Review: Chart Attack Tunes of the Month July 2007

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

3dotz
Members of the Newlyweds

Review: Chart Attack Tunes of the Month July 2007

Indlæg af 3dotz »

Med tilbagekomsten af de tidligere CA Tunes of the Month må det være på sin plads at komme med en lille anmeldelse. Lad mig her starte med at slå fast, at en anmeldelse er subjektiv, vi har alle forskellige præferencer og deraf forskellige meninger til, hvad der er godt og hvad der er not.

Så kan I enten slagte mig for mine bevingede ord eller være enige med mig. Lad mig starte med at skrive, at jeg byder CA Tunes of the Month (CATM) velkommen tilbage. Når man er begyndt at fokusere på andet end det nyeste mp3 musik, så er det rart med en opsamling, der tager udgangspunkt i det musik jeg umiddelbart godt kan lide at høre.

Men hvad laver et nummer som Alex Gaudino feat. Crystal Waters - Destination Calabria på en opsamling for juli 2007, når nummeret er over et år gammelt. Selvfølgelig kan man diskutere konceptet bag CATM, og upfront og 0-day er ikke det, der fokuseres mest på. Det bærer tracklisten tydeligt præg af.

Jeg er skuffet, men CATM er jo i sin begyndende opstartsfase, så der går nok nogle måneder før konceptet kører ordentligt, men sådan som jeg opfatter CATM July 2007, så virker den forhastet og ikke særlig gennemtænkt.

Jeg savner en større definition af formålet med CATM udover at sprede noget musik udvalgt af brættets egne medlemmer. Ud fra den oprindelige tråd i Generelt om musik synes jeg ikke jeg bliver meget klogere på, hvordan CATM skal opfattes.

Derfor er min karakter for denne måneds udgivelse ikke særlig høj. Der mangler simpelthen for meget. At covers ikke er med er uacceptabelt i mine øjne (uanset grunden er givet i GoM).

Jeg giver den :2af5

Mine egne råd til Cokeline og teamet

- Definer først hvordan CATM skal håndteres - Nyere musik inden fra den seneste måned eller en blanding af både nyt og gammel. Eller f.eks. 14 forudbestemte numre (de nyere numre) og så 2-4 numre til udvægernes favoritter, mix eller egenproduktioner.

- Sørg for covers er lavet. Fint Rea er en dygtig grafiker, men hvis han ikke kan lave covers til tiden, så skal han ud. Et sådant projekt skal ikke lide under manglende covers. Derfor støtter jeg ideen om førdige templates, hvor det kun er tracklisten, der skal skrives/laves. Som en opgradering af CA navnet kan jeg faktisk rigtig godt lide Djaytees skrifttype.
Billede

- Lav et inlay, hvor hvert udvalgt teammedlem i meget korte sætninger forklarer hvorfor han/hun har valgt dette nummer. Lidt som man kender det fra inlay på Mr. Music cderne. For eksempel David Guetta - Lækkert housenummer. Scooter - Stripped (orchestral version) - Nummeret som det tog 2 år at få udgivet eller noget andet vås. Bare en lille forklaring på hvorfor man har valgt dette nummer.

- Hvem er egentlig teamet bag CATM. Lav et ordentlig opslag i GoM, så man kan følge med i, hvem der forsøger at markedsføre CA udenfor brættet.

Jeg vil ikke skrive mere. Jeg hilser initiativet velkommen og glæder mig til at se den udvikling, der umiddelbart burde komme de næste par måneder. Men husk det er sommerferietid, så jeg håber I (teamet bag CATM) allerede er i gang med at udvælge numre til august 2007.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Geografisk sted: nitusind
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

tak for feedbacken, dejligt at se noget engagement :)

lige et par kommentarer til dit indlæg. Du skriver at vi skal definere hvordan CATM skal håndteres mht. udvælgelse af musik. Det er allerede gjort, og musikken er valgt ud fra det. Vi vælger alle 1 nummer som vi er sikre på kommer med (hvor de andre altså per definition ikke har noget at skulle have sagt) og så kan vi foreslå numre til diskussion, som kommer med hvis flertallet er for det.

Mht covers og Rea så må vi lige give ham en chance. Jeg er enig med dig i at templates var en bedre idé, men pga. at Reas net var nede har han ikke kunne sende coveret til tiden. Dette er selvfølgelig beklageligt, men nu er det første gang, så jeg synes han fortjener en chance.

