Og for at gøre en laaaaaaang historie en smule kortere har jeg logget mine emails udvekslinger med Zepto og gemt dem som .pdf. Til jer der har interesse kan i hente den .pdf og svare mig hvis I kan på følgende:
1. Er jeg ikke i min ret til at kræve en 7200rpm HDD som kompensation når jeg er blevet lovet det?
2. Skal de ikke tage min bærbare tilbage og undersøge hvorfor min skærm flakker og knitrer/knistrer?
3. De skriver følgende i deres leveringsbetingelser:
Der gik lige lidt under 4 uger fra bestilling til modtagelse af ordren. Den eneste grund til at jeg fik at vide at min bærbar var forsinket var fordi jeg SELV tog kontakt til Zepto og derfra fik at vide at Samsungs HDD's ikke var på lager.Udstyr bestilt hos Zepto Computers A/S skal være leveret til Kundens adresse senest 4 dage efter bestilling, med mindre andet er aftalt. Leveringstiden er med forbehold for, om varen er på vort lager i Danmark, ellers er leveringstiden maksimalt 2-3 uger fra samme bestillingstidspunkt.
Nogle få special varer vil kunne have længere leveringstid end dette. Kunden vil blive informeret om leveringstid, hvis varen ikke er på lager (hos os eller vore leverandører).
Zepto Computers A/S er ikke ansvarlig for forsinkelse, der skyldes forhold, som Zepto Computers A/S ikke har kontrol over, herunder fejl og forsinkelse hos transportør eller underleverandører.
4. Er deres service ikke bare elendig? (ledende spørgsmål...)
Her er min samtale med Zepto...
http://www.sendspace.com/file/367p3e
Måske er det MIG der er tossen her så lad mig lige høre fra Jer derude!