Family Guy

Mangler du en film? Hvordan ripper man en DVD? Hvor anskaffes DivX henne? Alle film- og tvrelaterede spørgsmål og ønsker stilles i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Dj Pantheon
Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
Kontakt:

Family Guy

Indlæg af Dj Pantheon »

ville Bare høre om der er nogen der ved hvilken seson de er igang med? Kan sq ikke finde ud af det, nogen siger det er nr 5 og andre at det er 6...
DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

imdb siger der er lavet 6 sæsoner.
BØH
igloen
Geografisk sted: På Coke-LINE's stjålne cykel!

Indlæg af igloen »

Der er lavet 5 sæsoner indtil videre.. Og de skal i gang med sæson 6.. Det begynder i USA igen d 23 sept. Glæder mig helt :)

Forresten grunden til at folk ikke kan finde ud hvilken sæson det er, er fordi at release grupperne begyndte at fucke up i det i sæson 5, pga en pause i serien. De begyndte at kalde det sæson 6 selvom det var 5 :)
...::// Team AuG \\::...
Billede
Brugeravatar
Dj Pantheon
Kontakt:

Indlæg af Dj Pantheon »

hehe smart af dem...men takker for svarene :)

Verdens bedste serie...
DigitalDanceFloor.com - Your nr. 1 souce in Electro music! Catch me on Groove Amp!
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Der er nu seks sæsoner, og den syvende sæson starter i september med det berømte Star Wars spoof.

Jeg har sæson 6 i bestilling

http://www.play.com/DVD/DVD/4-/3433269/ ... oduct.html

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
igloen
Geografisk sted: På Coke-LINE's stjålne cykel!

Indlæg af igloen »

3dotz skrev:Der er nu seks sæsoner, og den syvende sæson starter i september med det berømte Star Wars spoof.

Jeg har sæson 6 i bestilling

http://www.play.com/DVD/DVD/4-/3433269/ ... oduct.html

...
I agree too disagree! :)
De kan vidst ikke helt selv finde ud af hvilken sæson det er.. hvis man går ind på http://www.familyguy.com/ og under dvd også sæson 4, (som er den nyeste der) har den det samme cover som sæson 5 her. :)
Tror de vil tjene lidt ekstra ved at dele sæsoner op på flere dvd'er :)
I følge tv.com er det sæson 6 vi skal til..
Men lad os nu ik skændes om det.. Det er jo en klasse serie og det vel hovedsagen :P
...::// Team AuG \\::...
Billede
Brugeravatar
CCK^
Geografisk sted: 9000 cement

Indlæg af CCK^ »

Det handler vel igen om produktions vs tv sæsoner. Det er hvert fald der kæden springer af for de fleste angående Futurama (4 vs 5). Her ser de dog ud til at vil forvirre folk endnu mere og kører R1 som Produktion og R2 som TV serien (Nok pga forskellige udgiver).
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Jeg har lige checket min season five, og den slutter med Griffith Story, der lukker season four på tv.com.

Det er noget forbandet svineri, at man ikke kan regne med de season pakker man køber. Det samme gælder american dad, hvor der også bliver klippet midt i sæsonerne. Som samler er jeg jo nødt til bare at fortsætte, men som person er jeg irriteret.

...
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Jeg er først lige begyndt at se denne serie (har tidligere set par afsnit men aldrig fulgt med i den)

Jeg fulgte med i den da season 6 startede og har set de første 3 afsnit og venter nu på afsnit 4 som kommer næste måned.

Men hvad skulle jeg lave i ventetiden?

Korrekt!

Jeg fik set season 4 og 5 på 2 uger :D

Og damn det er genialt!

Kan varmt anbefale serien!

På nogen områder kan den godt minde om simpsons men alligevel ikke.

Det jeg kan lide ved serien er den lidt grovere sarkasme og alle de små klip som sniger sig ind...

Viste Tv3 eller 3+ dem ikke engang?
Angry Man: Oh great, I always end up sitting next to a damn baby.
Stewie Griffin: What did you just say?
Lois Griffin: Stewie, stop fussing.
Stewie Griffin: Pipe down Lois. Hey big man, turn around. Oh you can't hear me now. I was going to watch the movie, but forget it. For the next 5 hours, you're my bitch.

http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Fa ... y_episodes
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Brugeravatar
Dj Pantheon
Kontakt:

Indlæg af Dj Pantheon »

Konge serie... Det blev vist på tv3 plus på et tidspunkt, men er ved at være noget tid siden og blev vist kl 4- 5 om morgen...

Aner ikke hvorfor de stoppede med at sende det, ville da ikke gøre mig noget hvis de begyndte at vise det igen :)
goafreak
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Det er bedre end Gilmore Girls - men jeg holder mig stadig til The Simpsons, selvom de nye afsnit ikke er ligeså gode som dem i "midten"... :(
BØH
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Jeg synes også at season 19 skuffer lidt i forhold til family guy.

Jeg tror 3+ stoppede det fordi det også blev stoppet i USA men produktionen startede så senere igen efter mange henvendelser.

