Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
hvis jeg havde penge så havde jeg vel også gjort det. Kan ikke se hvorfor du skal være så negativ over det? jeg spurgte bare, hvis du ikke har dem så lad da vær med at skrive ?
Kan ikke se hvorfor det så skal gå ud over min tråD`?
Hvis du har et problem så er du da på det forkerte forum, ellers synes jeg da du burde gå i off topic og skrive der hvad du synes om folk der søger sange?
Og hvorfor går det ud over din tråd ?`tror du ikke folk vil svare dig nu ?.
Eneste det gør ved din tråd er at den bliver smidt op i toppen hele tiden, så slap nu af.
Jeg har intet problem med det her forum, dog synes jeg det er lidt tamt at folk ikke kan få sig selv til at give 30 kroner for 3 stykker musik og så få det med det samme i høj kvalitet, men heller vil vente en dag eller 2 for at få det i en ussel 192 kb udgave.
Men nu skal jeg nok lade din tråd være, for du skulle jo gerne have dit musik og hvis det i din verden skader din tråd så kan jeg kun beklage
kan ikke forstå hvorfor i er så negative over det?
Jeg har meldt mig til CA or at spørge efter traxx jeg savner ?
Hvis man ikke kan acceptere det har du og Dj Mail vel meldt jer til det forkerte forum, for hva jeg ved så er Musik Req et forum hvor du spørger efter traxx du mangler. Det er jo ligesom alle de andre der søger sange, så kunne i lige så godt i hvert topic skrive til dem" hvorfor giver du ikke 8 kr for det på TDC "
Hør her, det er jeres mening og det er ok i har den mening kan bare ikke se hvorfor i er herinde, hvis i skal være så latterlige at komme med sådan noget crap?
Fordi jeg syntes det er usselt at sidde og benytte den service Beatport tilbyder deres kunder for derefter at requeste numrene herinde. Det er som at gå ned til Fona og lytte deres cd'er igennem og finde hvilke der er gode for derefter at bede vennerne om at brænde dem til sig.
For mig er det noget med moral at gøre. Ville sidde med en lidt dårlig smag i munden hvis jeg lavede sådan et stunt.
Mht. hvorfor jeg er herinde så tror jeg ikke jeg behøver at forsvare mit medlemskab over for dig !
There's no school like the oldschool, and I'm the fucking headmaster!
Jeg er på CA for en del andre ting end at stjæle musik bakko, hvis det er det eneste du bruger CA for så fred være med det, men så har du ikke fattet hvad det er der gør CA unikt.
O gider du stoppe med at skrive traxx ? du lyder som en knallert knægt på 15 fra vejle.
TuxN skrev:Syntes bare det beskyttelse der er på sangene når man køber over nettet er BELASTENDE ! ellers hvde jeg købt meget
Der er ingen beskyttelse på de numre du køber hos Beatport, Dance-tunes, Auidiojelly, Trackitdown osv... rene mp3 filer!
Tag Juno med .. Jeg køber en del wav filer både på Juno og Beatport og begge har et godt udvalg... og så synes jeg det er godt at støtte dem der støtter lidt alternative tiltag såsom rimelig kvalitet og lidt ikkesåmainstream musikmix
Jeg gider ikke flame o.p. her (det er der nok der gør ) men jeg synes også det er lidt fladt at requeste ting, der så let kan købes af alle... Kan diskuteres hvor grænsen er, men pirater bør også udvise lidt selvcensur af og til efter min mening
Jeg er stortset også enig med Fairground og DjMail. Og jeg tror ikke på du ikke lige har 25-30 kr til lidt musik. Du kunne bare skrive det som det er, at du ikke gider betale for det. Så må det jo være op til folk selv om de vil hjælpe dig.