Hvad er det I gør der pisser folk af ?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Sasja
Geografisk sted: Europe/US/South America
Kontakt:

Indlæg af Sasja »

PsyClone skrev:Hvad kan du skaffe der er release kvalificeret?
Nye spil?
Nyt musik?
Nye film?
Hvad??
Dem der snakker om sådan noget i et åbent forum er tossede.

Hvad med at få lukket det her topic nu hvor superstarzene er fornærmede, og vi ikke kommer videre!
LecTer

Indlæg af LecTer »

hvad fanden snakker du om chaoz? du har scannet?? releasegrupper scanner/rooter ikke.. det er folk der kører xdcc channs og desligende
Billede
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Sasja skrev:
PsyClone skrev:Hvad kan du skaffe der er release kvalificeret?
Nye spil?
Nyt musik?
Nye film?
Hvad??
Dem der snakker om sådan noget i et åbent forum er tossede.

Hvad med at få lukket det her topic nu hvor superstarzene er fornærmede, og vi ikke kommer videre!
Nej, jeg vil gerne vide hva chaoz kan skaffe af nye ting.
Jeg kan regne ud, du smider det "nye" på pubs osv?

Tror du har fat i den forkerte scene, min ven.
Feffe
Site Admin
Geografisk sted: Det rigtige sted i DK..... KBH!!!
Kontakt:

Indlæg af Feffe »

synes sku os det er lidt for griner at læse....

for ligesom at få en konklussion på topic og snakken herunder, ja så synes jeg det er passende med general opfølgning til at folk passer mere på, og især i links sektionen, hvis det er der tråden hænger.

Jeg vil os lige sige tak til devista og happy, da der uden deres indlæg ikke ville blive talt om sikkerhed.

Dog tror jeg CA's holdninger og synspunkter er blevet ændret meget med tiden. Folk kommer på CA for at hygge sig. Det er ikke en døgn trading central, som det måske var engang, hvor de seje var dem med flest rls. Jeg er sikker på at hvis man lukkede request og links sektionen på boardet, ville det betyde et tab af meget få brugere. Faktisk er det næsten ingen faste brugere som udnytter disse sektioner...

hmmm måske det ville få alle noobsne på 13 år væk?? jeg er fresh på at fjerne dem!

nå nok om det... Jeg vil tillade mig at låse topic og håbe folk vil tænke sig lidt mere om inden der blir delt runt omkring, hvilket jeg os tror var intentionen med dette emne..

-Feffe
nco
Site Admin
Kontakt:

Re: Hvad er det I gør der pisser folk af ?

Indlæg af nco »

devista skrev:Sad og lyttede til den nye fra Karen Busck, og i ID3 tag står der "dont u just hate chart attack" .. søgte så på chart attack i google og fandt siden her.. nu kan det godt være det er et dumt spøgsmål, men hvorfor kan folk ikke lide jer? Der stod iøvrigt det samme i den nye fra Warp Brothers og et par andre.
Støver lige en gammel tråd af her.

Men der skulle vel ikke være nogen som lå inde med de gamle NmE-releases og hvad der ellers var tagged med "Hate Chart Attack" og hvad der ellers blev skrevet i den periode? Evt. blot releasenavne, kan være jeg måtte have dem selv.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Besvar