Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.
Nogen der kan lave eller finde et billede af Phantom (Fantomet) til mig?
har ledt overalt.. det er et specielt billede.. ligner lidt det her :
Det skal være som man ser det bare i Sort/Hvid... har set det hos en ven engang men kan ik huske hvem og hvor det var købt henne.. det var et stort et..
men det jeg gerne vil have var billedet af ham som jeg så det på billedet på min computer..
Maunus: Han skriver at det blot ligner det postede billede - derfor er det jo nok ikke nok at lave det samme billede sort/hvidt - mon ikke selv han kunne finde ud af det?
Det er lige som det skal være.. retter lige lidt i det selv, der er stadig lidt rystelse.. men super tak for hjælpen
Ja wallpaper som til computeren...
Tja, brugte hvad 1½ minut på at gøre det hvidt, og fjerne din dato ting - der er masser af mangler i det, men prøv at smid slutresultatet op... Går ud fra at du laver 1280x800 - eller hvad er egentligt planen, da det er et kvadratisk billede, så er det jo ikke lige til højre benet?
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
min skærm går op i 1280x1024 men det kommer bare ind i midten af billede..resten bliver bare hvid.. men når jeg lige får installeret photoshop så går jeg i krig med det.