Rigtig god ide at holde høj intensitet, bare man ikke arbejder med for meget syre i de primære øvelser... med mindre det er meningen.Lanz3 skrev:Hvis jeg f.eks træner bryst så istedet for at holde den pause i alle sammen snakker om, laver jeg f.eks. 30 mavebøjninger, så jeg konstant er igang... det er min effektive træning
Hvilken sport...
Redaktør: Moderators
-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
den kører jeg også mange gange.!Lanz3 skrev:Hvis jeg f.eks træner bryst så istedet for at holde den pause i alle sammen snakker om, laver jeg f.eks. 30 mavebøjninger, så jeg konstant er igang... det er min effektive træning
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Tilmeld dig nu
Er kun 15, så tid har man sgu masser afFrZ skrev:Hvordan har I tid til det? :O - Jeg kan ikke presse mange timer om ugen ud af mit skema - kan slet ikke forstå hvordan I kan træne (2-4 timer HVER dag).
Hmm, man undres til stadighed - måske er jeg bare fortravlet? :S
Er det i Aalborg du arbejder Sneth?
-
Flemming Timberlake
- Geografisk sted: et sted der bliver kaldt 9900 Frederikshavn
Dengang jeg var 15, der hang jeg for det meste bare ud eller stenede TV. Der er virkeligt sket et skift i unge mennesker. - Gad ikke bruge så meget som et sekund af min tid på at træne noget som helst. Bare sove, stene computer/film og så i skole som man (pr. definition og med vilje) ikke havde åbnet en bog til. Det var virkeligt tider dengang :]EMR skrev:Er kun 15, så tid har man sgu masser afFrZ skrev:Hvordan har I tid til det? :O - Jeg kan ikke presse mange timer om ugen ud af mit skema - kan slet ikke forstå hvordan I kan træne (2-4 timer HVER dag).
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Nu må du ikke fejlbedømme mig - men alt det hængning ud (wtf?) det er da stadig MASSER af tid til.FrZ skrev:Dengang jeg var 15, der hang jeg for det meste bare ud eller stenede TV. Der er virkeligt sket et skift i unge mennesker. - Gad ikke bruge så meget som et sekund af min tid på at træne noget som helst. Bare sove, stene computer/film og så i skole som man (pr. definition og med vilje) ikke havde åbnet en bog til. Det var virkeligt tider dengang :]EMR skrev:Er kun 15, så tid har man sgu masser afFrZ skrev:Hvordan har I tid til det? :O - Jeg kan ikke presse mange timer om ugen ud af mit skema - kan slet ikke forstå hvordan I kan træne (2-4 timer HVER dag).
Det er heller ikke i alle hverdage at jeg kan nå at træne, da jeg også arbejder, og laver lektier.
Den type du beskriver, den holder jeg mig LANGT udenom at blive til, da jeg godt kender de typer, og de er lidt trælse at se på.
Vil hellere være sammen med vennerne, og score nogen damer. Hver gang jeg træner, træner jeg sammen med 2 eller flere venner, og det giver altså også et godt socialt samvær, da vi ellers bare sidder foran computeren og kigger på scootere eller hva nu det er, hvis ikke vi er sammen med piger eller flere drenge, og får et par bajere og ryger nogle smøger/vandpibe.
Sidst nævnte med at være sammen med andre, og gå i byen prioterer jeg helt klart højest.
-
Ace
- [Ltd edition]
- Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!
Hvorfor overhovedet "træne" hvis jeg må spørge dumt.
Hvor fedt er det at kunne sige "jeg kan bænkpræsse 60 kg" (eller hvad det nu hedder)
var det ikke federe at gå til noget man kunne bruge til noget på en eller anden måde..
nu går jeg selv til det klatring jo, og det er da noget med at bruge kroppen hvor man kan se et resultat af det man laver istedet for at flytte en jernklods rund fra arm til arm
Hvor fedt er det at kunne sige "jeg kan bænkpræsse 60 kg" (eller hvad det nu hedder)
var det ikke federe at gå til noget man kunne bruge til noget på en eller anden måde..
nu går jeg selv til det klatring jo, og det er da noget med at bruge kroppen hvor man kan se et resultat af det man laver istedet for at flytte en jernklods rund fra arm til arm

In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
Ligesom du kan lide at klatre, kan jeg faktisk godt lide at flytte en "jernklods" fra arm til arm. Jeg kan lide resultatet, du får en flot krop, og som sagt så er det hyggeligt.Ace skrev:Hvorfor overhovedet "træne" hvis jeg må spørge dumt.
