Hvilken sport...
Redaktør: Moderators
første håndsindtrykket er da klart bedre ved mister fitness end hos Bjarne fra før omtalte JEF.
Men når det begynder at tælle med perosnlighed osv. så er dit fitness DK medlemskab da ligegyldigt.
Hvordan kan Feffe ellers have en læreste ? han er jo tudegrim men pisse sød. Ligesom mig, bare jeg er lidt pænere og liiiiige lidt sødere.
Men når det begynder at tælle med perosnlighed osv. så er dit fitness DK medlemskab da ligegyldigt.
Hvordan kan Feffe ellers have en læreste ? han er jo tudegrim men pisse sød. Ligesom mig, bare jeg er lidt pænere og liiiiige lidt sødere.
Så vidt jeg kan læse er der jo ingen der siger overnævnte ting om folk der træner. De siger derimod at man sagtens kan score selvom man hedder Bjarne og spiller i JEF, som frz siger så er det mindst lige så meget charme og selvtillid der tæller..EMR skrev:Bare fordi en person har et medlemskab nede i Fitness DK er det jo ikke ensbetydende med at han er voldelig/arrogant/et svin overfor pigerne?
Men okay, fair nok, hvis det er jeres indtryk. Men nogle gange er tingene altså mere end de ser ud til..
Man kan være nok så flot, lækker, pumpet, rå eller hvad du kalder det, men hvis du ikke har selvtilliden iorden så score du bare ikke skide meget, for pigerne kan sku mærke hvis man ingen selvtillid har.
You'll Never Walk Alone
Det er blevet sagt, ingen siger det er en dårlig idé at træne, men det er altså slet ikke hele vejen hjem i damens seng.EMR skrev:Bare fordi en person har et medlemskab nede i Fitness DK er det jo ikke ensbetydende med at han er voldelig/arrogant/et svin overfor pigerne?
Men okay, fair nok, hvis det er jeres indtryk. Men nogle gange er tingene altså mere end de ser ud til..
Nogen har en idé om at bare de bliver store nok, så kan de nedlægge alle piger. - Det er lidt off :]
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Sådan er det: I sønderjylland render små 15-16 årige pigebørn rundt med knægte der er 23
Grunden: I sønderjylland er det nok bare at være en eller anden geek der har en bil der larmer godt over 200 dB (overdrivelse fremmer forståelsen) og som har en tatovering eller to.
Desværre for mig ejer jeg ikke en bil og har ingen tatoveringer... <- Det siger vidst alt - jvf. det ovenfor.
Grunden: I sønderjylland er det nok bare at være en eller anden geek der har en bil der larmer godt over 200 dB (overdrivelse fremmer forståelsen) og som har en tatovering eller to.
Desværre for mig ejer jeg ikke en bil og har ingen tatoveringer... <- Det siger vidst alt - jvf. det ovenfor.
Hvorfor ikke bare sætte en skive på anlægget?-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
jeg synes det er så skide klamt at folk på 20-26 år render rundt med piger på 16 år. Ved godt at Thomaz og Frz gør meget i det - men føj for satan haha
Så er det fordi man er for barnlig af sind til at være sammen med en på sin egen alder.
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Well spoken Deejay Vidunder... Det er nemlig hamrende klamt. Hvis man ser sådan et "par", tænker jeg altid på hvor stor en taber han er.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Altså min moralske grænse er 18 år og er selv 27.
Men er vil også forskel på om man bare skal have lidt sjov sammen eller man leder efter et forhold. Det med forhold giver lidt sig selv hvor gamle de er, når man nok gerne vil have lidt modstand der. HVIS man finder en på 18 som kan give sig det så er det vil fint nok. Har vil også meget med at gøre hvor gammel man selv føler sig.
Må nok tilstå der er så meget party gå i byen lyst i mig så jeg føler dem på min egen alder er lidt kedelig. Så de fleste jeg fester med er 19-22 og når nogen ser mig gætter de mig aldrig til ældre.
Tror mit behov for at feste kommer efter at have haft fast kæreste på i en 7 år.
Og ja jeg har lige haft sjovt med en på 18 år og synes ikke på nogen måder det var klamt hehe. Har også fået en del tilbud på nogen på 17 men har sagt nej.
Har svaret på topic så håber det er okay jeg lige er lidt off
Men er vil også forskel på om man bare skal have lidt sjov sammen eller man leder efter et forhold. Det med forhold giver lidt sig selv hvor gamle de er, når man nok gerne vil have lidt modstand der. HVIS man finder en på 18 som kan give sig det så er det vil fint nok. Har vil også meget med at gøre hvor gammel man selv føler sig.
Må nok tilstå der er så meget party gå i byen lyst i mig så jeg føler dem på min egen alder er lidt kedelig. Så de fleste jeg fester med er 19-22 og når nogen ser mig gætter de mig aldrig til ældre.
Tror mit behov for at feste kommer efter at have haft fast kæreste på i en 7 år.
Og ja jeg har lige haft sjovt med en på 18 år og synes ikke på nogen måder det var klamt hehe. Har også fået en del tilbud på nogen på 17 men har sagt nej.
Har svaret på topic så håber det er okay jeg lige er lidt off
Der er også en ret stor mental forskel i personer på 16 og 20 år... Hell, der er nok der den største forskel ligger over fire år hos en person.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
For det første er det ekstremt situations-afhængigt, men piger på 16-17 år render som regel rundt med kroppe, der kan få ens øjne til at springe ud af hovedet. (det er minimum 2-3 år siden jeg sidst har lavet sådan noget - just for the record).Deejay_Wonder skrev:jeg synes det er så skide klamt at folk på 20-26 år render rundt med piger på 16 år. Ved godt at Thomaz og Frz gør meget i det - men føj for satan hahaSå er det fordi man er for barnlig af sind til at være sammen med en på sin egen alder.
For det andet vil man da aldrig lave noget fast med en tøs, der ikke har noget mellem ørerne, hvilket de sjældent får før de er i 20'erne. (siger ikke at unge drenge har noget mellem ørerne før den alder, bare så sunshine ikke føler sig totalt truffet).
Men jeg vil give folk ret i, at alder er et tal. Har mødt trunter på næsten 30, som mindede om piger på 14 og omvendt. Brian i bilen med den høje musik, ham har jeg ikke noget til overs for, om der sidder en lille bitte pige ved siden af eller ej. De er så grimme - godt de primært forekommer i forstader, jeg ikke kommer og i sønderjylland.
Men nu er jeg sat, og hvis det engang ender, så er jeg nok også på 18+ bølgen - ser faktisk allerede helst generelt at de (hvis det var en mulighed) er studenter
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Er lige kommet hjem fra ferie så derfor jeg ikke lige har fået svaret.EMR skrev:Er kun 15, så tid har man sgu masser afFrZ skrev:Hvordan har I tid til det? :O - Jeg kan ikke presse mange timer om ugen ud af mit skema - kan slet ikke forstå hvordan I kan træne (2-4 timer HVER dag).
Hmm, man undres til stadighed - måske er jeg bare fortravlet? :S
Er det i Aalborg du arbejder Sneth?
Nej det er i Herning jeg arbejder.
SneTh over and out..