Din vildeste bytur?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

OMG! Jeg ville få et chock lige i starten!

Desuden burde du ikke ha Dankort ;) men den har du vel hørt før i banken?
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Hehe nco.. det lyder til at have været en sjov (læs: dyr) bytur.. :D :D
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Bacher
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Slagelse, DK

Indlæg af Bacher »

Jeg kan ikke forestille mig andet end at pengene ryger retur, med mindre du rent faktisk har drukket 14.000 bajere på viking ;-)
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Vikings bank, har været i telefonisk kontakt med min bank i går, så der er styr på tingene. Pengene er dog endnu ikke ført retur. Men det er lige på trapperne.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
kunno

hehe

Indlæg af kunno »

Super mange fede historie :D

Min vildeste må have været en Torsdag for omkring ½ år siden hvor mig og 2 andre venner besluttede os til at tage til tyskland for at hente proviant ..
vi startede tidligt med pilsnerne hvilket resulterede i vi var rimeligt berusede da vi nåede til bordershoppen, vi hoppede af bussen og fløj op i Baren hvor vi hurtigt fik bestilt en 1 L fadøl og 7 , 8 cl Jâger shots .. da vi kun har omkring 30 min i shoppen inden bussen kører igen, fik vi kvalt det rimelig hurtigt .. der lettede min hjerne så, men har fået fortalt at vi fik et par shots mere hvorefter det lykkede os at blive kørt med politi eskorte til færgen(hvorfor vides ikke) hvor vi blev smidt ind .. blev sjovt nok anholdt igen på færgen ( igen Ingen anelse om hvorfor) hvor vi fik indraget vores Pas hvorefter jeg måtte ligge i bagagerummet hos en ligeså stiv normand som smuglede mig igennem pas kontrollen.. Vågnede næste morgen uden pas,uden penge,uden min 1 ven og et ½ års indrejse forbud i tyskland :)
fy for en hovedpine..
kloojve
Mejerist steger speedway-montør
Geografisk sted: spætten fühls rede
Kontakt:

Indlæg af kloojve »

Haude skrev:Jeg kunne skrive mange noveller i denne tråd, men er på vej på druk ;)
jeg er vel næppe den eneste der får et lille smil på læben, over den altid sjove og glade haude fyr....
Brugeravatar
Vega
MegaMixers.com

Indlæg af Vega »

nco skrev:Vikings bank, har været i telefonisk kontakt med min bank i går, så der er styr på tingene. Pengene er dog endnu ikke ført retur. Men det er lige på trapperne.
NCO, er det den Viking der ligger på strøget med en canadisk mutter der altid skriger "Hello Sweetie" og man får kys på kinden hver gang man kommer?
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Vega skrev:(..)man får kys på kinden hver gang man kommer
Tihi fnis.. :D

Ej ok.. jeg er vidst overtræt.. :D
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Vega skrev:NCO, er det den Viking der ligger på strøget med en canadisk mutter der altid skriger "Hello Sweetie" og man får kys på kinden hver gang man kommer?
Haha nej, det er sådan et lille snusket sted der ligger i Slagelse.
kloojve skrev:
Haude skrev:Jeg kunne skrive mange noveller i denne tråd, men er på vej på druk ;)
jeg er vel næppe den eneste der får et lille smil på læben, over den altid sjove og glade haude fyr....
Nej, jeg spottede også godt lige hans indlæg.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
kipip

Indlæg af kipip »

Havde været vanvittigt fuld en aften jeg var i byen og da jeg skulle hjem var jeg rigtig sulten, var derfor på shell for at få en fransk hotdog, men de havde ingen pølser klar. Nu skal det siges at jeg var virkelig sulten så da jeg kom hjem lavede jeg mig da lige en tunmad. Næste morgen vågner jeg, kan ikke huske noget som helst, men da jeg kommer nedenunder spørger min mor om jeg spiste tun da jeg kom hjem, for der havde været spredt tun ud i hele køkkenet.. :roll: Langsomt kom min hukommelse tilbage og jeg husker min tunmad og hvordan jeg tabte den ned i sengen og dækkede den med min hovedpude. Da jeg kiggede under min pude lå der ganske rigtigt en udsmattet mad med bunden i vejret.. :( godt det var en god bytur.. 8)
dude, you fugly :D
Casper
Chart Attack VIP

Indlæg af Casper »

Jeg kan kun bekræfte NCO´s historie.. så kvitteringen, og var som den mest ansvarsfulde person i området tilstede under den pubcrawl ...

Der blev i øvrigt drukket cowboy tequila med groft salt = Næseblod !
Hoopstar

Indlæg af Hoopstar »

Min aften til julefrokosten på arbejdet.. skal siges jeg drikker aldrig vin...

