In-Wall højtalere + anlæg

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
mimic
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

In-Wall højtalere + anlæg

Indlæg af mimic »

Jeg sad netop og studerede lidt i et katalog fra hifi-klubben og faldt over nogle in-wall højtalere.
Priserne på dem var dog lidt høje, så jeg tænkte om der var nogen der kendte nogle meget små højtalere som ikke hang og generede.
Nogen der evt. også kender et godt anlæg som ikke optager så meget plads.

Anlægget skal kun kunne afspille cd og radio, men må ikke fylde det store (gerne helt til væg)
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Bose laver meget små højttalere som samtidig spiller kanon...
Prismæssigt ligger de i den lidt dyre ende, men måske det var noget..? :)
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Brugeravatar
mimic
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Indlæg af mimic »

TheJackal skrev:Bose laver meget små højttalere som samtidig spiller kanon...
Prismæssigt ligger de i den lidt dyre ende, men måske det var noget..? :)
Helt klart noget der er værd at overveje, det er vel muligt at finde et godt tilbud på nettet!
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
Zivago

Indlæg af Zivago »

Hvad må de koste ?.

Jeg kan anbefale Dynaudio IP17 eller IP24. De er beregnet til at blive bygget ind i væggen.
Men - de er nu ikke billige, selvom de hører til den billige ende af Dynaudio højttalere.

Zivago
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

nu bryder jeg mig ikke om de små bose højtalere, da de spiller utroligt ringe i forhold til hvad du prismæssigt og faktisk også design mæssigt kan få andre steder... Du skal vide en ting med in Wall højtalere, du skal sørge for at få god vejledning når du skal montere dem, det er ikke lige gyldigt hvordan bagkasserne er polstret... osv. In Wall vil jeg kun anbefale hvis det virkelig er in wall effekten man går efter.. for rent lydmæssigt sat op mod prisen, får du meget mere for samme penge, ved en alm. højtaler :)

B&W har bla. lavet nogle super fede kompakt højtalere, "M1" som er billigere end bose, og spiller langt bedre :)

http://www.hifiklubben.dk/produkter/hoe ... _soelv.htm
Besvar