CA Party
Redaktør: Moderators
Som udgangspunkt kunne det jo være ganske glimrende med en ny POT. Jeg synes dog ikke den skal holdes i Aalborg. Så vidt jeg husker er det DjMail og undertegnede der har holdt de sidste to.
- Hvis det skulle blive 7. september bliver jeg dog nødt til at melde pas. Faktisk kan jeg ikke en eneste weekend i september-måned.
- Hvis det skulle blive 7. september bliver jeg dog nødt til at melde pas. Faktisk kan jeg ikke en eneste weekend i september-måned.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
...
haha, hvis der skulle være trang til party er jeg klar i Sønderborg, jeg arbejder på en bar / et diskotek, hvor vi har et fest lokal vi kan leje og så kan vi smide et par cd'er på eller vi kan selv spille op til os 
www.maybenotbob.dk
www.maybenotbob.dk
Har du fået tilmeldt dig DSB Live. nco kommer 22. Jeg kommer 20. Gratis tur til Kbh med hotel er vel svært at sige nej tak til.QrazyLeg skrev:Som udgangspunkt kunne det jo være ganske glimrende med en ny POT. Jeg synes dog ikke den skal holdes i Aalborg. Så vidt jeg husker er det DjMail og undertegnede der har holdt de sidste to.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Nej, da jeg stadig ikke kender planer for den dato mht. studiet. Jeg ved at jeg skal på rustur med de nye fra den 17-19. Men det er også det jeg ved indtil nu
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
- Dj Pantheon
- Geografisk sted: Lets say middle of Denmark
- Kontakt: