Cowfish/Kofisk købes?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
9
Warnings: 8423

Cowfish/Kofisk købes?

Indlæg af 9 »

Hey!
Nogen af jer der ved hvor på nettet man evt. kan købe kofisk ?
Til akvarie..

Kolding
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Tør du godt give dig i kast med flere fisk..? ;)
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Tror jeg ikke du skal ha'

1. Det er en saltvandsfisk og det er din slørhale ikke.

2. Desuden kan du nok ikke bare holde den i en bowle.

3. Vil du så ha' fragtet den pr. efterkrav med post danmark i en pose med vand?

4. Den kræver varmt vand og det gør din slørhale heller ikke...

Det er jo et dyr vi snakker om ikke en livløs genstand, så en anden gang research det lige lidt inden.

Såfremt du har anskaffet dig et akvarie så skal du ha' dig et saltvands akvarie og det ville jeg nok ikke starte med når du lige er begyndt med 4 slørhaler og 2 bowler.

Den bliver op til 40 cm så du skal op i nærheden af et 400 til 1000 liter akvarie inden du kan holde den ordentlig.

Den er ikke akvarie sikker og kan udløse gift hvis den bliver stresset, skadet eller dør. Anbefales kun til special akvarier.

Hvis du dog vil starte et saltvands akvarie op så skal du nok hive pungen op af baglommen da du skal have en masse udstyr for at det kan fungere.

Kig evt. på dette link.
http://saltvandsforum.dk.virker.nu/view ... d6e0e54cdf
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Brugeravatar
9
Warnings: 8423

Indlæg af 9 »

Yeah ok ;) Planen var nu også at få et større akvarie. Men det med saltvand fandt jeg også ud af igår :) og de 40 CM. hehe.
Men har været nede og snakke med den lokale fiskepusher. Tror det nok bliver til et nyt akvarie og så en eller 2 rokker... :) (Små)
Besvar