Southcoast Saints

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Hehe halv ironi og halv min mening.

Jeg er ikke for vold mod uskyldige, eller faktisk nogen form for vold.
Men hjemløse magter jeg ikke hehe.
Ejlemos
Geografisk sted: ON THE EDGE!

Indlæg af Ejlemos »

Jeg ved da godt at selvtægt er en dum vej at gå!
Men at en pædofil kun får nogle år i et åbent fængsel, med weekend-"orlov" ect., prøveløsladt efter den halve tid afsonet osv. er ikke noget der bare kommer i nærheden af retfærdighed!

Det jeg mener bare er at når strafferammerne er så små, og i forvejen slet ikke bliver udnyttet til fulde, er den straf som venter f.eks. pædofile, latterligt lille og udelukkende symbolsk!

DERFOR FORSTÅR JEG FRUSTRATION, OG LYST TIL SELVTÆGT!
Ejlemos..

Mod tåber kæmper selv guderne forgæves!
Ace
[Ltd edition]
Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!

Indlæg af Ace »

Selvtægt er ikke nogen løsning. Reglerne er for slappe og straffen for lav, det kan vi være enige om. Men man må altså overholde reglerne, ellers er man ikke bedre end de andre. Hvad så den dag der er en som dør af sine kvæstelser. Så er det mord eller nærmere henrettelse. Det er ihvertfald en ting som jeg aldrig håber bliver vedtaget i det danske folketing, så har de her københavnerbøller heller ikke ret til at beslutte om en person skal dø pga. sine lovovertrædelser. Så ender vi med argentinske tilstande, hvor man bliver henrettet på gaden for at kigge forkert på nogen.

Jeg så et program i fjernsynet med en gammel gut som var blevet overfaldet af nogle gutter i samme dur. Han var gået forbi en pige der sad på en gynge og havde trukket sine shorts til side og viste hende sin diller. Han var ikke pedofil, bare blotter. Men han blev tævet til spillemand og havde varrige men efter overfaldet.

Man kan ikke kende et motiv før forbrydelsen er sket, desværre. Man ved ikke om nogen vil bryde ind i et hus før de har gjort det. Hvis man syntes at det ser suspekt ud at der går en mand rundt og kigger ind af vinduerne så ringer man efter politiet, istedet for at gå over og tæve manden gul og blå.

Og jeg er fuld fortrøstningsfuld overfor at dem som er pædofile de NOK skal få deres straf når de først kommer i fængsel. Der er jo daglig klapjagt på dem derinde. Så hvis de overleverede informationerne til politiet og de kom ind og spjælde den, ville vores retssystem og ikke et enkelt individ have besluttet de var skyldige. Så kommer smækne alligevel, til jer (inc mig selv) som godt kunne tænke sig de fik lidt mere straf for deres uhyrligheder.

Fint hvis de legede hjemme dedektiver og opklarede tingene for politiet. Men et tæskehold er altså ikke det danmark repræsenterer.
Billede
In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

De kommer ikke i et åbent fængsel. Og mange af dem bruger lang tid på frivillig isolation.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Besvar