Hvordan kan du kalde den frisk?gentlemanfinn skrev:Red Hot Chilli Peppers - Waiting For(Rene Amesz And Peter Gelderbloms Mix)
Den Officielle "hvad rykker du på nu?" tråd
Redaktør: Moderators
-
gentlemanfinn
- Geografisk sted: Østerbro
Så vidt jeg ved er den fra slutningen februar af, det er frisk nok til miggoafreak skrev:Hvordan kan du kalde den frisk?gentlemanfinn skrev:Red Hot Chilli Peppers - Waiting For(Rene Amesz And Peter Gelderbloms Mix)
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
For at der ikke skal gå alt for meget sommer hit-tip-copycat i den ville jeg bare gøre opmærksom på "Dash Berlin - 'Till The Sky Falls Down (Vocal Mix)". Om det er eller bliver et sommer trance hit ved jeg ikke, men den får hvertfald mine nakkehår til at rejse sig!
Men ellers så var mit sidste års sommer hit denne her. Vast Vision - Ellipse (Mikka Leinonen Remix). Den er ligeså god i år som sidste år, så bare fyr op!
Men ellers så var mit sidste års sommer hit denne her. Vast Vision - Ellipse (Mikka Leinonen Remix). Den er ligeså god i år som sidste år, så bare fyr op!
Skal man skrive noget her?
Jeg er nok lidt sent ude, da singlen er fra april måned, men lige for tiden er jeg til Just Jack - Starz In Their Eyes i Boss Boss mix.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Administrator and founder of CA
den er nemlig helt super, og den er også ude. Dog under navnet Dash Berlin - Till the Sky Falls Down (Matthew Peterson's Vocal Mix Cut)raffay skrev:For at der ikke skal gå alt for meget sommer hit-tip-copycat i den ville jeg bare gøre opmærksom på "Dash Berlin - 'Till The Sky Falls Down (Vocal Mix)". Om det er eller bliver et sommer trance hit ved jeg ikke, men den får hvertfald mine nakkehår til at rejse sig!
Stortset alt med deadmau5 rykker jeg på for tiden. Tjek ham ud på http://beatport.com/deadmau5 
-
gentlemanfinn
- Geografisk sted: Østerbro
Dusty Kid - The Cat (Crookers Remix)
Chemical Brothers - The Salmon Dance (Herve Remix)
Mark Broom - Wizz (Original)
Kalle J - Vingslag
Italoboyz - Viktor Casanova
D-nox & Beckers - Shanghai
Justice feat. Uffie - The Party (LA Riots Party Dub)
The Mitchell Brothers - Michael Jackson
Hard-Fi - Suburban Knights (Angello & Ingrosso Remix)
Riton - Sound Of The Studio
Henrik B feat. Terri B - Soul Heaven (Fonzerelli Remix)
Dizzee Rascal - Pussyole (Oldskool)
Lige et par af dem der rykker hos mig nu,
Chemical Brothers - The Salmon Dance (Herve Remix)
Mark Broom - Wizz (Original)
Kalle J - Vingslag
Italoboyz - Viktor Casanova
D-nox & Beckers - Shanghai
Justice feat. Uffie - The Party (LA Riots Party Dub)
The Mitchell Brothers - Michael Jackson
Hard-Fi - Suburban Knights (Angello & Ingrosso Remix)
Riton - Sound Of The Studio
Henrik B feat. Terri B - Soul Heaven (Fonzerelli Remix)
Dizzee Rascal - Pussyole (Oldskool)
Lige et par af dem der rykker hos mig nu,
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Roger Sanchez - Lost (Rogers 12" Mix)
Sharam - PATT ( Party All The Time)
Soul Seekerz - Party (For the weekend)
Pakito - Living on Video
Kim Sozzi - Break Up (Cascada Remix)
Sharam - PATT ( Party All The Time)
Soul Seekerz - Party (For the weekend)
Pakito - Living on Video
Kim Sozzi - Break Up (Cascada Remix)
Dangerman, keep the bongos alive!!!
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup