Ensrettet blind vej
Redaktør: Moderators
-
TheJackal
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: FestJylland
- Kontakt:
Hehe... 
Den er vidst ikke helt gennemtænkt..
Det minder mig om et gammelt stand-up show med Povl Erik Carstensen (bl.a. kendt som den skaldede i John & Aage) hvor han fyrede følgende joke af: "Jeg bor på en ensrettet, lukket vej, så jeg kommer ikke så meget ud"
Den er vidst ikke helt gennemtænkt..
Det minder mig om et gammelt stand-up show med Povl Erik Carstensen (bl.a. kendt som den skaldede i John & Aage) hvor han fyrede følgende joke af: "Jeg bor på en ensrettet, lukket vej, så jeg kommer ikke så meget ud"
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Damn... der er godt nok dømt indavl og redneck når man læser den artikel. At have problemer med at sætte skilte op, så trænger der til udskiftning på arbejdspladsen.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Det med skilte er der sq rigtig mange der ikke kan finde ud af hvordan man gør og det er alle steder... Har jo lige fået kørekort til MC og været alt det teori igennem.
Det er især undertavler der giver ballade lige som den by hvor man måtte køre 40 km/t i deres p båse men max en time hehe.
I Nakskov er der indkørselforbudt ved busterminalen, skiltet under står der undtaget busser.. Men når det er under betyder det enligt at busser har indkørsels forbud.
Det er især undertavler der giver ballade lige som den by hvor man måtte køre 40 km/t i deres p båse men max en time hehe.
I Nakskov er der indkørselforbudt ved busterminalen, skiltet under står der undtaget busser.. Men når det er under betyder det enligt at busser har indkørsels forbud.
-
TheJackal
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: FestJylland
- Kontakt:
Der står også Ensrettet-skilte i Esbjerg gågade... Sur røv for de butikker der ligger i den ende man ikke må gå ned i.. 
(Skiltene er egentligt møntet på de køretøjer der bringer varer ud i butikkerne inden åbningstid..
Men det ser nu alligevel sjovt ud når man kommer gående..
)
(Skiltene er egentligt møntet på de køretøjer der bringer varer ud i butikkerne inden åbningstid..
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
haha... Det var lige en dag du kedet dig, så tænkte du, at du lige ville oppe og høre komunnen ang. de hajtænder, det er god humor.Maunus skrev:haha. Hvor bor du hen af Will? Og hvad går du og laver?
Jeg har nu ellers fået fortalt at de har lagt dem forkert på, jeg har nemlig spurgt kommunen.
Kan det ikke være lige meget hvor man bor... Men har et hus. Bruger alt min tid på Arbejde, MC, feste, dkbn og CA i nævnte rækkefølge.
-
Ace
- [Ltd edition]
- Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!
Kunne du ikke prøve at sende 1061 breve til dem på mindre end 6 måneder. Så kunne vi se hvor godt de ville syntes om dig og om de ville finde de kommende breve seriøse.
(hint hint; antal indlæg fra 16/1-07 - 13/7-07)
Du har vel efterhånden overhalet chreddy i indlæg/lameness =)
(hint hint; antal indlæg fra 16/1-07 - 13/7-07)
Du har vel efterhånden overhalet chreddy i indlæg/lameness =)

In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson