Protein, kosttilskud, slankepiller og træning

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Protein, kosttilskud, slankepiller og træning

Indlæg af Deejay_Wonder »

Har lige været ude hos denne forhandler for at købe nogle gode sager, og kan kun anbefale denne forhandler. Han ved seriøst hvad han snakker om og man kan få al den vejledning man har lyst til. Manden har cyklet på licensniveau, gennemført ironman, gennemført marathon og træner som en hest (træner samme sted som jeg).

Han har nu åbnet denne forretning hvor han sælger særlige udvalgte produkter som I kan se nærmere på

http://www.tigersports.dk/1/
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Har da bestilt lidt kreatin og andet godt derinde fra!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Deejay_Wonder
Kontakt:

nej jeg har købt nogle fatblockers og cla - men var ude at få et helt foredrag om hans andre produkter og det er sgu' kvali.!
Tilmeld dig nu
YaKuZa_MaB
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Fatblockers lyder fancy jeg bruger Efedrin tabs.
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
Ace
[Ltd edition]
Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!

Indlæg af Ace »

Jeg lader bare være med at æde så meget junkfood.
Billede
In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
Deejay_Wonder
Kontakt:

YaKuZa_MaB skrev:Fatblockers lyder fancy jeg bruger Efedrin tabs.
jeg vil for alt i verden undgå efedrin - det er mere farligt end folk tror.!
Tilmeld dig nu
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Deejay_Wonder skrev:
YaKuZa_MaB skrev:Fatblockers lyder fancy jeg bruger Efedrin tabs.
jeg vil for alt i verden undgå efedrin - det er mere farligt end folk tror.!
Men du vil stadig gerne æde alt muligt andet lort? Det giver jo god mening. Prøv at træne naturligt, og spise naturligt.. Og ved du hvad.. Så får du en NATURLIG krop..

Fatter ikke hvorfor I propper jer med så meget lort... Kunne egentligt godt tænke mig at vide helt præcis hvorfor...
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

Ace skrev:Jeg lader bare være med at æde så meget junkfood.
Det er fandeme meget fornuftigt ;)
Brugeravatar
ThomazMix
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Cph dk
Kontakt:

Indlæg af ThomazMix »

Problemet med slanke piller er at de sætter din naturlige forbrændning ned og nå du så holder op med at spise dem kan du risikere at tage på.. Hvis man skal spise slanke piller så spis nogen der virker som f.eks T3. Ellers bare spis noget kreatin og noget protein pulver så skal der nok ske noget. :)
YaKuZa_MaB
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Jamen for at svare Deejay_Wonder først ved godt de ikke er sunde men det er som med alt andet har du styr på doseringen og holder du væske balancen ved lige ja så har du eleminerede de fleste risiko faktore.

Til FrZ Ja du har helt ret i hvad du siger. Men jeg har nu prøvet i 2 år at bare træne reglmæssigt og holde mig fra de dårlige madgrupper og har smidt 5 kg efter jeg er gået på den "kur" jeg er på nu med træning hver dag med en ugentlig hviledag og mine tabs og kreatin ja så er der røget 15 kg på 2 måneder. Ved godt det ikke er sundt men jeg var træt af min krop og den måde det gik med mit vægt tab. At det er en måske dum og farlig "kur" jeg er på ja det må jeg så bare tage med men en ting ved jeg det virker!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
Deejay_Wonder
Kontakt:

Thomaz: t3 = bullshit og har ingen effekt

Frz: Det er sundt for kroppen at indtage protein efter træning - det gider jeg ikke at komme med en længere forklaring på.! Fatblockers, som jeg blandt andet har bestilt, er blot nogle piller der binder fedtet i det mad jeg indtager - hvis jeg æder 2 piller før jeg hakker en big mac ned, så kan disse 2 piller binde op til 1400kj som blot ryger ud af røven på mig næste jeg skal skide.! Simpelt og lækkert.!

Hvorfor tager kvinder makeup på? Hvorfor drikker du dig så æskefuld hver gang?
Træning er min hobby og hvad jeg æder er sgu' mit eget problem - det er trods alt ikke din krop det går ud over.

Desuden har jeg trænet naturligt og spist naturligt i 5 år - en gang i mellem har jeg spist noget der kan skrælle lidt fedt af eller noget kreatin, men gør alle ikke det som træner? Nårh nej FRZ du træner på den naturlige måde uden indtag af protein eller kosttilskud - prøv at læs hvor usundt det ikke er før du kommer med sådan en latterlig post.!
Tilmeld dig nu
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Hvorfor skulle det nu være usundt at træne uden at indtage protein- eller kosttilskud?

Hvis naturen mente at man skulle ligge på en skummadras og løfte 80-100 kilo så var vores krop nok indrettet lidt anderledes.

Grunden til at man tager det er vel at man vokser hurtigere?

FrZ's post var da absolut ikke latterlig, han spurgte bare om hvorfor nogen har det behov?
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Deejay_Wonder
Kontakt:

Protein er det din krop bruger for at opbygge celler. Så det er meget vigtigt at indtage når man træner, fordi musklerne nedbrydes og skal opbygges igen af protein. Så det er vigtigt at få nok protein, så kroppen kan opbygge musklerne større og stærkere.

