Hvad sker der lige for folk?

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
Lanz3
Geografisk sted: Here, where else?

Hvad sker der lige for folk?

Indlæg af Lanz3 »

http://www.bilgalleri.dk/html/vid_vis.a ... 1#comments

I har nok set den - der er da for mange tosser rundt omkring som aldrig burde havde fået deres kørekort!!! :evil:
Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Det er jo fuldommen vanvittigt!

Og kan godt lide denne kommentar derinde fra:
....Lidt positivt skal du have ..

Respekt for at gøre noget de ikke har set i færdselspolitiet før .. Haha .. Det betyder jo bare at politiet endnu ikke har set nogen gøre noget så dumt .. Og det siger jo ikke så lidt :D
Og fra en avis, der står postet i en af kommentarerne derinde fra:
ESBJERG: Det er ikke kun kørekortet, en 20-årig mand fra Tinglev kan risikere at miste, hvis han i retten dømmes for den hasarderede kørsel, han har offentliggjort på internetsiden bilgalleri.dk. Den unge sønderjyde fik en kammerat til at filme, mens han med 100 kilometer i timen på en vejstrækning, der ser ud til at være landevejen ved Tjæreborg mellem Ribe og Esbjerg, morede sig med at skrue rattet af.

To politifolk fra Syd- og Sønderjyllands Politis færdselsafdeling opsøgte sidst på dagen i går den unge mand på hans arbejdsplads og konfronterede ham med filmen, oplyser den operative leder for færdselsafdelingen, politikommissær Henrik Vallø.

Og manden blev ikke blot sigtet for overtrædelse af færdselsloven, der kan give bøde og frakendelse af kørekortet, men også for den paragraf i straffeloven, der taler om at bringe andres liv eller førlighed i fare i grov kådhed.

Overtrædelse af den paragraf kan give fængsel.

En af brugerne af siden bilgalleri.dk, Dawid Faltz, oplyser til JydskeVestkysten, at han og andre kort efter, at videoen blev tilgængelig på nettet, meldte den unge mand til politiet.

- Vi fik samtidig låst hans profil, så han ikke kunne slette filmen, før politiet havde brugt den som et bevis, siger Dawid Faltz.
Det er jo så den herlige side af historien.
Senest rettet af QrazyLeg 22 aug 2007, 10:55, rettet i alt 1 gang.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
PinK^^ShadoW
Geografisk sted: langt væk

Indlæg af PinK^^ShadoW »

det kan de gøre på lukket bane. så er jo sku lige glad med hvad der sker, men fatter ikke de gør det på offentlig vej.. hvis de rammer andre. som slet ikke har noget med deres latterlige skod kørsel at gøre....
men hun elskede ham, selv når han kom hjem med læbestift på den skjorte hun havde strøget tidligere på dagen.

- Kasper Spez
Brugeravatar
Lanz3

Indlæg af Lanz3 »

Jeg tager da hatten af for dem på Bilgalleri, det er da hurtig handling :)
Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Ja det er ganske fremragende. Faktisk så har de fået en del mere respekt fra mig efter denne episode. Jeg er ellers ikke meget for sider og brugere på bil/scooter/cykel/plæneklipper gallerier og hvad der ellers findes af denne typer sider.
Brugeravatar
Lanz3

Indlæg af Lanz3 »

QrazyLeg skrev:Ja det er ganske fremragende. Faktisk så har de fået en del mere respekt fra mig efter denne episode. Jeg er ellers ikke meget for sider og brugere på bil/scooter/cykel/plæneklipper gallerier og hvad der ellers findes af denne typer sider.
Hehe jeg tænkte lidt det samme. Havde lidt en fordom (selvom man selvfølgelig ikke burde osv. osv.) om at der sad en masse Brian typer med deres seje VW Golf fra 97 med 15" ALU ;) - men åbenbart viser det sig så at der er ganske få af dem og flere fornuftige.
Brugeravatar
ThomazMix
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Cph dk
Kontakt:

Indlæg af ThomazMix »

QrazyLeg skrev:Jeg er ellers ikke meget for sider og brugere på bil/scooter/cykel/plæneklipper gallerier og hvad der ellers findes af denne typer sider.
Er der overhovedet nogen internet sider du kan li ?? haha :P

Hvordan finder man også lige på at pille rattet af imens man kører? Det kan da kun være folk fra Jylland der maks keder sig. hehe
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

Thomaz: Bedre det end at dine naboer på Amager skyder hinanden og politibetjente.
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Ja det er der. Film/musik-sider, Chart Attack, JP, Politiken, DR, butik-sider og faglige sider primært. Sider jeg ikke kan lide er typer som disse galler-sider (nok fordi det ikke interesserer mig en pind), sider som YouTube, BT, EkstraBladet og generelt sider der ikke tager deres indhold seriøst :)
Senest rettet af QrazyLeg 22 aug 2007, 13:29, rettet i alt 1 gang.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Nej nu har jeg hørt det med..

Er EkstraBladet ikke seriøst ?

Det er da en fantastisk veldrevet og udtrolig objektiv avis der kun trykker sandheden og på ingen måder fordrever denne.

Qleg jeg tror det bunder i at du ikke kan klare den barske virkelighed som de skildre den.

YOU CANT HANDLE THE THRUTH!!
Brugeravatar
ThomazMix
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Cph dk
Kontakt:

Indlæg af ThomazMix »

Deejay_Wonder skrev:Thomaz: Bedre det end at dine naboer på Amager skyder hinanden og politibetjente.
Haha.. :D Havde glemt hvor fredelig Aalborg er.. :wink:

Ar pis jeg havde faktisk regnet med EB tog deres indhold seriøst.. :D
Mikkel
Geografisk sted: DK

Indlæg af Mikkel »

Så nice han får hele den store tur - idiot.
Brugeravatar
Niles
Geografisk sted: Fra staten Nordjylland
Kontakt:

Indlæg af Niles »

Kæft en idiot. Fatter simpelthen ikke at folk bliver ved med at opføre sig så latterligt i trafikken når man gang på gang hører hvor mange der bliver dræbt.
Sådan en drengerøv skulle aldrig have lov at køre bil igen!!!
-=Proud member of [FeiM] and Chart Attack=-

Billede
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Hvorfor er hans kammerat ikke blevet sigtet? Han hjalp jo også til.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Da Clown
DJ
Geografisk sted: In Da MiX

Indlæg af Da Clown »

Down1 skrev:Hvorfor er hans kammerat ikke blevet sigtet? Han hjalp jo også til.
kan være de ikke har ordentligt bevis mod vennen ? mener ikke man ser ham ?

og tvivler på at idiot stikker hans ven...
Besvar