Snoop Dog's anmeldelse i BT
Redaktør: Moderators
-
Ocean
- CA Ninja Turtle
- Geografisk sted: Ude i blok A, nabo til neggerne...
Snoop Dog's anmeldelse i BT
Læste lige denne anmeldelse:
http://www.musik.bt.dk/index.php?id=629
Er det en ny måde at BT prøver at ramme de helt unge læsere på, for synes ikke det virker særlig professionelt at skrive en anmeldelse i sådan et sprog!
http://www.musik.bt.dk/index.php?id=629
Er det en ny måde at BT prøver at ramme de helt unge læsere på, for synes ikke det virker særlig professionelt at skrive en anmeldelse i sådan et sprog!
-
Fairground
- CA Party Freak
- Geografisk sted: ..::CPH::..
Jeg tror faktisk den går lige ind på en teenagegeneration i for stort tøj og uden nogen realitetssans for hvad en ghetto er. Dem der er hardcore gangster-hiphoppere i Danmark.
Anmeldelsen som sådan er ikke særlig god. Den mangler dybde (som med meget andet af BTs journalistik) og bruger alt for meget tid på ordspil. Med beskrivelse af fire numre, dvs. han nævner lige titlerne, fra koncerten så er den ligeledes ret upræcis.
Anmeldelsen som sådan er ikke særlig god. Den mangler dybde (som med meget andet af BTs journalistik) og bruger alt for meget tid på ordspil. Med beskrivelse af fire numre, dvs. han nævner lige titlerne, fra koncerten så er den ligeledes ret upræcis.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
-
kloojve
- Mejerist steger speedway-montør
- Geografisk sted: spætten fühls rede
- Kontakt:
de kan da ikke læse kan de?QrazyLeg skrev:Jeg tror faktisk den går lige ind på en teenagegeneration i for stort tøj og uden nogen realitetssans for hvad en ghetto er. Dem der er hardcore gangster-hiphoppere i Danmark.
alle dem jeg kommer til at tænke på når du siger sådan, minder mig om de udskud vi gik i klasse med i folkeskolen, som enten er på bistand, sidder inde, har 3 børn, eller bare job i Aldi 4 life.
heh
Jojo, men hvis jeg var ung og tilhænger af Snoop Dogg, og læste den anmeldelse der, så ville jeg føle mig alvorligt trampet på i henhold til min intelligens. Og jo jeg har faktisk hørt en helvedes masse Snoop Dogg.
Hvor gammel jeg er har vel intet med det at gøre når jeg skriver "har hørt", dvs. datid (som noget der er sket). Men da jeg hørte den genre, var jeg vel fra 15 - 18 år. Det var fra midt- til sluthalvfemserne i hvert fald.