Din idé om inlay synes jeg er rigtig god, det vil jeg tage op i gruppen. Det samme med idéen om teamet.

Alt i alt synes jeg der har været flere problematikker angående denne måneds release, men vi håber selvfølgelig på at det kommer til at foregå lidt mere flydende og naturligt, vi skal jo lige i gang :)

Andre kommentarer/reviews/whatever er meget velkomne.
Billede
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Det største problem jeg har med projektet er at det er radio udgaver der blir anvendt.

Med de hastigheder vi har idag på net så burde der være plads til at nyde numre i deres oprindelige længer og ikke nogle nedklippede radio udgaver. Det og så denne måneds trackliste er med til at gøre at jeg ikke har hentet cdén.

Jeg synes bestemt REA skal have en chance, hvis hans net er gået ned så er det svært at sende coveret som sunshine siger.

Jeg kunne godt ønske mig at CATM blev andet end bare nogle få meneskers favorit numre. Der er rig mulighed for at lave nogle themes, tage små genre / kunstner op. Lave bootleg udgaver osv.
Man kunne alternativt lave en mixed udgave på cd 2. Så CDén blev lidt mere lyttervenlig end single numre.

Afslutningsvis vil jeg da lige kommetere på 3dotz ide til at opdatere CA logoet, med Djaytees skrifttype. Jeg synes det ser noget så ubeskriveligt amatør agtigt ud. Jeg synes ikke vi skal opdatere CA logoet, det fungere fint nok og behøver nødvendigvis ikke stå med store fede typer på forsiden af coveret. Lad CA fremgå som afsender og lave en simpel font-titel.
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Geografisk sted: Odense
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

3dotz din backstabber ;)

CD'en udkom meget forhastet denne måned grundet nogen problemer i opstarts fasen. Det beklager vi meget!

TOTM teamet har aldrig sagt eller fastlagt det kun måttevære 0day releases på udgivelserne.

3dotz hvad mener du med at det ikke virker særlig gennemtænkt?

Vedr. dine forslag til inlay vil jeg gerne prøve at forslå det overfor de andre og høre hvad de siger.

Vedr Cover. Rea havde et net-nedbrud og var således ikke online i en kort periode.
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
Zivago

Indlæg af Zivago »

Hmm...

Jeg kan ikke sige at jeg er skuffet. Men jeg er heller ikke vildt begejstret for denne cd. Den er som de fleste andre opsamlinger. Den er ok - men ikke noget specielt. Der er enkelte gode numre, resten kunne jeg sagtens undvære, da de ikke siger mig noget som helst.
Jeg må indrømme, at jeg allerede selv har lavet en anden opsamling, hvor jeg har brugt nogle enkelte numre fra CA skiven, og suppleret med de numre jeg gerne vil have.

Jeg synes CA cdén mangler variation. Den er ret ensformig at lytte til.
Men smag og behag er jo forskellig fra person til person.

Der er med garanti nogen, som synes at denne cd er fed hele vejen igennem.

Men jeg glæder mig til at se om den næste skive, er bedre sammensat.

Min vurdering af denne måneds CA skive
:2af5

Zivago
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

ok, tak for feedback. :)
Billede
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Cokeline skrev:3dotz din backstabber ;)

--- You know it, men jeg vil jo gerne have aktivitet i mit review area

CD'en udkom meget forhastet denne måned grundet nogen problemer i opstarts fasen. Det beklager vi meget!

TOTM teamet har aldrig sagt eller fastlagt det kun måttevære 0day releases på udgivelserne.

--- Jeg har faktisk aldrig læst noget rigtigt om TOTM og hvad de stod for. Men jeg ser frem til at lære TOTM teamet at kende. Hvem der står bag de cd'er der skal afløse mine Ministry of Sound, Gatecrasher og Euphoria opsamlinger i bilen.

3dotz hvad mener du med at det ikke virker særlig gennemtænkt?

