Zepto... igen igen!

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
raffay

Zepto... igen igen!

Indlæg af raffay »

Ja, der har været en del snak om Zepto herinde. Nogengange har der været roser, men oftest har der være ris til Zeptos røv. Det her indlæg er endnu et af det sidst nævnte.

Og for at gøre en laaaaaaang historie en smule kortere har jeg logget mine emails udvekslinger med Zepto og gemt dem som .pdf. Til jer der har interesse kan i hente den .pdf og svare mig hvis I kan på følgende:

1. Er jeg ikke i min ret til at kræve en 7200rpm HDD som kompensation når jeg er blevet lovet det?

2. Skal de ikke tage min bærbare tilbage og undersøge hvorfor min skærm flakker og knitrer/knistrer?

3. De skriver følgende i deres leveringsbetingelser:
Udstyr bestilt hos Zepto Computers A/S skal være leveret til Kundens adresse senest 4 dage efter bestilling, med mindre andet er aftalt. Leveringstiden er med forbehold for, om varen er på vort lager i Danmark, ellers er leveringstiden maksimalt 2-3 uger fra samme bestillingstidspunkt.
Nogle få special varer vil kunne have længere leveringstid end dette. Kunden vil blive informeret om leveringstid, hvis varen ikke er på lager (hos os eller vore leverandører).
Zepto Computers A/S er ikke ansvarlig for forsinkelse, der skyldes forhold, som Zepto Computers A/S ikke har kontrol over, herunder fejl og forsinkelse hos transportør eller underleverandører.
Der gik lige lidt under 4 uger fra bestilling til modtagelse af ordren. Den eneste grund til at jeg fik at vide at min bærbar var forsinket var fordi jeg SELV tog kontakt til Zepto og derfra fik at vide at Samsungs HDD's ikke var på lager.

4. Er deres service ikke bare elendig? (ledende spørgsmål...)

Her er min samtale med Zepto...

http://www.sendspace.com/file/367p3e

Måske er det MIG der er tossen her så lad mig lige høre fra Jer derude!
Skal man skrive noget her?
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Svar på 4.

Har ikke haft problemer med dem, er tilfreds.

Du har desuden en ret dårlig og ubehøvlet formulering som jeg nu heller ikke havde lyst til at svare på...
Er det ikke muligt at få tilsendt en 64bit version istedet for hvis i har planlagt at føre dem? Eller at trække min bestilling på Vista ud af min ordre, og så selv anskaffe mig en Vista andetsteds fra. Det er da lidt pudsigt at når nu jeres nye maskiner er med 64bit processorer at de Vistaer I sælger med kun er på 32bit?
Jeg har fjernet Vista fra ordren.
Vi skulle gerne få 64-Bit styresystemer om et par måneder.
Hej Jonas. Jeg spurgte kun om det var MULIGT at fjerne Vista. Jeg sagde ikke at jeg ville have den fjernet fra ordren. Så jeg vil stadig gerne have Vista med i min ordre.
Jeg havde også antaget ud fra din første mail at du ikke er interesseret i Vista. Hvorfor så spørge om det er muligt. Desuden skriver de også på deres hjemmeside hvilke versioner det er. Næsten alle systemer bliver solgt med 32 bit XP/Vista. 64 bit processorer har trods alt allerede været på markedet siden 2004 men det er stadig ikke standarden.

Du har selvfølgelig været uheldig med din PC men du er nok ikke den eneste der bestiller hos dem. Hvis du dog er så utilfreds så kan jeg ikke forstå hvorfor du ikke bare retunerer den istedet for at bruge time efter time på at skrive med dem?!

Du har ikke ret til det fordi det som sagt ikke er noget du har betalt for, det ville være ren kundeservice hvis de gjorde det med harddisken.

Hvis den har en fejl så skal de ta' den tilbage, så gør du bare brug af din reklamationsret.

Tjeck > http://www.forbrug.dk/klage/ - De har mere styr på det end os...
Senest rettet af Cokeline 22 aug 2007, 23:54, rettet i alt 5 gange.
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

hehe OK :) Du har sku nok været en af de heldige så :)

Men nu er det sådan set også mest sp. 1-3 jeg er interesseret i at få en kommentar på.
Skal man skrive noget her?
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

Cokeline svarer på spørgsmål 4 først, men sådan set også på spørgsmål 1 og 2

Du har ikke ret til det fordi det som sagt ikke er noget du har betalt for, det ville være ren kundeservice hvis de gjorde det med harddisken.
og
Hvis den har en fejl så skal de ta' den tilbage, så gør du bare brug af din reklamationsret.

Med hensyn til spørgsmål 3 henvises der til en glimrende side, som, som der er blevet skrevet, har bedre styr på det end os (eller i hvert fald end de fleste herinde..)
Det er dog værd at bemærke hvad der står i det afsnit du selv har sat ind i dit første indlæg "Zepto Computers A/S er ikke ansvarlig for forsinkelse, der skyldes forhold, som Zepto Computers A/S ikke har kontrol over, herunder fejl og forsinkelse hos transportør eller underleverandører.", men vil da give dig ret i at det er for dårligt at du først får noget af vide om det, når du selv kontakter dem.
Besvar