Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Jeg har stemt på Infernal.
har hørt de fleste på listen og må erkende at ingen af de rock bands, man ellers skulle tro var de bedste live, kan slå Infernal når de møder op med orkester.
Hvorfor er Sterling ikke på listen? De giver et ekstremt fedt show, så dem til en koncert hvor der kun var solgt ca 30 billetter, i et lokale med plads til ca 300-400. Alligevel fik den ikke for lidt, en af de fedeste koncerter jeg har oplevet. Men af dem man kan stemme på vil jeg sige VETO, Kim Larsen & Kjukken eller TV2
EkstraBladet.dk skrev:De nominerede i afstemningen er en direkte afspejling af, hvilke navne der er blevet nomineret af flest læsere.
Der modtages ikke længere forslag til nomineringer, men du kan indtil fredag - hvor afstemningen slutter - stadig nå at gøre din stemme gældende ved at klikke på din favorit i afstemningen til højre under billedet.
Jeg kan forresten anbefale hiphopfans at ta' ind og se Tabus Nightmare After Xmas. VIRKELIG fed stemning og fyldt med ekstra gøgl man normalt ikke hører i de normale sange.
I pumpehuset. Det mener jeg det gør hver gang.
Mig og nogle venner skulle ha' været inde og se det, men der blev fandeme hurtigt udsolgt. Så denne her gang har jeg fået til opgave at holde øje med billetsalget.