--- Som skrevet savner jeg et koncept. Jeg er helt sikker på, at du og de andre har en masse ideer, men hvad vil I med TOTM? Hvad gør TOTM specielle. Er det teamet, der får lov at vælge et nummer hver og så er der lidt diskussion om fyldet (som Sunshine skriver), er det ren CA Dance Chart eller hvad vil i? Hvis det bare er radio versioner som DJ Mail skriver, så kan man jo nøjedes med Absolute/Now! Music opsamlinger.
Min opfattelse af TOTM var, at den skulle afspejle noget af den nye musik, som I mener hitter nu (ikke nødvendigvis 0-day, men heller ikke årgamle numre). Jeg tror du ved hvad jeg mener.

Vedr. dine forslag til inlay vil jeg gerne prøve at forslå det overfor de andre og høre hvad de siger.

Vedr Cover. Rea havde et net-nedbrud og var således ikke online i en kort periode.
--- Jeg var faktisk ikke klar over, at Rea havde haft et netnedbrud. Kun at I ikke kunne få fat på ham.

Jeg synes Mail kommer med et godt forslag. Hvad med på sigt at lave en dobbeltcd, så I kan poste de lækre versioner og ikke kun radioen. Cd2 kunne sagtens bruge som en tema cd for eksempel Sunshine's Music for Love eller noget. Men jeg er ikke en del af teamet, men jeg vil komme med den kritik (husk kritik er ikke altid negativ) som jeg mener I fortjener.

Jeg værdsætter jeres arbejde og håber bare I fortsætter også når det bliver surt.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Brugeravatar
Sunshine
Herskerinde
Kontakt:

Indlæg af Sunshine »

vi sætter pris på dit review, og alt hvad der bliver sagt her, både af dig, posten og zivagoen (og hvis der er andre, der gerne vil have et ord indført) vil komme op til diskussion i teamet. Det er jo kun via kritikken vi bliver bedre :wink:
Billede
rea

Indlæg af rea »

Jeg er faktisk enig i at jeg også savner mere forskelighed i numrene. Måske er det sjovere med lidt flere genre? Så kunne man måske også have flere gode numre med?

Og ang netnedbrud og cover mangel, så ja det er sq for dårligt. Især fordi coveret havde jeg jo lavet klar længe før. Der skulle bare sættes tracklist derind på. Men der var lidt net probloemer i et par dage, så måtte vente med at sende til jeg kom på arbejde igen.

Skal vi ikke bare sige at det ikke sker igen.

Tror heller ikke ferien hjalp på det. Men der er jo altid opstarte problemer. Dem løser vi da bare og laver en meget bedre august cd. Med endnu flerede numre og flottere cover. hehe.

REA
Zivago

Indlæg af Zivago »

Æhh...
jeg ved ikke om jeg skal nævne det. Måske bliver jeg slagtet.
Men nu har jeg hentet coveret. Grafisk / teknisk set, er det et virkelig flot stykke arbejde. Men - jeg synes altså det er kedeligt. ( Nej - jeg ønsker ikke "bare" damer på coveret ). Men jeg er vist tilhænger af kraftigere farver og kontraster. (Hvilket tydeligt kan ses på de covers jeg selv laver).
Iøvrigt så kan de valgte farver give DJ´s lidt problemer - hvis de har skiven med ude og spille. På mange diskoteker, er der ikke ret meget lys i pulten, og derfor kan det være svært at se teksten på CA coveret.
Men skidt med det - nu er der jo ingen DJ`s der spiller med piratskiver..... Vel ?

Ja - det var så min mening om coveret.

Zivago
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Ja, hvis i vælger at brænde den, så vil jeg lige advare om at der ikke er et beskyttelslag på CD'en! Så den er mere modtagelig for skrammer end en original CD!

Det er også for dårligt fra vores side af! :roll:

Undskyld mig men nu må i skulle lige komme ind i kampen!

Hvis i ikke bryder jer om CD'en så lad være med at hente den. Så enkelt er det! Det er ikke en tribute CD til jer selv. Vi prøver at ramme et bredt udvalg af folk så naturligvis ville i med garanti ikke kunne lide alle sange!

Hvis i gerne vil ha' en CD med det musik hvor i kan li' alle sange, så lav en CD til jer selv og lav et fint farverigt cover og kald den "Mine sommerhits 2007"

Nogen af os har rent faktisk brugt en del tid på det!

Ja, det er så min mening om jeres reviews!
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Jeg synes det kunne være en god ide at udvide projektet til at omfatter 3-4 cdér.

Så man har en urban, pop, dance osv osv.

