Studietur til Madrid - disco og clubs?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
NuxZi
Geografisk sted: DK

Studietur til Madrid - disco og clubs?

Indlæg af NuxZi »

Hey!

Vi står og skal afsted til Madrid på søndag med klassen.
En studietur uden en helvedes masse druk går simpelthen ikke, så derfor vil jeg høre om der er nogle af jer, som har været i Madrid og kan anbefale nogle fede clubs?

Har søgt lidt på google, men synes ikke helt jeg kan finde frem til noget :o .. Vi skal bo i området Gran Via som ligger fra Puerta del Sol, hvis det kan hjælpe folk lidt på rette køl med ang. hvilket område det gerne må ligge i :) ..

Hvordan står det til med åbningstiderne på klubberne - er det alle ugens dage eller hvordan forgår det? :) ..

Håber I kan smide lidt links, og en masse gode steder!!

På forhånd tak.

- MikkelB 8)
Fredetheman
CAs svar på Grev Ingolf

Indlæg af Fredetheman »

Jeg skal også afsted, så jeg kigger lige med :D
NuxZi

Indlæg af NuxZi »

Hvilken skole er du fra, og hvor skal I bo, hvis det da er samme uge? ;)
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

I skal tage på Pacha i Madrid som er der hvor hele Pacha eventyret oprindeligt startede for omkring 30 år siden...

http://www.pacha-madrid.com/base.html

Dette er dog ikke et sted man drikker hjernen ud og råber FISSE!!!!! efter alt af hunkøn.. man kommer her for musikken og for at opleve en af de ting som har været med til at udvikle det vi idag kalder clubbing....! Hvis det bare er druk i vil have så er der masser af engelske pubs i byen!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
NuxZi

Indlæg af NuxZi »

Det ser da spændende ud - det kunne være vi skulle tage et kig på det :) ..

Men det ender sikkert nok med det bare er en omgang hård druk ;D
Besvar