Sommerpigen

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
Plys - det nye kuld
Geografisk sted: Jydeland

Indlæg af Plys - det nye kuld »

Helt enig med Zivago her.
Og lige netop i tilfældet med Patricia - som der nævnes, så er hun sgu fladpattet ;) og hvorfor så bruge top?? Tja..hvis hun ingen havde på, havde det nok set lidt fjollet ud - toppen er da netop med til at understrege at det ER et pigebarn vi her har med at gøre :P
Iøvrigt er jeg ret sikker på der havde været heftig kritik af hende også, hvis hun havde stået der med strygebrædt og strittende vorter 8O

Men hende der Tanya trunten.. hold da helt ferie de kasser sidder godt!
Om det er kunstigt eller ej - jeg vil se dem i frit fald!

og øøøh... god ferie til alle !
. :: : | www.acdcrocks.com | : :: .
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Skal der indsættes diverse smilies og dansende bananer før man kan forstå, når en kommentar er skrevet i sjov.

Selvfølgelig har hende Patricia top på. Det er jo ikke side 9, men sommerpigen, der skal bedømmes. At hun fra naturens side er udstyret med små bryster er der jo ikke noget at gøre noget ved.

Hun er nok stadig en dejlig pige allligevel, og hvis det virkelig gik hende på, så er større bryster kun et to cifret tusindbeløb (indsæt selv den smiley her, der gør at DU kan forstå, at der er lidt humor med her). Håber ikke jeg bliver lige så humorforladt, når jeg bliver gammel, men forklaringen ligger måske her.
Derfor er gamle mennesker gnavne
Ny forskning viser, at når man bliver ældre, så bliver det også sværere at forstå vittigheder.
http://www.bt.dk/article/20070721/nyhed ... 1021/1044/
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Hvad angår Tanya, så finder jeg det ganske ucharmerende med så store kasser. Finder det på ingen måde tiltrækkende.
Så hellere en god røv og et sødt smil.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

dwr skrev:Hvad angår Tanya, så finder jeg det ganske ucharmerende med så store kasser. Finder det på ingen måde tiltrækkende.
Så hellere en god røv og et sødt smil.
Lige mine ord.
Billede
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

Helt enig. Synes det er meget ucharmerende med så stort forparti, især når det ikke passer til hendes krop.

Min første tanke da jeg så billedet var ikke noget seksuelt, pga. jeg ikke finder dem tiltrækkende, men tanken var, hold da op, hun må da have problemer med ondt i ryggen.
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

nco skrev:
goafreak skrev:Hende Anna Louise er da ikke for pæn i hovedet.
Og ja hende Patricia er godt nok flad.
Jeg synes sgu' de begge er charmerende på deres helt egen måde. Søde piger.
Ja helt sikkert da.
Men hvis jeg nu skulle vælge en at lave/være sammen med ville det nok blive Patricia.
BØH
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Så bør vi gøre vores pligt. Årets sommerpige på Ekstra Bladet skal kåres og flere af tøserne er ganske nydelige.

Min favorit er
Billede

...
Brugeravatar
David
Geografisk sted: Danmark

Indlæg af David »

God stil, 3dotz, er min eks :D
Har også stemt på hende. Eller mest fordi hun sagde jeg skulle, hehe.
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Nice men hold da op en pøbel lokation :)

Brug dog en rigtig pool i stedet for et havebassin
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Squ da fotografen der er en tumpe.
Vinkel det cam anderledes så man ikke får kanten med + det ville få piges øjne til at virke større, hendes patter ville virke større og hun ville se tyndere ud.

Det er så basic at det gør ondt.
Brugeravatar
David

Indlæg af David »

Ja, det er også "basic" ..

Det er en veninde der har taget det for hende, hjemme i hendes have. Model + Fotograf fik 1,000 hver for det. Det er jo ikke noget seriøst, bare et par tryk på et kamera, rolig nu drenge :P
Brugeravatar
CCK^
Geografisk sted: 9000 cement

Indlæg af CCK^ »

Stemte på nr 4
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

David skrev:Det er en veninde der har taget det for hende, hjemme i hendes have. Model + Fotograf fik 1,000 hver for det.
Jamen, er der så ikke nogle flere billeder i den billedserie? Så skal jeg med glæde cleare mine cookies og stemme nogle gange på hende.
Cokeline skrev:Nice men hold da op en pøbel lokation
Haha, det ser jeg faktisk først nu du skriver det.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Brugeravatar
David

Indlæg af David »

Haha nco, skal se hvad jeg kan gøre da :)
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

David skrev:Haha nco, skal se hvad jeg kan gøre da :)
Du glemte os David .. ?

Så er der nye billeder af EBs sommerpige Tanya:
http://ekstrabladet.dk/gallerier/ekstra ... 343241.ece

Billede
nco\\ CHART ATTACK 1999
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

Er jeg den eneste der syntes at Tanyas "model" udtrykke ikke virker rigtige? Hun er da en pæn tøs men kom on, hendes posering, smil og udtryk suger da.
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Synes den gamle bikini klæder hende noget bedre, hvor hun ser ud til at have mere naturlige former.

...
Brugeravatar
Vega
MegaMixers.com

Indlæg af Vega »

Lokefar skrev:Er jeg den eneste der syntes at Tanyas "model" udtrykke ikke virker rigtige? Hun er da en pæn tøs men kom on, hendes posering, smil og udtryk suger da.
Hvad sker der lige for alle dem herinde der harmer over billedernes setup? Det er nok alle dem der, mig selv inklusive, er tvangsindlagt af damen til TopModel når det ruller over skærmen. Men helt ærligt, i fører jer frem og brokker jer over vinkler og udtryk når alt i burde lægge mærke til er kødet lige foran jer. Skam over jer!

Tanya er jo heller ikke model, hun er amatør med kasser der siger spar-to.
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Vega skrev:Tanya er jo heller ikke model, hun er amatør med kasser der siger spar-to.
Og så har hun i øvrigt (i følge artiklen i den trykte udgave af EB) fået opereret sine bryster mindre, pga. ømme skuldre. Hun har vist haft sit at slæbe på.
nco\\ CHART ATTACK 1999
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Billede

Nu faldt jeg lige over noget mere med Tanya på M! / Jubii's hjemmeside, er der tilfældigvis nogen som skulle have de film at ligge med hende. Jeg nænner næsten ikke betale en tyver for mobilindhold.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Besvar