Men selv det er en chance at tag det er jo der for det skal laves ordenligt hehe
Rettelse af nummer i dokument
Redaktør: Moderators
-
Hofmeister
Din ordre må vel være i butikkens system. Så hvad med at ringe ned og snakke med dem?
Det du/I har gang i der er simpelthen for tåbeligt. Det er, sammen med brandstiftelse, det der har den højeste strafferamme i Danmark. Ikke at strafferammen burde være en faktor om man gør noget eller ej, men det er bare en indikation af hvor hårdt det egentlig kommer til at ramme Jer i hovedet (ja, din kammerat bliver også straffet), hvis det bliver opdaget. Og det er sgu da irriterende blot fordi man skal have sendt noget halløjsa til reperation, som man i første omgang har ærlig og redeligt købt.
Det du/I har gang i der er simpelthen for tåbeligt. Det er, sammen med brandstiftelse, det der har den højeste strafferamme i Danmark. Ikke at strafferammen burde være en faktor om man gør noget eller ej, men det er bare en indikation af hvor hårdt det egentlig kommer til at ramme Jer i hovedet (ja, din kammerat bliver også straffet), hvis det bliver opdaget. Og det er sgu da irriterende blot fordi man skal have sendt noget halløjsa til reperation, som man i første omgang har ærlig og redeligt købt.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
Crackdealer
- Geografisk sted: Kan ikke findes på google..
Jeg syntes du skal prøve!
Bare brug paint. De opdager aldrig at du selv har tegnet lidt.
De opdager heller ikke, at det ikke er trykt på samme type papir.
Jeg tror heller ikke at de lige kigger efter, om din tegning
passer sammen med deres kopi. - for de har jo bagsiden!
Prøv det.. prøv det..
(og så må du meget gerne bruge dit ene opkald, til at ringe til mig)
Bare brug paint. De opdager aldrig at du selv har tegnet lidt.
De opdager heller ikke, at det ikke er trykt på samme type papir.
Jeg tror heller ikke at de lige kigger efter, om din tegning
passer sammen med deres kopi. - for de har jo bagsiden!
Prøv det.. prøv det..
§ 172. Straffen for dokumentfalsk er bøde eller fængsel indtil 2 år.
Stk. 2. Er dokumentfalsk af særlig grov karakter, eller er et større antal forhold begået, kan straffen stige til fængsel i 6 år.
Schrødingers kat er død
Man har lov til at aflevere en kopi af kvitteringen, så som sagt, gør dit bedste forsøg, og fax den somewhere, efter en low-res udprint, og det vil være af en kvalitet, hvor man ikke ville kunne skelne.
Det vigtigste i sagen er jo, at du "blot" genskaber et mistet dokument
Men som sagt - det er dokument falsk, og derfor bør du lade være
Det vigtigste i sagen er jo, at du "blot" genskaber et mistet dokument
Men som sagt - det er dokument falsk, og derfor bør du lade være
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
- Dj Pantheon
- Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
- Kontakt:
Hehe, han får højst en bøde hvis han bliver taget for det....men så kan han jo ringe og fortælle dig detPrøv det.. prøv det..
§ 172. Straffen for dokumentfalsk er bøde eller fængsel indtil 2 år.
Stk. 2. Er dokumentfalsk af særlig grov karakter, eller er et større antal forhold begået, kan straffen stige til fængsel i 6 år.
DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!
:)
Haha du kan da bare lade være at smide lortet væk
og har den lorte pc ikke været til rep 1000 gange?
Nu det kun er 3 cifre det drejer sig om og eftersom den er skrevet med rigtig lorte håndskrift, tror du så de tjekker ned til mindste detalje hvad S/N nummeret er? Det kan jo evt. være at ham der har udfyldt din kvittering har skrevet forkert af eller lignende. Du kan bare sige du har følgende laptop hvor du fik den dertil hørende kvittering
Down du bare en klovn!!!
og har den lorte pc ikke været til rep 1000 gange?
Nu det kun er 3 cifre det drejer sig om og eftersom den er skrevet med rigtig lorte håndskrift, tror du så de tjekker ned til mindste detalje hvad S/N nummeret er? Det kan jo evt. være at ham der har udfyldt din kvittering har skrevet forkert af eller lignende. Du kan bare sige du har følgende laptop hvor du fik den dertil hørende kvittering
Down du bare en klovn!!!
LOL Feffe.
Det er da hamrende ligegyldigt hvilken kontekst situationen finder sted i.
Det er dokumentfalsk hele vejen igennem. Hverken mere eller mindre.
Han fabrikerer sin egen kvittering, om han så laver det ud fra en vens eller helt fra bunden er hamrende ligegyldigt.
At man så kan synes butikken er stivnakket, er en anden sag og en sag jeg er helt enig med dig i.
Men ikke destro mindre er det lovbrud og det er da ret relevant at det påpeges over for ham og at der så kommer en diskution ud af det er vel ok.
Han fabrikerer sin egen kvittering, om han så laver det ud fra en vens eller helt fra bunden er hamrende ligegyldigt.
At man så kan synes butikken er stivnakket, er en anden sag og en sag jeg er helt enig med dig i.
Men ikke destro mindre er det lovbrud og det er da ret relevant at det påpeges over for ham og at der så kommer en diskution ud af det er vel ok.
Giver dig til dels ret DjMail. Det er i lovens øjne ulovligt, i det sekund du rør et dokument uden bemyndigelse dertil.DjMail skrev:LOL Feffe.
Men måske du kan gå ned med en kvitering, der er blevet våd, lige ved de 3 aktuelle cifre? Virker søgt I know, men manden i butikken ved nok ikke, hvorfor det lige skulle være specielt underligt med de 3 cifre.
Desuden genskaber han et mistet dokument, hvilket i mine øjne (ikke statens) er HELT ok. Han går absolut ikke på kompromis med hverken min moral eller etik. Derfor synes jeg det er ubehageligt, at I hænger ham ud for at være en idiot. Rent etisk set, gør han intet forkert, kun rent juridisk, og vi kan sgu ikke alle følge loven 100% hele tiden!!!
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
..
Hmm nu er det jo ikke kun de 3 cifre du skal ændre, men også det røde ordre nummer oppe i venstre hjørne, det vil jo så ikke passe, sammen med den kopi de har siddende...
bare lige et godt råd inden du afleverer den, hvordan du så vil finde det, med mindre du har skrevet det ned, bliver nok et problem...
bare lige et godt råd inden du afleverer den, hvordan du så vil finde det, med mindre du har skrevet det ned, bliver nok et problem...
<HR>
<center>:)</center>
<center>:)</center>