Nå men vi var i Kbh i Cirkusbygningen til Wallmarts et eller andet cabaret..
Der var vin, og det røg ned i massevis.. det smagte sq meget godt.. fik af vide at jeg kom op på omkring 1½ 2 flasker.. så festen er stadig brudstykker..

Da det slutter omkring kl 1 kører bussen hjemaf og jeg bliver også spurgt om jeg skal med, hvilket jeg afviser med det samme. jeg er sq ik færdig med at feste..

Nå de kører så og da jeg på et givet tidspunkt (de lukkede) får bevæget mig ud kan jeg ik finde de andre. Jeg kigger mig lidt omkring og tænker så ringer jeg sq til dem..

det lykkes mig at tabe tlf så bagcoveret ryger af og batt ud og jeg kan på ingen måde fokusere på fonen og taste se så får trykket forkert 3 gange og simspærre min fon..

nå tænker jeg.. prøver at gå ind i cirkus bygningen men bliver bedt om at forlade, men jeg skal jo have den tlf så løber (det var svært) uden om dørmanden hvilket får ham til at ty til en smule vold og kaste mig ud på gaden så jeg falder..

Jeg rejser mig op og prøver at spørge folk om at låne en fon.. finder nogle flinke mennesker og får efter noget tid fundet min fætters nummer frem i hukommelsen, det viser sig bare han også er til fest så vi kører lidt frem og tilbage med om at han SKAL hente mig.. dem jeg lånte fonen af blev lidt utålmodige og ville have deres tlf men det syns jeg sq ik lige så fik lige fyret en uheldig bemærkning af hvilket resulterede i at jeg blev en smule uvenner med dem.. hehe..

igen uden tlf tænker jeg at jeg ville tage en taxa hjem til min fætter fra hovedbanegården.. så får fat i den forreste mand som er en inder.. (tror jeg) og forklarer ham at jeg skal til håndværkerparken.. Den kender han ikke, så da jeg er meget utålmodig fyrer jeg lige igen en hurtig bemærkning af at han er en fed invandrer der ikke laver andet en nasse og kører taxa i stedet for at lære dansk.... hehe der fik jeg sq fart på, for er du gal han blev sur.. han jagtede mig ned til hard rock cafe inden han gav op..

Nå efter at have ventet lidt gik jeg tilbage til stationen og fandt tilfældigvis min chef der som også havde været lidt for fuld og ik var klar på turen hjem så vi nuppede lige en taxa til Ringsted.. godt firmaet gav.. så aftnen sluttede godt om end med lidt knubs..
Brugeravatar
mimic
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Indlæg af mimic »

Min vildeste bytur var sjovt nok en Studietur! :lol:

Hele min klasse var afsted på studietur i Barcelona hvor en aften fik bevæget os ned på en irsk pub, hvor vi fik indtaget rigelige mængder alkohol!
Jeg fik selv en cacique rom + cola som kan slå benene væk under de fleste er nogle glas. Ale på pubben var håndskænket og man skulle selv blande colaen på med rommen, så smagen kunne man selv bestemme!

Vi havde dog været så dumme at tage en af vores kammerater med i byen som mere eller mindre aldrig drikker eller går i byen. Men vi fik hurtigt lært ham at drikke en kæmpe øl og vist ham hvordan man fik en tequila hamret ned! Da han var "nybegynder" kunne han ikke tåle så meget og kunne rent ud sagt ikke styre sig, så han fik ihvertfald så hatten passede (3-4 gange).

Vi drog hjemad og jeg drejede forbi en mcd der stadig havde åbent (længe leve storbyer og deres åbningstider). Jeg fik en hamburger og fortsatte så videre mod vores hostel, sammen med de andre.
Da vi nåede værelse kunne jeg mærke at min hamburger ikke ville blive hvor jeg havde sendt den hen, så jeg fik et mindre glædeligt gensyn med min 10 minutter gamle hamburger.

Min kammerat der ikke kunne drikke det helt store, var allerede helt væk og han blev smidt under en kold bruser for at få ham på højkant igen. Efter det korte bad blev han smidt på et toilet i en lille time mens vi andre fik gjort vores senge klar (så godt vi nu kunne). Efterfølgende blev min kammerat smidt ind i hans seng. Der gik kun små 5 minutter efter han havde lagt sig, til han brækkede sig i en skraldespand. Efterfølgende kom en af de andre der boede på værelset ind og nåede kun halvt ind i rummet før han kunne lugte bræk-lugten. Han kunne se han ikke kunne nå badeværelset så han fortsatte mod vores altan (3. sal) og knækkede sig ned på gaden.

Vi fik alle lagt os, men vi blev dog hurtigt trætte af ham nybegynderens snorkeri, så han blev smidt ud på gangen, med madras osv.
Næsten morgen blev han vækket af en rengøringsdame der stod og prikkede til ham med et kosteskaft.

Det var så min vildeste bytur :lol:
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
Besvar