Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
mimic skrev:
Husk nu at der ikke er nogle beviser for at han er dopet!
Han har kun haft rod med indrapportering til UCI
Første gang jeg hørte om idrætsfolk, der konstant var andre steder end dopingtesterne var lige før Ben Johnson satte sin legendariske rekord til OL. Ham og Flo Jo (RIP) var oftest ikke til at finde. Siden er det blevet en folkesport for tvivlsomme udøvere at være andre steder end der hvor de har "forpligtet" sig til at være. Tjoo - Bjarne Riis er jo heller ikke taget i doping....
Desuden var det smart af Rabobank at sætte ham ud af spillet. Nu kan de måske nøjes med en lille episode isf en stor skandale...
Det er ligesom med CD-beskyttelse og kopi-beskyttelser.
Folk laver en beskyttelse - andre laver en vej uden om. Simple as that. Det er muligvis blevet sværere med næppe umuligt.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Nu hørte jeg lige ham Cassanis beskrivelse af den dag han mødte Rasmussen. Og den holder jo på INGEN måde vand.
Han beskriver han mødte ham på en regnfuld dag i Italien, hvor deres vej krydsedes. Og Rasmussen gik med en regnfrakke, og Cassani var alene da han mødte ham.
Det grundlag kan man da ikke bruge til at fyre en rytter. Det kan enhver idiot jo komme og sige
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Cassani nævnte faktisk allerede på 8 etape inden MR kom i gult at han for en 20-25 dage siden mødte MJ i Italien... Cassani var/er kommentator for italiensk TV.
kilde: tv2 (TdF Studiet viste et klip fra italiensk tv fra 8 etape)
Om end jeg er meget imod at de har fyret rasmussen, er det jo et syn for at nu er der "nul tolerence". Intet bliver accepteret mere, ingen gode undskyldninger. Følg reglerne, eller lad værre med at komme. Det har nu krævet det højeste offer man kan kræve i cykel sporten. Rasmussen er således den første der får frataget sin gule trøje fra touren.
Det er et statueret eksempel, desvære er det vores egen rasmussen der har trøjen og ikke en anden rytter fra et skodland. Det er trist, men forhåbentlig kommer rasmussen igen og vinder næste år.
Jeg holder med ham indtil det er bevist han tager doping.
In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
Hvordan er han frataget hans trøje ? han har ikke vundet den endnu. Med mindre de annulere samtlige etape sejre.
Han kommer næppe tilbage hvis han ikke bliver renset - hvem skulle købe ham ? næppe mange sponsore der ville turde det.
Jeg synes der er mange udtalelseer, mange spekulationer og mange antagelser. Ingen af os ved en skid, det meste af pressen ved ikke en skid. Den eneste der ved hvad der er sket er MJ og hans udtalelser er det eneste vi har at forholde os til. Så må man gøre op med sig selv hvor troværdige man mener de er.
Cassini sagde tidligere at han så michael træne hårdt. men siger nu han så ham gå ? eller hvordan ?.
Jeg synes det er flot af rabobank at de smider den gule trøje ud. Det gør man ikke for sjov, og man gør det ikke på rygte basis. jeg tror der er viden inden for holdetsmure vi ikke kender til pt.
Vi ved at han ikke er kendt skyldig for noget, andet end sjusk. Man er uskyldig til andet er bevist.
Jeg indrømmer det er noget suspekt at han ikke kan huske hvor han har været, men stadig uskyldig!!!
Han har midstet trøjen, da han var den klare vinder. Han skulle ha styrtet og brækket et ben for ikke at kunne få den trøje.
Det tror jeg mange inc. michael selv kunne ha accepteret - det her er dog den yderste straf man kan idømme en sportsmand.
Jeg har så meget melidenhed med michael. Det er nok den sværeste situation af alle han står i, uanset om han er arrogant og ikke gider at sende kort til doping kontrollen er det her ikke noget der menneskeligt går væk til næste sesson. Han er hårdt såret, ingen tvivl om det. Gi lige manden lidt luft.
Svarer til du står og spiller til sensations black - og de kommer og tager dig ned fra scenen fordi du har været ude på toilettet mens der var en som tog stoffer henne i hjørnet.
In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
Hvorfor skulle ham der har set ham i Italien lyve? Hvad er det lige han kan få ud af det ved at lyve?
Alle der er blevet taget med deres fede fingre for langt nede i kagedåsen har altid en mere eller mindre god forklaring på, hvorfor de ikke har snydt. Det er da klart at Rasmussen siger, at ham den anden lyver. Og hvis han lyver er det vel ikke ret svært for hr Rasmussen at bevise sin uskyld.
U're right Down1. Det er jo lige præcist som en forsvarsadvokat også har udpenslet flere gange på skærmen i dag. Hvis Michael virkelig har ret i det han siger, og Cassini ikke har set ham i Italien, så bevis det dog Michael, længere er den vel ikke, eller sværere for den sags skyld.
Ace skrev:Vi ved at han ikke er kendt skyldig for noget, andet end sjusk. Man er uskyldig til andet er bevist.
Jeg indrømmer det er noget suspekt at han ikke kan huske hvor han har været, men stadig uskyldig!!!
Det er vel underordnet om han er uskyldig for at have brugt doping, når det ikke er på det grundlag han er blevet smidt ud af Touren og fyret fra Rabobank. Han er blevet beskyldt for at lyve, fordi han er blevet fanget i en løgn, ergo: i mine øjne er han skyldig for det han er blevet dømt for.
Ace for det første er det den fladeste sammenligning nogensinde.
Michael har fejlet i stor stil.
Han har ikke ordnet sine opgaver med doping kontrol og det er han skyldig i. Hvis han er fyret for at lyve for sin chef, så er det fandme iorden.
Vi snakker ikke om at han har taget doping.
Og nej det kommer han ikke over til næste sæson. Men hvorfor skulle han også det ? - og hvorfor snakker du om næste sæson ? han skal aldrig ud på en cykel igen alligevel.
Hvordan kan man være skyldig nå reglerne siger man må få 3 advarelser og han kun har fået 2 ?? Ja han har måske så fået 2 af DCU men ingen af os aner om det er på samme grundlag han har fået dem som de andre. DCU er da også helt klart skyld i det skete. FLOT!!
Jeg tror helt sikkert på han ik er færdig endnu. Han kommer igen!!