På den måde vil jeg kunne hente den cd der passer bedste til mig, og ikke hente en cd med 16 numre hvor af de 11 er noget der ikke ligger inden for min musik stil.

Ang cover, så synes jeg bestemt også det er for kedeligt.
Bryder mig om ikke om farver eller opbygning. Det ser ikke specielt "rigtigt" ud. Altså det skulle vel gerne ligne et rigtigt projekt.
Dog skal det siges at I ikke er alene om at have lidt kedelige covere, det er først inden for de sidste års tid at compiltions covere er blevet "brugbare"
Zivago

Indlæg af Zivago »

Cokeline skrev:Ja, hvis i vælger at brænde den, så vil jeg lige advare om at der ikke er et beskyttelslag på CD'en! Så den er mere modtagelig for skrammer end en original CD!

Hvis i ikke bryder jer om CD'en så lad være med at hente den. Så enkelt er det! Det er ikke en tribute CD til jer selv. Vi prøver at ramme et bredt udvalg af folk så naturligvis ville i med garanti ikke kunne lide alle sange!

Hvis i gerne vil ha' en CD med det musik hvor i kan li' alle sange, så lav en CD til jer selv og lav et fint farverigt cover og kald den "Mine sommerhits 2007"

Rolig nu kære Cokeline. Det er jo svært at høre en cd, inden den er hentet....

Jeg HAR jo skrevet tidligere, at smag og behag er forskellig, og at der med garanti er nogen der synes den er fed - hele vejen igennem. Jeg ved ganske udemærket, at det er svært at lave en cd som alle her på boardet kan lide. Vi spænder jo over aldre fra 15 til over 40 år, og dertil er CA jo et board som også musik mæssigt spænder utroligt bredt. Der er da ikke noget at sige til, at der er nogen der ikke bryder sig om den skive i har lavet.

Når det så er sagt, så mener jeg faktisk ikke i har ramt et bredt publikum. Der er jo ikke megen variation i musikstilen på cdén.

Jeg kan på en måde godt forstå du hidser dig op, men set fra en anden vinkel - du /i bliver da nød til at kunne acceptere, at der er nogen der ikke kan lide skiven. Vi fortæller bare vores mening i review area, som om det var en anden film / cd eller ligende. (Det er det review area er til).

Ja - i har brugt tid på skiven. Men hvorfor råber du ikke op - når det er en andens film / cd - det går ud over i review area ?. Du føler dig ramt..... tja. Det kan jeg da ikke gøre noget ved. Vi har ikke samme smag i musik, eller krav / ønsker til sammensætning af en skive.
Hvis alle havde samme smag for alt, villle livet sku´blive kedeligt.

Forstå mig ret. På trods af min alder, kan jeg godt lide techno - dance -RNB og hvad i ellers kan finde på at smide på den skive. Men - den sammensætning i er endt med på skiven, siger mig intet.

Med hensyn til dit forslag om "Mine sommerhits 2007", så har jeg, som jeg tidligere har skrevet, trukket de numre jeg kan lide ud på min egen opsamling, som er sat sammen på en varieret måde med mange forskellige typer musik. Det gør jeg faktisk med mange af mine org cdér. da det er sjældent at jeg synes en købt skive er god hele vejen igennem.
Men jeg må beklage at meddele, at mine opsamlinger ikke hedder noget i stil af "mine sommerhits 2007".
Den cd jeg lige har lavet vil du nok ikke kunne lide. Men jeg synes den er fed :-)

Fald ned. Du har efter min mening ingen grund til at hidse dig op.

Zivago
Brugeravatar
Cokeline
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af Cokeline »

Zivago skrev:
Cokeline skrev:Ja, hvis i vælger at brænde den, så vil jeg lige advare om at der ikke er et beskyttelslag på CD'en! Så den er mere modtagelig for skrammer end en original CD!

Rolig nu kære Cokeline. Det er jo svært at høre en cd, inden den er hentet....

Jeg HAR jo skrevet tidligere, at smag og behag er forskellig, og at der med garanti er nogen der synes den er fed - hele vejen igennem. Jeg ved ganske udemærket, at det er svært at lave en cd som alle her på boardet kan lide. Vi spænder jo over aldre fra 15 til over 40 år, og dertil er CA jo et board som også musik mæssigt spænder utroligt bredt. Der er da ikke noget at sige til, at der er nogen der ikke bryder sig om den skive i har lavet.

