Review: Chart Attack Tunes of the Month July 2007
Redaktør: 3dotz
Jeps det er foreslåetDjMail skrev:Sig- mund man kunne jo evt "nedsætte" en gruppe ekspeter på hver område.
Så dem der har interesse for Urban laver urban osv. Selvfølgelig kan resten af CATM også komme med indspark til numre.
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
Personligt har jeg ikke hentet CDen endnu, så jeg skal ikke kunne udtale mig om den.
Udfra playlisten og folks indput, så kan jeg placere den pænt godt genremæssigt uden at høre en tone.
De fleste herinde ved jo, at min musiksmag ligger helt andre steder, så derfor jeg nok heller ikke målgruppen.
Dog vil jeg tilføje, at CA (selvom det længe har været det) ikke er et rent italo/kommerciel house/harddance-domineret forum længere.
Jeg ved, at der er mange andre end jeg, der hører meget andet.
Derfor synes jeg selvfølgelig også (subjektiv som jeg er), at det er mere nødvendigt med noget afveksling på CDen.
Den med "eksperter" synes jeg, hvis der er nogen der har tid til det, er rigtig god, da jeg f.eks. er en af dem, der ikke har tid til at læse uendelige anmeldelser og lignende igennem for at finde ny musik, som jeg synes er fed.
Til Cokeline vil jeg sige, at jeg helt objektivt sad og læste tråden og efter min mening fór du op og begyndte at råbe og skrige i frustration - rent metaforisk set.
Men lad os nu lad være med at gå mere op i, hvem der blev sure på hvem osv.
Jeg synes det er fint med projektet og værdsætter tiden i lægger i det (selvom det ikke rammer mig - endnu).
Og jeg neglicierer på ingen måde tiden I lægger i det. Der var jo en grund til, at jeg blankt afviste at deltage.
Udfra playlisten og folks indput, så kan jeg placere den pænt godt genremæssigt uden at høre en tone.
De fleste herinde ved jo, at min musiksmag ligger helt andre steder, så derfor jeg nok heller ikke målgruppen.
Dog vil jeg tilføje, at CA (selvom det længe har været det) ikke er et rent italo/kommerciel house/harddance-domineret forum længere.
Jeg ved, at der er mange andre end jeg, der hører meget andet.
Derfor synes jeg selvfølgelig også (subjektiv som jeg er), at det er mere nødvendigt med noget afveksling på CDen.
Den med "eksperter" synes jeg, hvis der er nogen der har tid til det, er rigtig god, da jeg f.eks. er en af dem, der ikke har tid til at læse uendelige anmeldelser og lignende igennem for at finde ny musik, som jeg synes er fed.
Til Cokeline vil jeg sige, at jeg helt objektivt sad og læste tråden og efter min mening fór du op og begyndte at råbe og skrige i frustration - rent metaforisk set.
Men lad os nu lad være med at gå mere op i, hvem der blev sure på hvem osv.
Jeg synes det er fint med projektet og værdsætter tiden i lægger i det (selvom det ikke rammer mig - endnu).
Og jeg neglicierer på ingen måde tiden I lægger i det. Der var jo en grund til, at jeg blankt afviste at deltage.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Jeg synes egentlig det lyder som en god idé med måske nogle forskellige cd'er med forskellige genre.
Jeg er i hvert fald frisk på at prøve det.
Jeg synes dog 4 cd'er lyder som lidt meget. Men I må da gerne komme med nogle flere forslag til hvad I vil høre - og også gerne hvilke genre, hvis vi nu laver det som 4 cd'er.
Jeg er i hvert fald frisk på at prøve det.
Jeg synes dog 4 cd'er lyder som lidt meget. Men I må da gerne komme med nogle flere forslag til hvad I vil høre - og også gerne hvilke genre, hvis vi nu laver det som 4 cd'er.
BØH
Det behøver det for min skyld ikke (Igen er jeg subjektivgoafreak skrev:Problemet var jo denne gang, at club ikke var spredt nok. Så måske skulle club deles op.
Men hvis man nu var smart, så husker man også lige, at "rock" og "urban" er absolut lige så brede genrer som "club". At der ikke er lige så meget at vælge imellem er bare fordi der udgives tilsvarende mindre grundet at det er sværre at producere (her behøver man f.eks. tekster, sanger og ofte også rigtige instrumenter (
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
Tak Freud!dwr skrev:Til Cokeline vil jeg sige, at jeg helt objektivt sad og læste tråden og efter min mening fór du op og begyndte at råbe og skrige i frustration - rent metaforisk set.
Jeg sad simpelthen i blind raseri og råbte og skreg hvorefter jeg kastede min bærbare ud af vinduet... Prøv lige at smøre lidt tykkere på næste gange...[/quote]
Jesus!
