Sporing af nummerplade.
Redaktør: Moderators
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
altså jeg ringede op på stationen en dag, var lige blevet bakket ind i og en havde opserveret nummerpladen, så sagde jeg en var kørt ind i mig og havde nummerpladen og ville høre om jeg kunne få et navn og nummer.. man den var så flink og informere mig om de faktisk ikke måtte og så spurgte han hvor slemt det kunne være at blive bakket ind i.. så jeg måtte jo lige pynte lidt på det (der var kommet en ridse og en lille flænge ialt 1000kr) og sagde at hele forkofangeren var flækket på midten og den ene lygte smadret og kølerhjælmen var skubbet så sagde han nummer og adresse og navn.. he squealed like a pig..
-
TheJackal
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: FestJylland
- Kontakt:
Som Plys siger, så kontakt strisserne..
Hvis modparten bevidst har stukket dig forkerte oplysninger så kunne det som sagt godt tyde på at han forsøger at stikke af... fortæl politiet det og husk også at fortæl dem hvad modparten havde sagt.. Så har du jo noget at have din henvendelse i, og de burde være behjælpelige med at få kontakt til personen.. Hvis ikke de vil hjælpe... tjaaa... så er det selvfølgelig sur røv for dig, men du får ihvertfald ikke noget ud af IKKE at forsøge..
Og hvis det forholder sig som Ace siger, med at man slår halv skade når det er et "bakke-uheld", så er der jo trods alt 8.500,- at hente... det er jo bedre end ingen ting...
Hvis modparten bevidst har stukket dig forkerte oplysninger så kunne det som sagt godt tyde på at han forsøger at stikke af... fortæl politiet det og husk også at fortæl dem hvad modparten havde sagt.. Så har du jo noget at have din henvendelse i, og de burde være behjælpelige med at få kontakt til personen.. Hvis ikke de vil hjælpe... tjaaa... så er det selvfølgelig sur røv for dig, men du får ihvertfald ikke noget ud af IKKE at forsøge..
Og hvis det forholder sig som Ace siger, med at man slår halv skade når det er et "bakke-uheld", så er der jo trods alt 8.500,- at hente... det er jo bedre end ingen ting...
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
- Plys - det nye kuld
- Geografisk sted: Jydeland
Nej, sådan foregår det ikke.TheJackal skrev:...Og hvis det forholder sig som Ace siger, med at man slår halv skade når det er et "bakke-uheld", så er der jo trods alt 8.500,- at hente... det er jo bedre end ingen ting...
Når 2 personer deler skylden i netop denne type uheld, så betaler hver person SIN skade... dét er halv skade til hver.
Og det skal man nok være glad for, for man kunne jo komme til at betale 30.000,- for en kofanger, bare fordi spaden (modparten) kører Ferrari, og man selv Kadett...
Så der er ikke noget at hente - hvis de deler skaden, betaler raffay selv for sin bil rep.
Så raffay; Skynd dig at få fat på nogle stygge folk, og nogle korrupte betjente, så I kan fange tossen
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
Hvilket bilmærke var det???raffay skrev:ja det var godt nok en dyr cafetur! Men i tilfælde af politiet fastholder at jeg ingen sag har fx, ville jeg stadig gerne vide om det er muligt at spore nummerpladder på en eller anden måde.
Hvis du er heldig kender du en der arbejder for det mærke, og kan skaffe oplysninger den vej
<HR>
<center>:)</center>
Jeg er glad for al den respons min tråd har fået. Det er tider som disse at man ville ønske man boede i et u-land hvor korruption anses for at være almindelig procedure. Og så den vej bonge tossen. Men det kan desværre nok ikke lade sig gøre. Ringer nok til policen idag og så må jeg høre hvad de siger.
T-man ---> Såvidt jeg husker var det en Mitsubishi. Er ikke helt sikker. Men det hjælper mig ikke rigtig på nogen måde desværre.
T-man ---> Såvidt jeg husker var det en Mitsubishi. Er ikke helt sikker. Men det hjælper mig ikke rigtig på nogen måde desværre.
Skal man skrive noget her?
Hvis du har reg nummeret, kan jeg godt slå op hvad det er for en bil??raffay skrev:Jeg er glad for al den respons min tråd har fået. Det er tider som disse at man ville ønske man boede i et u-land hvor korruption anses for at være almindelig procedure. Og så den vej bonge tossen. Men det kan desværre nok ikke lade sig gøre. Ringer nok til policen idag og så må jeg høre hvad de siger.
<HR>
..
Jep men det for du ikke nogen adresse ud af...Hoopstar skrev:det kan du selv gøre på http://biltorvet.dk
<HR>
..
Må desværre melde pas...
Så håber politiet vil hjælpe...
Men det er en grå Toyota corolla 1.3 fra 94
Så håber politiet vil hjælpe...
Men det er en grå Toyota corolla 1.3 fra 94
<HR>
Har altså også været ude for at forsikrings selvskabet hjalp til.
Nogen der havet påkørt bilen og bare stak af, men en mand tog deres nummer plade. Ringet til forsikringen og de kunne så se hvem der eget bilen. Og vi havet jo et vidne der havet set det så de ringet bare til manden og der var ikke noget bøvl.
Nogen der havet påkørt bilen og bare stak af, men en mand tog deres nummer plade. Ringet til forsikringen og de kunne så se hvem der eget bilen. Og vi havet jo et vidne der havet set det så de ringet bare til manden og der var ikke noget bøvl.