Southcoast Saints

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Southcoast Saints

Indlæg af goafreak »

Jeg faldt lige over denne her artikel på nettet og ville høre jeres mening om hvad de render rundt og laver

http://www.bt.dk/article/20060317/KRIMI/103170012/1053

Nu ved jeg godt der er så mange moralsk korrekte personer herinde der synes det er helt hen i vejret, det de nu render rundt og laver, men jeg vil egentlig sige (uden at støde nogen - ikke med vilje i hvert fald) at jeg egentlig synes det er fint nok.

Hvad synes I?
BØH
Alte
Geografisk sted: En sted i det danske land

Indlæg af Alte »

synes det er i orden...
Brugeravatar
DJ LAU

Indlæg af DJ LAU »

Selvtægt er sgu aldrig i orden, det kunne jo ske at de havde fat i de forkerte. Men hvis de har så mange beviser som de nu en gang har, hvorfor melder de så ikke bare de skyldige og viser beviserne?
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

DJ LAU skrev:Selvtægt er sgu aldrig i orden, det kunne jo ske at de havde fat i de forkerte. Men hvis de har så mange beviser som de nu en gang har, hvorfor melder de så ikke bare de skyldige og viser beviserne?
Det svare de jo på i artiklen:
http://www.bt.dk/article/20060317/KRIMI/103170012/1053 skrev:Ifølge Claus og Lasse er det lave straffe og mange pædofile, der ikke bliver opdaget, der gør deres handling mere »legal«.
Det er så meget et tveægget svær - ville det være i orden, hvis de ALDRIG fik fat i en forkert?
Ville det være i orden, hvis de ikke var fysisk voldlige, men blot; afpressede for penge, truede, ødelagde ejendom.. etc.?

Hvor går grænsen mon?

Kan vi ikke længere stole på vores retssytem - hvornår skal vi vende det blinde øje til? Hvad er optimalt for enkelt individet, og hvad er optimalt for samfundet? Hvornår har enkelt individet ret til at bryde samfundets regler?

Lad mig formulere min mening således: Vi bør holde os på den rigtige side af loven, er der noget vi er uenige, skal vi få emnet bragt på bane gennem vores Folketing (det er dets formål). Det er bureaukratisk, men ikke desto mindre sådan demokrati fungerer -og vi er vel alle enige om, at demokrati er en god ting?

Så nej i bund og grund er det ikke i orden hvad de to drenge laver, man kan ikke lade være med at tænke på, om de måske startede med at gøre det i god tro (lad os redde verden) - men nu efterhånden som tiden er gået, er begyndt at få smag for det?
http://www.bt.dk/article/20060317/KRIMI/103170012/1053 skrev:Det føles også rigtigt bagefter - vi får en god fornemmelse i hele kroppen, når vi har tæsket dem.
Sounds pretty psycho to me...
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

FrZ skrev:Lad mig formulere min mening således: Vi bør holde os på den rigtige side af loven, er der noget vi er uenige, skal vi få emnet bragt på bane gennem vores Folketing (det er dets formål). Det er bureaukratisk, men ikke desto mindre sådan demokrati fungerer -og vi er vel alle enige om, at demokrati er en god ting?
Mere er der ikke at sige til det. Hvis ikke man mener en straf er lang nok skal det bringes på banen i folktinget. Hvis vi alle begynder på sådan noget har vi ikke et rigtigt samfund mere. Det vil være som at leve for flere 100 år siden.

Jeg syntes og det her siger ret meget
Det føles også rigtigt bagefter - vi får en god fornemmelse i hele kroppen, når vi har tæsket dem.
Hvis de kunne tæske den lille narkoman nede på gaden og slippe fra det uden straf ville de også gøre det. De er syge og de skal selv have en lang straf for det de gør.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Jeg er enig med de 2 gutter om at straffene er for lave i dette land, men det er ikke kun pædofili og incest - det går faktisk ret meget på alle områder.

Dog skal de ikke gå ud og udøve selvtægt, de skal bekæmpe problemmet som samfundet er sat sammen. Netop som FrZ beskriver det.

Hvis de virkelig brænder for sagen og ikke bare har det godt med at tæve løs på folk, så havde de nok også indset at den eneste permanente løsning og eneste brugbare løsning er en holdnings og lovændring.

Jeg synes det er forkasteligt det de gør og den måde de gør det på.
Men man kan jo ikke selv lade hver med at ønske at pædofile bare fik sig en omgang tæv. For de er nogle svin!

Jeg tror alle er enige om hvor vamle pædofile er, men alle burde også være enige om at selvtægt er forkert og ingen løsning.
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

på en eller anden måde kan jeg godt forstå dem, men jeg er enig med Mail om at selvtægt ikke er løsningen.
Billede
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Ja jeg er sku ikke engang kad af at sige dette men boede jeg ved dem så tog jeg sku gerne med ud no doubt. Ved sku godt det ikke er løsningen men når loven ikke tager sig af dem så synes jeg ikke der er andre udveje!
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

hvor melder man sig ind henne?
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Brugeravatar
9
Warnings: 8423

Indlæg af 9 »

Tjaaa. Så må de pædofile jo sagsøge dem.
Kan nu alligevel ikke lade være med at sidde og smile tilfredsstillende når jeg læser dette.
Brugeravatar
9
Warnings: 8423

Indlæg af 9 »

Desuden en god skræmme kamagne mod pædofili.. Kunne håbe enten dillen, eller bare rygterne om at der er nogen der udgiver sig for at være 12-13 årige bare for at tæske dem, breder sig, så de pædofile lærer det.
The only way to learn.. !
PinK^^ShadoW
Geografisk sted: langt væk

Indlæg af PinK^^ShadoW »

9 skrev:Kan nu alligevel ikke lade være med at sidde og smile tilfredsstillende når jeg læser dette.
det samme her... forstår dem godt, sådan tror jeg mange danskere har det, men der er nok ikke rigtig nogle der faktis gør det!!
men hun elskede ham, selv når han kom hjem med læbestift på den skjorte hun havde strøget tidligere på dagen.