Hvorfor holder simpsons og family guy egentlig denne pause lige nu?
goafreak
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Jeg er ikke helt sikker, men South Park har også lige holdt en pause.
BØH
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

De sidste 3-4 sæsoner har South Park vist syv afsnit i foråret og de sidste syv afsnit om efteråret.

Jeg kan ikke komme med nogen forklaring på, hvorfor andet end jeg tror Trey Parker og Matt Stone har fået storhedsvanvid. Produktionen af South Park er blevet så hurtig, at man kan tage aktuelle emner og så bruge dem i afsnit.

Som de to Cartoon Wars afsnit fra sæson 10, der kom få uger efter Muhammed krisen begyndte.

Jeg mener Matt og Trey har mistet noget af den originalitet de oprindeligt havde. Jeg har ikke længere den "craving" efter South Park, som jeg havde tidligere. Et afsnit hvor man fokuserer på Stans far og den lort, som han har lagt og så skulle Bono også kaldes en stor lort.

Juleafsnittene er også ude, og man savner Terrence & Philips. Men nu var det jo Family Guy denne tråd handler om, så jeg stopper her.

...
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Et af mine yndlingsafsnit af Season 5 er EP11: The Tan Aquatic with Steve Zissou

Brian: We just have to wait and see.
Stewie: Jim Henson had a "wait-and-see" attitude and look what happend to him. Now we got wrong-sounding Muppets.
Og så ser man Kermit the Frog og Swedish chef med dybe stemmer og en fuldstændig plat samtale.
Haha genialt

“When Brian advises Stewie to “wait and see” whether or not he has cancer, Stewie says “Jim Henson had a wait and see attitude, and look what happened to him. Now we’ve got wrong-sounding Muppets,” a reference to Henson’s failure to properly address a cold he had, which led to pneumonia, and ultimately his death in 1990.”
Senere i dette afsnit vil Stewie med Brian på museum... Den scene hvor Stewie kigger på maleriet er det ikke fra Ferris Bueller's Day off? Hvor Ferris's ven Cameron laver det samme???
Brugeravatar
Dj Pantheon
Kontakt:

Indlæg af Dj Pantheon »

Stemmeskuespillerne bag komedieserien "Family Guy" kunne i forbindelse med jubilæet for showets 100. afsnit afsløre, at den populære "Star Wars"-specialepisode "Blue Harvest" ikke var den sidste lange stjernekrigsparodi, som den berygtede familien Griffin forgriber sig på.

Mila Kunis, som spiller Meg, kan bl.a. berette, at alle skuespillerne allerede har lavet indledende prøver til en "Emperiet slår igen"-episode, og at manuskriptet er færdiggjort.

Skaberen bag "Family Guy", Seth MacFarlane, kan bekræfte, at det næste "Star Wars"-specialafsnit er under udvikling, og at den intergalaktiske dusørjæger Boba Fett skal portrætteres af den store høne, som Peter fra tid til anden kommer i slagsmål med i serien.

Efter at serien har parodieret "Stjernekrigen" og snart også "Emperiet slår igen", kan MacFarlane fortælle, at han også godt kunne tænke sig et specialafsnit over "Jedi-ridderen vender tilbage", men at det vil afhænge af, hvor godt den nyeste parodi bliver modtaget af seerne.

For satan jeg glæder mig til det! Træls der ikker nogen dato for hvornår man kan regne med det bliver sendt...
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Dagens gode post

Tror godt vi kan regne med en Jediridderen vender tilbage, hvis de laver en Imperiet slår igen parodi.

Så håber vi de dropper alle ideer om parodier på de tre "første" afsnit af Star Wars sagaen.

...
Brugeravatar
Dj Pantheon
Kontakt:

Indlæg af Dj Pantheon »

Kan være når de er færdig med Starwars de laver en Lord the rings paraodi :)
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Haha det seneste afsnit fra Season 6 var genialt! Ser frem til part 2!

Kode: Vælg alt

"Stewie Kills Lois" is part one of the two-part episode of the FOX animated television series Family Guy (Part 2 being Lois Kills Stewie). It was scheduled as the 100th episode,[1] preceded by the Family Guy 100th Episode Celebration, a clip show episode hosted by Seth MacFarlane.[2] 10.5 million viewers tuned into this episode, making it the third most watched since 2005 behind "North By North Quahog" (11.9 million) and "Blue Harvest" (10.7 million).
Billede

OT: og damn! Simpsons Treehouse of Horror XVIII var nok den ringeste til dig dags dato! :S
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Det er fandme trist pga den strejke! :S
Show creator and voice actor Seth MacFarlane said the November 11th episode (Lois Kills Stewie) was the last episode produced under his watch and there are no more new episodes ready. [91] Fox says they will complete the last three episodes written, voiced and animated without MacFarlane's final approval to air during the remainder of November, which he termed "a colossal dick move" in an interview with Variety. [92]
Jeg håber godt nok de finder ud af det! Ville være en skam hvis Family Guy stoppede igen...
Besvar