Ski!!

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
mimic
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Ski!!

Indlæg af mimic »

Well, det er første gang jeg overvejer at bruge min ferie på at brække mine ben, så jeg tænkte at nogen herinde fra evt. kunne hjælpe mig med lidt info omkring skiferier og hvor man skal indhente super tilbud!

Da jeg er super newbie regner jeg med et crash-kursus i ski og så liftkort osv. inkluderet i prisen. (ordet PAKKELØSNING står bøjet i neon)
Helst Østrig, da alle mine buddys kun kan anbefale det! ;)

Nogen der har nogle gode erfaringer med nogle firmaer eller evt. kender til nogle gode tilbud engang til vinter?

(Indtil videre regner jeg med ferie fra 9/2-16/2)
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
EMR

Indlæg af EMR »

Har ikke rigtig råd at give, da jeg aldrig selv arrengerer mine skiferier. Men du har ikke overvejet snowboard? :)
Brugeravatar
mimic
Geografisk sted: Some albanian mountains
Kontakt:

Indlæg af mimic »

EMR skrev:Har ikke rigtig råd at give, da jeg aldrig selv arrengerer mine skiferier. Men du har ikke overvejet snowboard? :)
Ved jeg ikke endnu, kunne man måske overveje!
Men før jeg kan prøve snowboard mangler jeg et godt tilbud ;)
Billede Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?
Fairground
CA Party Freak
Geografisk sted: ..::CPH::..

Indlæg af Fairground »

Hold dig fra Jasna i Slovakiet hvis du overvejer at feste på ferien. Dog er ski områderne gode!
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Ace
[Ltd edition]
Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!

Indlæg af Ace »

(Ikke for at kapre tråden, men spørger lige om noget andet)

Nogen der var friske på at lave en fælles skitur ? Jeg overvejer nemlig at tage på en tur her til vinter.
(Hvis bare een svarer ja, så laver jeg en ny tråd, så der behøver kun at være en der svare så vi ikke ødelægger Mimic's tråd helt ;) )
Billede
In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Har ikke været afsted et par år, men det er altid en meget god idé, at sonderer terrænet en del.. Læs lidt om de forskellige steder, vel dem der passer dig bedst, og indhent derefter tilbud fra forskellige bureauer.

Nortlander, Sne&Snö er altid sikre - men sikkert også lidt dyrere.

Freeski er vist mest for unge festglade osv.

Det vigtigste i "ski-sammenhæng" er, hvilken uge du skal afsted. Uge 51-04 er meget kolde og mørke, og ikke helt så snesikre. Uge 5-9 er en del varmere og lysere, og ofte ret snesikre. Uge 9-12 er ofte for varme og igen mindre snesikre.

Derfor topper priserne også omkring uge 7, hvor man er afsted med 50 gymnasier. Ville nok anbefale uge 5-6, 8-9 umiddelbart, og så ville jeg vælge noget i Alperne.

Mere info er svært at diske op med :)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
bluenzi
Kontakt:

Indlæg af bluenzi »

saalbach i østrig er rigtig cool sted, og så har de nok det mest berømte efterskisted i den by... Hinterhag alm..det er et kæmpe must.

ja jeg kan kun sige snowboard er det eneste rigtige for mig, har stået meget på både ski og board.

ang. skiskole og leje af udstyr så er der ski skoler i saalbach hvor du kan leje det hele, og bestille undervisning, men det er måske kun på engelsk...men det er også kun aktuelt hvis du selv planlægger din skiferie(kør selv) som jeg altid gør, både da det for det meste er billigere, og så har jeg prøvet at tage 24 timer om at komme til østrig fra esbjerg, mens min bror i bil gjorde det på 11 timer...

så saalbach, kørselv, snowboard, hinterhag...så er det perfekt
Besvar