Senest rettet af Cokeline 17 jul 2007, 18:26, rettet i alt 1 gang.
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Re: Review: Chart Attack Tunes of the Month July 2007
DJayTee som stod bag det originale CA-logo, arbejder lige pt. på et par oplæg til et nyt design på CA. I samme ombæring vil vi nok også give brættet den store tur til phpBB 3.0. Men der er absolut ingen dato på noget endnu, og mods vil være de første til at se previews. Men der går altså nok lang tid endnu.3dotz skrev:Som en opgradering af CA navnet kan jeg faktisk rigtig godt lide Djaytees skrifttype.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Administrator and founder of CA
Re: Review: Chart Attack Tunes of the Month July 2007
nco skrev: I samme ombæring vil vi nok også give brættet den store tur til phpBB 3.0
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
Blev skam ikke "tøse fornærmet" som du kalder det. Jeg synes bare at folk kom med så mange "gode" forslag. Man kan altid finde noget at pege finger på.DjMail skrev:Cokeline det er godt nok ærgeligt at et projekt som det her skal latterlig gøres fordi en af folkene bag bliver rigtig tøse fornærmet over en omgang konstruktiv kritik.
At du så efterspørger 3 - 4 cd'er sker ikke så derfor må du nok gribe til "Mail's sommerhits cd'en"
Men tak for forslaget!
Cokeline skrev:Ja, hvis i vælger at brænde den, så vil jeg lige advare om at der ikke er et beskyttelslag på CD'en! Så den er mere modtagelig for skrammer end en original CD!
Det er også for dårligt fra vores side af!
Synes nu ikke det var så ynkeligt.DjMail skrev:Jeg kan slet ikke gennemskue hvor den kommentar kommer fra, og hvorfor du laver den. Men hvor er det ynkeligt at du prøver at latterlig gøre vores indlæg med en omgang implikatur.
Cokeline skrev: Hvis i ikke bryder jer om CD'en så lad være med at hente den. Så enkelt er det! Det er ikke en tribute CD til jer selv. Vi prøver at ramme et bredt udvalg af folk så naturligvis ville i med garanti ikke kunne lide alle sange!
Hvis i gerne vil ha' en CD med det musik hvor i kan li' alle sange, så lav en CD til jer selv og lav et fint farverigt cover og kald den "Mine sommerhits 2007"
Det arbejder vi også på. Glad nu?DjMail skrev:Jamen så ryger hele ideen jo Cokeline. Jeg ser da CATM som en mulighed for at udvide mine musikalske horisont. Men som zivago påpeger så er udbredet ikke voldsomt bredt.
Det er da også meget smukt at kritikken af coveret flyver lige forbi dig, og kun blir anvendt til endnu et sørgeligt forsøg på at retfærdiggøre dit eget projekt.
Vedr. Coveret så blev der rent faktisk voted i GRUPPEN mellem 3 helt forskellige forslag og det blev det så drop det med at det er "mit projekt"
Cokeline skrev: Nogen af os har rent faktisk brugt en del tid på det!
Ja, det er så min mening om jeres reviews!
Er absolut ikke indbildsk som du kalder mig. Det er også fint at i kommer med kritik, dog er nogen af dine forslag så langt ude og præget af en "Jeg vil ha'" mentalitet at det er til at brække sig over, så derfor forslaget omrking at lave din egen cd med de bedste tracks.DjMail skrev:Fint at du har brugt en masse tid på det, og fint at du sætter en ære i dit arbejde. Men er du så hamrende indblisk at du ikke kan modtage kritik, konstruktiv kritik vel og mærke. Hvis du virkelig ikke mener at du kan bruge vores kritik til noget så synes jeg du skulle droppe CATM - for det er vel stadig et CA projekt og ikke et cokeline projekt. Utrolig så høje tanker du må have om dig selv, hvis du mener at du ene mand kan klare opgaven og kun mener din mening tæller.
Jeg vil blot slutte af med et spørgsmål til dig Cokline.
Du får kritik og vælger at blive en lille tøs, hvor imod CA´s egentlige lille tøs vælger at bruge den konstruktivt og er glad for at der kommer noget feedback. Specielt når så mange andre bare henter CDén og ikke kommer med en skid feedback. Er det ikke underligt at nogle af jer godt kan tage kritik og er glad for det ? mens du bare blir fornærmet ?
Jeg har aldrig påstået at det er et "Cokeline projekt". Det er et CA projekt! Du kan ikke se CATM forumet og hvad der bliver skrevet så lad værre med at udtale dig omkring det. Dine udtalelser omkring det er alligevel kun baseret på formodninger uden hold i.
Du skal da være velkommen til at "join the crew" hvis du har så mange gode forslag.
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^