Hey alle, stumblede lige forbi den her geniale side, hvor det er muligt at oprette en bruger, uploade sin musik til sin personlige afspiller og så kan du høre dine sange uanset hvilken computer du sidder på. Det er også muligt at invitere sine venner til sin liste og omvendt, dog kun som "radio-mode" dvs. du kan ikke browse igennem hans sange og vælge, den starter bare den første sang og køre listen igennem. ( Ellers har jeg overset noget :P )
Fx. kan i se min på http://www.anywhere.fm/David-B
Once again, genial side, men lad mige høre hvad i mener? :)
Link til siden: http://www.anywhere.fm/player/
Anywhere.FM - Hør din egen musik lige når du vil
Redaktør: Moderators
Hmm, ved faktisk ikke om det er ulovligt, har også selv undret mig, men tror det ikke.
Hvis man ser hvem der står bag, lyder det ret lovligt og at de hvad de laver.
Taget fra deres About:
Anywhere.FM, Inc. is headquartered in San Francisco, CA and was founded by a team of MIT and UPenn graduates who previously worked at XBOX, Amazon.com, and Microsoft.
Anywhere.FM, Inc. is funded by YCombinator.
Og ang. server plads mm. står der følgende i deres FAQ's:
Is there a limit to how many songs I can upload?
Currently in beta we do not enforce a limit to how many songs you can upload. So knock yourselves out
In the future, we may institute a storage limit or charge for premium storage.
Hvis man ser hvem der står bag, lyder det ret lovligt og at de hvad de laver.
Taget fra deres About:
Anywhere.FM, Inc. is headquartered in San Francisco, CA and was founded by a team of MIT and UPenn graduates who previously worked at XBOX, Amazon.com, and Microsoft.
Anywhere.FM, Inc. is funded by YCombinator.
Og ang. server plads mm. står der følgende i deres FAQ's:
Is there a limit to how many songs I can upload?
Currently in beta we do not enforce a limit to how many songs you can upload. So knock yourselves out
At de skriver ting om dem selv der er nok så gloværdige er jo fuldkommen ligegyldige. Jeg kunne også gå rundt med en seddel på ryggen hvor der står jeg er model-lækker. Men fronten, og pøblen, mener noget andet.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Kunne være rart at vide lidt mere om dem....
Hvad sker der f.eks. hvis det måske ikke lige er lovligt musik der bliver lagt op?? Er der mon nogen som gør noget??
Synes jo det er et stort projekt at stable på benene, og så ikke undersøge om firmaet har loven på sin side....
Det skal vist undersøges nærmere...
Hvad sker der f.eks. hvis det måske ikke lige er lovligt musik der bliver lagt op?? Er der mon nogen som gør noget??
Synes jo det er et stort projekt at stable på benene, og så ikke undersøge om firmaet har loven på sin side....
Det skal vist undersøges nærmere...
/Lunapark
Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !
Det man hører er man selv...... Vi var stive da vi skrev det !