Når det så er sagt, så mener jeg faktisk ikke i har ramt et bredt publikum. Der er jo ikke megen variation i musikstilen på cdén.

Jeg kan på en måde godt forstå du hidser dig op, men set fra en anden vinkel - du /i bliver da nød til at kunne acceptere, at der er nogen der ikke kan lide skiven. Vi fortæller bare vores mening i review area, som om det var en anden film / cd eller ligende. (Det er det review area er til).

Ja - i har brugt tid på skiven. Men hvorfor råber du ikke op - når det er en andens film / cd - det går ud over i review area ?. Du føler dig ramt..... tja. Det kan jeg da ikke gøre noget ved. Vi har ikke samme smag i musik, eller krav / ønsker til sammensætning af en skive.
Hvis alle havde samme smag for alt, villle livet sku´blive kedeligt.

Forstå mig ret. På trods af min alder, kan jeg godt lide techno - dance -RNB og hvad i ellers kan finde på at smide på den skive. Men - den sammensætning i er endt med på skiven, siger mig intet.

Med hensyn til dit forslag om "Mine sommerhits 2007", så har jeg, som jeg tidligere har skrevet, trukket de numre jeg kan lide ud på min egen opsamling, som er sat sammen på en varieret måde med mange forskellige typer musik. Det gør jeg faktisk med mange af mine org cdér. da det er sjældent at jeg synes en købt skive er god hele vejen igennem.
Men jeg må beklage at meddele, at mine opsamlinger ikke hedder noget i stil af "mine sommerhits 2007".

Fald ned. Du har efter min mening ingen grund til at hidse dig op.

Zivago
Hidser mig heller ikke op... Så har du misforstået hele mit indlæg

Som udgangspunkt er Tunes of the month baseret på Dance,Trance og House så jeg ved virkelig ikke hvor du har det fra med alle mulige andre genrer?

Jeg accepterer skam også at der er nogen som ikke kan li' CD'en men lidt en skam at dem som kan så ikke melder sig.

Det er da ærgerligt at intet falder i din smag som du siger. Det kan jeg dog ikke gøre så meget ved. Så må du igang med med "Mine sommerhits 2007"
:wink:
Zivago

Indlæg af Zivago »

Cokeline - du skrev at I forsøger at ramme et bredt udvalg af folk. Det har I ikke gjort, da det spektre af musik I åbenbart har valgt, kan ligge på et meget lillet område. Skal I ramme bredt, skal I også have flere forskellige slags musik. Det siger sig selv.

Iøvrigt synes jeg at den måde du har formuleret dig på i dit indlæg, bærer kraftigt præg af, at du er en smule ophidset eller irriteret over, at nogen har tillad sig at skrive deres negative mening om cdén i review area.
Men det er jo bare min opfattelse af det du har skrevet.

Det gider jeg ikke pille mere i. Du / I har fået min (og andres ligende) mening, som jeg / vi har lov til at have.

Zivago
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Cokeline det er godt nok ærgeligt at et projekt som det her skal latterlig gøres fordi en af folkene bag bliver rigtig tøse fornærmet over en omgang konstruktiv kritik.

Jeg kan slet ikke gennemskue hvor den kommentar kommer fra, og hvorfor du laver den. Men hvor er det ynkeligt at du prøver at latterlig gøre vores indlæg med en omgang implikatur.

Cokeline skrev: Undskyld mig men nu må i skulle lige komme ind i kampen!
Jeg vil nu mene at vi er inde i kampen og forsøger at komme med forbedrings forslag, til jeres projekt. Det må angiveligt jo være noget i laver til jer selv, hvis resten af forummets brugeres mening ikke tæller eller værdsættes.
Cokeline skrev: Hvis i ikke bryder jer om CD'en så lad være med at hente den. Så enkelt er det! Det er ikke en tribute CD til jer selv. Vi prøver at ramme et bredt udvalg af folk så naturligvis ville i med garanti ikke kunne lide alle sange!

Jamen så ryger hele ideen jo Cokeline. Jeg ser da CATM som en mulighed for at udvide mine musikalske horisont. Men som zivago påpeger så er udbredet ikke voldsomt bredt.
Det er da også meget smukt at kritikken af coveret flyver lige forbi dig, og kun blir anvendt til endnu et sørgeligt forsøg på at retfærdiggøre dit eget projekt.

