My Name Is Bruce

Mangler du en film? Hvordan ripper man en DVD? Hvor anskaffes DivX henne? Alle film- og tvrelaterede spørgsmål og ønsker stilles i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
Wulff7800

My Name Is Bruce

Indlæg af Wulff7800 »

Er der nogen der ved hvor man kan hente filmen My Name Is Bruce. den er fra 2007 af
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

My Name Is Bruce is an American horror film scheduled for release in september 2007, directed, co-produced by, co-written and starring B movie cult actor Bruce Campbell.

Du må nok lige ha' lidt tålmodighed...
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Iøvrigt ret spændende projekt. Evil Dead trilogien hører jo hjemme i sektionen "film der bare skal ses". Ikke godt skuespil, men absolut toppen af B-film på godt og ondt. Så en film om Bruce Cambell derfra kan man kun glæde sig til.

Og angående The Evil Dead, så bliver originalen fra 1981 genindspillet og skulle gerne udkomme næste år :)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

Hvis jeg var admin havde jeg nok givet en warning for ikke at læse reglerne inden man poster, men det er jo bare mig ;)

Hvis vi så lige tager grunden:
Kigger du på den første af disse sider, vil du kunne se, hvad der er releaset pt. Og sørme om den film du søger IKKE er ude endnu.
allstar
Geografisk sted: dk
Kontakt:

Indlæg af allstar »

DJ LAU skrev:Hvis jeg var admin havde jeg nok givet en warning for ikke at læse reglerne inden man poster, men det er jo bare mig ;)

Hvis vi så lige tager grunden:
Kigger du på den første af disse sider, vil du kunne se, hvad der er releaset pt. Og sørme om den film du søger IKKE er ude endnu.
ska vi nu til det her politihalløj igen ? :)
Billede
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

Synes bare efterhånden at raten af idioti må være på bristepunktet ;)
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

Der kan vel godt argumenteres for at give et kort, men er det ikke lige at flippe nok ud, når man kan se at personen er ny herinde, for ikke at nævne at det er personens første og hidtil eneste indlæg..

Hej Wulff7800 og velkommen til.. Hvis du kigger oppe i toppen af denne side vil du se "Generelle retningslinier for brugere på Chart Attack" + nogle andre ting.. Dem kan du med fordel lige læse igennem..

//Bubbie..
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

What Bubbie said... Der er ingen grund til at slagte nye brugere. Det er frisk med lidt liv udefra - selvom jeg godt kunne have undværet et par stykker i tiden (Da.... Sup.... for lige at nævne en)

Men når du når post nummer fem, så er verden en anden... :lol:

- Velkommen til forresten :)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Besvar