Metallica koncert

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Mmm TSA, mmm CA-Server Ring... Fantastisk tid 8)
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Zivago

Re: Metallica koncert

Indlæg af Zivago »

rea skrev:...Er dette det rigtige sted at poste lidt koncert halløj?

Er der nogle af jer der skal med til metallica koncert? I ved.. den der lækre en hvor de famøse volbeat varmer op? Grr... Kapow...

REA
Er der nogle af de gamle i live? - REMEMBER THE TSA!
Sæ´føli REA - kan jeg da huske TSA :-)
Men skal nu ikke til Metallica koncert.

Zivago
Zivago

Indlæg af Zivago »

Will skrev:The Secret Area

Var der alle de seje delte ud af af alle deres gode ting, ftp axx osv. hehe

Har lige fundet et txt file frem hvor alle nick, mail ICQ og hvem de har fået adgang af. hehe Så i siger bare til hvis i skal have alle nick :p

Faldte også lige over den her "TSA FTP KODER101.Exe" mener det var Zivago som lavet den, så kunne man poste en IP men kun dem med programmer kunne se hvad den rigtig var.
LOL Den er go´nok. Det program havde jeg da glemt alt om. Det var mig der lavede dette utrolig simple program.
Nøj - hvor var der nogle der fik lidt lange næser, når de troede de fik fat i IPèn på en fed server. De kunne ikke forstå ipén ikke virkede. De anede ikke, at de skulle have programmet, så de kunne kovertere IPèn til den korrekt ip.

Ja - selv om der skulle være nogen , som "overvågede" os på boardet, IRC, ICQ, MSN eller ligende - f.eks APG/ IFPI, og troede de fik fat i de folk der delte filer, så kunne de ikke bruge hverken IP adresse eller port til noget.

TSA - det bringer sku´minder frem.

EDIT : Jeg har lige fundet programmet frem. Selv om det er udviklet på Windows 98, så kører det udemærket på XP og Vista.

Zivago
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

Jeg har lige et sp til jer koncertgængere og Metallica mennesker... Jeg har været så "heldig" at være ude for en operation i sidste uge og sidder nu med en billet til Metallica imorgen. Er der nogen af jer der ved om der vil være siddepladser imorgen og/eller om der er pladser til "handicappede" ?
Skal man skrive noget her?
nco
Site Admin
Kontakt:

Indlæg af nco »

Til jer som der skal til Metallica, så forbered jer på at stå op i toget bagefter koncerten. Der er IKKE indsat særtog af nogen art til København eller nord for Århus. Dog er der sæt tre ekstra IC3-sæt på sidste afgang fra Århus til København.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Alte
Geografisk sted: En sted i det danske land

Indlæg af Alte »

SÅ ER VI KLAR!!! :)
TheJackal
Chart Attack VIP
Geografisk sted: FestJylland
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Må sgu indrømme at jeg er lidt misundelig.. :)

Gad satme godt op at høre dem.. og så med Volbeat som warm-up.. det ville ikke være helt skidt... :)
| Somewhere deep inside me, I found, the child I used to be |
Alte

Indlæg af Alte »

Tror også det bliver det vildeste
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

raffay skrev:Jeg har lige et sp til jer koncertgængere og Metallica mennesker... Jeg har været så "heldig" at være ude for en operation i sidste uge og sidder nu med en billet til Metallica imorgen. Er der nogen af jer der ved om der vil være siddepladser imorgen og/eller om der er pladser til "handicappede" ?
Ingen der kan hjælpe?
Alte

Indlæg af Alte »

Prøv at ring til dem, men tror ikke du kan da du ellers skulle have bestilt billet som handicapet
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

ja, men hvis jeg bestilte billet da de blev sat til salg og blev "handicappet" en uge siden er det jo lidt svært... det eneste jeg kan finde nummer til er på www.rmt.dk. Prøver at ringe til dem...
Kazo
Proud Chart Attack Member
Geografisk sted: Kbh.

Indlæg af Kazo »

Ville også helt vildt gerne afsted!! Og kan forøvrigt varmt anbefale VOLBEAT. Hørte dem på Roskilde og har stadig ondt i ørerne :lol:
Billede
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

Er der nogen der har nummeret til Vestereng (spillestedet i Århus)? For jeg kan ikke finde det og jeg har kontaktet www.rmt.dk men uden held.
TheJackal
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

raffay:
Har du prøvet: http://www.metallicaiaarhus.dk/ ??

Citat:
KØRESTOLSPLADSER
Kørestolspladserne befinder sig på et dertil indrettet kørestolspodie.
Evt. hjælpere skal have gyldig billet og kommer ikke gratis med til koncerten.

Kørestolspladser kan udelukkende købes ved henvendelse til Musikhuset Aarhus' billetsalg - 89 40 40 40

:)
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

Nej den side havde jeg godt nok ikke set før. Jeg kontakter dem lige og se hvad der sker. Tak for hjælpen Jackal :)
TheJackal
Chart Attack VIP
Kontakt:

Indlæg af TheJackal »

Velbekomme.. :)
Zlinky
Chart Attack VIP

Indlæg af Zlinky »

På trods af bummerten med strømmen synes jeg det var en møgfed koncert...

Startede med at stå 2 meter fra hegnet forrest i sektion b, men måtte gå et par meter tilbage fordi nogle idioter kom op og slås...

Men ellers monster fed koncert imo - ikke sidste gang jeg ser dem live... :D
Billede
Jetz
Geografisk sted: i det mørke jylland
Kontakt:

Indlæg af Jetz »

synes også det var alle pengene vær. Fik gåsehud da de spillede nothing else matters :D
<center> wop wop </center>
Alte

Indlæg af Alte »

Det var for vildt
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

Pga en maveoperation og et ar der strækker sig ud over halvdelen af maven, mente jeg at det bedste var at stå bagerst på plænen. Derfra kan man selvfølgelig ikke bedømme en koncert ordentligt. Jeg havde meget ringe udsyn, lyden var meget svingende, men ellers synes jeg også det var fedt at de spillede nogen af de numre de ikke plejer at spille. Såsom "Justice", "Orion", "Disposable Heroes" og sådan. Der var jeg glædeligt overrasket. Og mængden af extra numre, men det passede vel også bare når nu de var i DK og strømmen gik en tur. Ellers synes jeg ikke helt at Århus levede op til forventningerne. Vestereng var ikke bare en flad mark, men der var masser af forhøjninger og buler, så det vanskeligt at danne sig et overblik. Da koncerten var slut var der for såvidt jeg kunne se kun 2 udgange, hvilket selvfølgelig betød stort press på de udgange. De shuttle-busses der var sat ind gjorde ikke den store nytte, da flere af dem (inkl den jeg sad i) brød sammen pga af overload.

Alt i alt en fed musikalsk oplevelse som altid med Metallica. Men selve arrangementet haltede en smule synes jeg nok.

Overall vil jeg jeg give koncerten 3.5 / 5.
Besvar