Cokeline skrev: Nogen af os har rent faktisk brugt en del tid på det!

Fint at du har brugt en masse tid på det, og fint at du sætter en ære i dit arbejde. Men er du så hamrende indblisk at du ikke kan modtage kritik, konstruktiv kritik vel og mærke. Hvis du virkelig ikke mener at du kan bruge vores kritik til noget så synes jeg du skulle droppe CATM - for det er vel stadig et CA projekt og ikke et cokeline projekt. Utrolig så høje tanker du må have om dig selv, hvis du mener at du ene mand kan klare opgaven og kun mener din mening tæller.

Jeg vil blot slutte af med et spørgsmål til dig Cokline.
Du får kritik og vælger at blive en lille tøs, hvor imod CA´s egentlige lille tøs vælger at bruge den konstruktivt og er glad for at der kommer noget feedback. Specielt når så mange andre bare henter CDén og ikke kommer med en skid feedback. Er det ikke underligt at nogle af jer godt kan tage kritik og er glad for det ? mens du bare blir fornærmet ?
rea

Indlæg af rea »

Æhh...
jeg ved ikke om jeg skal nævne det. Måske bliver jeg slagtet.
Men nu har jeg hentet coveret. Grafisk / teknisk set, er det et virkelig flot stykke arbejde. Men - jeg synes altså det er kedeligt. ( Nej - jeg ønsker ikke "bare" damer på coveret ). Men jeg er vist tilhænger af kraftigere farver og kontraster. (Hvilket tydeligt kan ses på de covers jeg selv laver).
Iøvrigt så kan de valgte farver give DJ´s lidt problemer - hvis de har skiven med ude og spille. På mange diskoteker, er der ikke ret meget lys i pulten, og derfor kan det være svært at se teksten på CA coveret.
Men skidt med det - nu er der jo ingen DJ`s der spiller med piratskiver..... Vel ?

Ja - det var så min mening om coveret.
God kretik der Zivago. Alt er brugbart. Jeg lavede jo faktisk tre forslag til covers. Hvor af vi stemte. Og de fleste kunne bedst lide det simple her faktisk.

Jeg har også lavet det simpelt med henblik på at vi skal lire det op hen af vejen. Der er jo masser af plads på til at man kan smide lir og farver på.

Ser frem til næste måned og se hvor meget bedre vi er blevet til dette her :) hehe...

Det sværeste spørgsmål er bare lidt om vi skal holde os til diskoteks genre? eller om vi skal begive os ud på den farlige kant med alle mulige genre?

REA
Sig-Mund

Indlæg af Sig-Mund »

DjMail skrev:Jeg synes det kunne være en god ide at udvide projektet til at omfatter 3-4 cdér.

Så man har en urban, pop, dance osv osv.

På den måde vil jeg kunne hente den cd der passer bedste til mig, og ikke hente en cd med 16 numre hvor af de 11 er noget der ikke ligger inden for min musik stil.
Det syntes jeg lyder som en rigtig god ide, og den vil jeg lade gå videre
If a girl catches you masturbating, you are a pervert. Yet if you catch a girl masturbating, you are a pervert too!!!
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Sig- mund man kunne jo evt "nedsætte" en gruppe ekspeter på hver område.

Så dem der har interesse for Urban laver urban osv. Selvfølgelig kan resten af CATM også komme med indspark til numre.
Brugeravatar
aroxdk
Geografisk sted: Over the rainbow, somewhere

Indlæg af aroxdk »

Har ikke downloadet cd'en, men jeg tror den kunne blive mere interesant hvis i kun bruger jeres egne rip og i laver en 320 kbps js + en .flac download version. Ved godt jeg downloader meget vbr, men i bund og grund synes jeg det er uinteressant, og at det er ved at være tid til at øge kvaliteten lidt, og jeg tror jeg ville interessere mig mere for det her projekt hvis det var i ok kvalitet.
Der er mange sider/grupper, der laver alskens charts, og fælles for dem alle er at lydkvaliteten er i bund.
Udover det synes jeg da det er en meget god ide at ville forsøge at inspirere andre med lidt god musik. Desuden ville det være mærkeligt hvis cd'en ramte 100% plet i første hug. Keep up the good work :)
Besvar