Det er ikke naturligt for mennesket at spise medicin eller kosttilskud for det burde jo være i den mad vi indtager - men den faktiske grund til at det kan være en god idé er, at ikke al den mængde tilskud vi har brug for findes i føden. American Medical Association mener endda at alle voksne og børn burde indtage kosttilskud.

Hvis man vil styrke knoglerne, hvis man løfter tungt, er det en meget god idé at spise zink eller kalk. Kroppen bliver virkelig belastet når der skal løftes tungt så det kan være en god idé at være god ved sig selv.!

Måden Frz formulerede hans post på var meget "jeg-brænder-ikke-musik. Jeg-er-bare-perfekt-agtigt". Derfor fandt jeg den latterlig som jeg stadig gør.

Google er en online søgemaskine og her kan i prøve at skrive kosttilskud eller træning - så kan I læse mere om hvorfor kroppen har brug for kosttilskud og protein og især når man træner.!
Tilmeld dig nu
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Deejay_Wonder skrev:
Det er ikke naturligt for mennesket at spise medicin eller kosttilskud for det burde jo være i den mad vi indtager - men den faktiske grund til at det kan være en god idé er, at ikke al den mængde tilskud vi har brug for findes i føden. American Medical Association mener endda at alle voksne og børn burde indtage kosttilskud.
Det kommer jo an på hvad du spiser...
Deejay_Wonder skrev:
Google er en online søgemaskine og her kan i prøve at skrive kosttilskud eller træning - så kan I læse mere om hvorfor kroppen har brug for kosttilskud og protein og især når man træner
Måden du formulerede det post på var meget "jeg-brænder-ikke-musik. Jeg-er-bare-perfekt-agtigt". Derfor fandt jeg det latterligt og som jeg stadig gør.
Deejay_Wonder
Kontakt:

Cokeline skrev: Det kommer jo an på hvad du spiser...
forkert. Men posten var en hjælp til folk der måske var på udkig efter protein eller vejledning til træning. Den var ikke en opfordring til diskussion omkring om man burde/skal spise kosttilskud eller ej.
Tilmeld dig nu
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Så du benægter det faktum, at alle de fornødne bestanddele din krop har brug for, er umulige at opdrive gennem naturlig kost?

Måske du skulle snakke med en ernæringsekspert - tror du har lidt at lære :)

Men som landet ligger, har jeg ikke noget i mod proteinshakes mv., da det som oftest er "indbagt" mælk tilsat smag og måske lidt sukker.

Jeg har bare rigtig rigtig meget i mod efidrin o.lign, da det påviseligt er skadeligt for kroppen - en butik der fører den slags produkter, er ikke en butik jeg ville reklamere for.

Kan du virkeligt stå inde for det lort?
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

Frz du læser ikke hvad der bliver skrevet.
Deejay_Wonder skrev:Det er ikke naturligt for mennesket at spise medicin eller kosttilskud for det burde jo være i den mad vi indtager
Nu har jeg ikke kigget grundigt på siden, da det ikke lige er noget, der interesserer mig helt vildt. Men jeg kan ikke finde nogle produkter, der indeholder efedrin. Så hvor du får det fra aner jeg ikke :)
Billede
YaKuZa_MaB
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

FrZ skrev:Jeg har bare rigtig rigtig meget i mod efidrin o.lign, da det påviseligt er skadeligt for kroppen - en butik der fører den slags produkter, er ikke en butik jeg ville reklamere for.
Så vidt jeg ved så forhandler han heller ikke efedrin piller det er nogen jeg selv skaffer fra Tyskland. Og efter hvad jeg høre med Deejay Wonder så tager han heller ikke efedrin det er kun mig er gør det. Men er så os på min sidste uge med de piller nu så har jeg kørt den kur ud også skal der bare spises sundt og trænes en helvedes masse.
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
Deejay_Wonder
Kontakt:

FrZ skrev:
Måske du skulle snakke med en ernæringsekspert - tror du har lidt at lære :)

tror nok nærmere det er dig der skal kigge nærmere på kost og så læs lige hvad der bliver skrevet næste gang - manden jeg har handlet ved har >>IKKE<< efedrin og der har jeg heller aldrig på noget tidspunkt udtalt mig om. Du kunne bruge 10 sek. at din tid på at checke hvad han reelt set har før du udtaler dig.!

Har læst en hel del om kost gennem årene og havde også en del om det da jeg havde idræt på mellemniveau i gymnasiet. Du kan få rigtig meget næring gennem mad - men når man træner kan man have brug for noget yderligere. Eksempel: Du har trænet og dine muskler er nedbrudt - for at dine muskler restiturerer hurtigere, så kan det være en god idé at indtage protein (en mand der træner har faktisk brug for 137gr protein om dagen) . Det kan være meget svært at finde mad, der har så højt et indhold af protein og derfor er proteinpulver et fremragende alternativ. Det samme gøre sig gældende for zink og hvad der nu ellers findes.

Fordi man render og indtager disse kosttilskud er det ikke ensbetydende med, at man doper sig selv eller at det skal anses som noget negativt.
Tilmeld dig nu
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Du kan ihvertfald godt indtage nok proteiner igennem almindelig mad.

Æg, tun, oksekød, svinekød, bønner.
Besvar