegninger, laver logoer, laver hjemmeside designs, laver ting til tryk osv. Nu er jeg ikke nået så langt, så har ikke det fulde overblik endnu. Men synes det er rigtig spændende, og det er den vej jeg vil gå
Siden er lavet i photoshop, kodet af min bror. Php tror jeg.
Ikke fordi jeg lige står med nogle pladser på hånden, men har du eventuelt nogle krav til elevpladsen? Er det fx ligemeget om den ligger i Skagen eller København?
Silian^ skrev:Måske skulle forsiden peppes lidt op og dit CV burde også være udfyldt. Det ser lidt mere troværdigt ud vil jeg mene.
Vil gerne holde det stilrent. Men ja ved godt at CV burde være der, men har ikke rigtig forstand på at kode osv. og min kære bror er i USA lige pt.
På sin vis skulle sitet i første omgang kun fremstå som en portfolio.
nastyinc skrev:Du skal squ da have CA logoet ind osv så det bliver rigtig pimp.
Kunne sagtens smide et lilla CA oppe i hjørnet ved siden af Deviantart logoet , som sådan en hot-link! Må vi se på når min bror kommer hjem, vil ikke begynde at rode i koden alt for meget.
Kazo skrev:Ikke fordi jeg lige står med nogle pladser på hånden, men har du eventuelt nogle krav til elevpladsen? Er det fx ligemeget om den ligger i Skagen eller København?
Jeg "bor" på Amager lige nu, så alt i københavns området har meget interesse! øvrige sjælland ville heller ikke være dumt.