hjælp ang videooptagelser på SE w880i

Problemer med computeren, savner du et nyt spil, har du behov for hjælp eller skal du bare blære dig med dit nyeste kabinet. Det er her, hvor alt soft-, hardware og konsolrelaterede spørgsmål stilles. Ligeledes indlæg omkring internet, udbydere, www, ftp, html, osv. hører hjemme her.

Redaktør: Moderators

Besvar
Brugeravatar
rbT
Geografisk sted: <--- Den vej

hjælp ang videooptagelser på SE w880i

Indlæg af rbT »

Jeg har overført nogle videooptagelser taget med min telefon til computeren, men de er i 3gp format hvordan får jeg det over til et almindeligt format og så med lyd? for der er nemlig ikke lyd når jeg afspiller dem på computeren.

På forhånd tak :)
You'll Never Walk Alone
Bubbie

Indlæg af Bubbie »

Du kan sikkert søge efter nogle konverteringsprogrammer på google..

Ved ikke hvilket program du bruger til at afspille filerne med, men jeg bruger somme tider Quicktime, og der virker billede og lyd helt fint...
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Re: hjælp ang videooptagelser på SE w880i

Indlæg af FrZ »

rbT skrev:Jeg har overført nogle videooptagelser taget med min telefon til computeren, men de er i 3gp format hvordan får jeg det over til et almindeligt format og så med lyd? for der er nemlig ikke lyd når jeg afspiller dem på computeren.

På forhånd tak :)
Super fra Eright klarer alle skær :] (freeware btw)
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Quicktime og Real Player er i stand til at afspille Sony Ericsson's 3gp optagelser
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Brugeravatar
rbT
Geografisk sted: <--- Den vej

Indlæg af rbT »

Mange tak for hjælpen, nu virker det jo fantastisk :D
You'll Never Walk Alone
Besvar