- Kasper Spez
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

PinK^^ShadoW skrev:
9 skrev:Kan nu alligevel ikke lade være med at sidde og smile tilfredsstillende når jeg læser dette.
det samme her... forstår dem godt, sådan tror jeg mange danskere har det, men der er nok ikke rigtig nogle der faktis gør det!!
Nej heldigvis er der ikke så mange idioter derude.
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

PinK^^ShadoW skrev:
Hvad så med ham, der voldtager en. Skal han selv voldtages eller måske hans kone? Eller tyven med de lange fingre skal man skære hans fingre eller hænder af? Hvis i er vilde med så primitive samfund så flyt til mellemøsten.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
Ejlemos
Geografisk sted: ON THE EDGE!

Indlæg af Ejlemos »

Jeg kan godt se det forkerte i at gribe til selvtægt. Men jeg kan så sandelig også godt se det rigtige i det...
Den danske straffelov er så blødsøden og latterlig, at der må andre midler til. Folk som gør noget så forkert som et pædofilt overgreb, burde spærres inde for evigt. Dette er desværrer ikke muligt i et så over-humant samfund som det danske er blevet...
Ejlemos..

Mod tåber kæmper selv guderne forgæves!
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Se det rigtigt i selvtægt ? det er fandme skræmmende!!!!

At nogle folk vælger at udøve det er en ting. At andre mener det er RIGTIGT det er fandme skræmmende.

SOm jeg tidligere har skrevet så ville folk der virkelig mente det var forkert, gøre noget mere markant og vedvarende - nemli gå den demokratiske vej som frz nævner.

Jeg tvivler på de tåber render rundt og slår på folk KUN fordi de synes pædofili er forkert. Er der bare et gram i deres krop der gør det fordi de godt kan lide at slås. SÅ er de ikke en skid bedre end den pædofile og burde selv blive spærret inde.
YaKuZa_MaB
Site Admin
Geografisk sted: Well APG Would sure like to Know That ;-o
Kontakt:

Indlæg af YaKuZa_MaB »

Down1 skrev:Hvad så med ham, der voldtager en. Skal han selv voldtages eller måske hans kone? Eller tyven med de lange fingre skal man skære hans fingre eller hænder af? Hvis i er vilde med så primitive samfund så flyt til mellemøsten.
Til tyven der har jeg 3 hunde som gnaver lidt på ham hehe.

Som jeg har skrevet før ja så ville jeg sku os gerne smække de pædofile men som mail og frz skriver ja så er det rigtige jo at gå lovens vej og det burde der sku også være flere der valgt. Jeg er også helt sikkert på at Mail har ret i at de ikke kun gør det fordi de hader pædofile de elsker sku sikkert at slås. Og det gør dem og mig for den sags skyld ikke en skid bedre. Håber sku at dette kan åbne politikernes øjne bare lidt for at vi har brug for en strammere straffe lov selvom dette ikke burde være vej man gik.
mail vil dette sige vi ikke skal ud og slå på tæven næste gang jeg ramme ålborg?? :lol:
Billede
-=[Chart Attack Admin]=-
-=[[url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]]=-
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

Ejlemos skrev:Jeg kan godt se det forkerte i at gribe til selvtægt. Men jeg kan så sandelig også godt se det rigtige i det...
Den danske straffelov er så blødsøden og latterlig, at der må andre midler til. Folk som gør noget så forkert som et pædofilt overgreb, burde spærres inde for evigt. Dette er desværrer ikke muligt i et så over-humant samfund som det danske er blevet...
Okay, du mener det... Hvad så med de folk som pusher stoffer og på den måde tvinger hovedparten af menneskene ind i et længere varende misbrug, med fatale konsekvenser?
Eller ham spritbilisten som hamrede en gravid mor således at hun dør?
Eller hvad med eller de personer som snyder i skat, eller laver sort arbejde?

Skal vi ikke også lave tæskehold som kan nakke de idioter? - Du kan godt se hvor langt ude det her er.
Disse hjernedøde gutter, er fuldstændige syge i hovedet, uanset hvor forkastelig pædofili er, så er dette topmålet af fladpandehed at agere på en sådan måde. magen til bonderøve med massere af halm i træskoene skal man lede længe efter.
Hvis man vil ændre på ting som man er utilfredse med i dette her samfund, så bliver man nødt til at gøre det igennem det demokratiske system og thats it.
Sådan en flok idioter som de personer der, burde nu, når vi er så gode til at smide folk ud af landet, også ryge samme vej langt væk, for den primitive og infatile indstilling til tingene hører hjemme langt væk fra dette samfund.

Og endelig skal man huske på at i dette samfund, har man med succes behandlet sådanne sygdomme som pædofili, man kurerer ikke syge hjerner ved at give dem tæsk....
Det er sjovt at man aldrig hører samme historier med folk fra whiskybæltet, men kun fra folk ude fra taberegnen ? - Er det virkelig en tilfældighed :roll:
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

JO FOR HELVEDE!!!!

Men det skal være vold mod uskyldige eller hjemløse for de er fandme nogle svin!
LeG0lAsDK
Opera anmelder

Indlæg af LeG0lAsDK »

DjMail skrev:JO FOR HELVEDE!!!!

Men det skal være vold mod uskyldige eller hjemløse for de er fandme nogle svin!
:D du kan jo tilstadighed komme med mailguldkorn en gang imellem... :)
Besvar