Har prøvet mange andre sportsgrene, dog ikke klatring, men jeg kan mærke at det her er noget for mig. Ligesom golf. Der er ikke rigtig andet der ligesom hænger ved, hvis du kan følge mig.
EMR
-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
hvorfor gider man at ryge? Hvorfor gider man at løbe efter en åndssvag bold? Hvorfor gider man at klatre?Ace skrev:Hvorfor overhovedet "træne" hvis jeg må spørge dumt.
Det er en hobby og vi har "desværre" forskellige hobbyer alle sammen - nogen kan lide at træne mens andre bedre kan lide at spille skak. for mit vedkommende træner jeg fordi at jeg har sindssygt meget energi der skal fyres af, og hvis ikke det kommer af, så går det ud over mit humør. Konen sender mig nogle gange op og træner hvis hun kan mærke at jeg er træls, og når jeg så kommer hjem igen, så er jeg sgu en glad mand hehe. Ud over det så elsker jeg at træne - det er en dejlig fornemmelse ligesom det er en dejlig fornemmelse at score et mål eller nå til toppen på mount everest.
Tjen penge på din hjemmeside via
Tilmeld dig nu
Tilmeld dig nu
Nu snakker i om at man ikke kan bruge 4 timer om dagen på træning, og hvis man gør det så kan man da ikke lave noget som helst..
Altså jeg er Elite svømmer og jeg træner 8-10 x 2 timer om ugen som i nok kan regne ud bliver det til et par dage med 4 timers svømning alene
udover det er der så 3-4 gange styrketræning og landtræning (maveøvelser, skadesforbyggende øvelser og alt sådan noget) Nu tænker i nok jamen så laver han da ikke andet, men jo det gør jeg er skam igang med Gymnasiet godt nok på en Team-Danmark ordning men alligevel, og så er der jo også vennerne ved siden af.. Men det kræver jo bare man står op kl. 5.30 så er der plads til det hele 
Så det kan altså godt lade sig gøre
Altså jeg er Elite svømmer og jeg træner 8-10 x 2 timer om ugen som i nok kan regne ud bliver det til et par dage med 4 timers svømning alene
Så det kan altså godt lade sig gøre
You'll Never Walk Alone
Tja, nu var det ikke fordi jeg hang ud alene - det var altid med drengene (vi havde vores egen klan mv. - som man nu har i den alder). Det var ganske fornøjeligt, og meget forstadsagtigt.EMR skrev:Nu må du ikke fejlbedømme mig - men alt det hængning ud (wtf?) det er da stadig MASSER af tid til.FrZ skrev:Dengang jeg var 15, der hang jeg for det meste bare ud eller stenede TV. Der er virkeligt sket et skift i unge mennesker. - Gad ikke bruge så meget som et sekund af min tid på at træne noget som helst. Bare sove, stene computer/film og så i skole som man (pr. definition og med vilje) ikke havde åbnet en bog til. Det var virkeligt tider dengang :]
Det er heller ikke i alle hverdage at jeg kan nå at træne, da jeg også arbejder, og laver lektier.
Den type du beskriver, den holder jeg mig LANGT udenom at blive til, da jeg godt kender de typer, og de er lidt trælse at se på.
Vil hellere være sammen med vennerne, og score nogen damer. Hver gang jeg træner, træner jeg sammen med 2 eller flere venner, og det giver altså også et godt socialt samvær, da vi ellers bare sidder foran computeren og kigger på scootere eller hva nu det er, hvis ikke vi er sammen med piger eller flere drenge, og får et par bajere og ryger nogle smøger/vandpibe.
Sidst nævnte med at være sammen med andre, og gå i byen prioterer jeg helt klart højest.
Det med at score piger, kommer sgu ikke med træningen - LOL vil jeg næsten tilføje. Selv den grimmeste knaldert på kajen kan score damer, hvis han har selvtillid og charme.
Men at træne, det var et djævelsk ord i mine unge dage. Det var kun for homoer og über konkurrence mennesker. NEJ, så hellere ligge og stene dagen lang - måske lige tage skøjterne på, og hænge ved rampen (hvis det var sommer). Man var ikke videre aktiv af den grund. Jeg var sgu nok en sløv banan, men derfor kan man stadig både score, og feste om natten
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
FrZ skrev:Tja, nu var det ikke fordi jeg hang ud alene - det var altid med drengene (vi havde vores egen klan mv. - som man nu har i den alder). Det var ganske fornøjeligt, og meget forstadsagtigt.EMR skrev:Nu må du ikke fejlbedømme mig - men alt det hængning ud (wtf?) det er da stadig MASSER af tid til.FrZ skrev:Dengang jeg var 15, der hang jeg for det meste bare ud eller stenede TV. Der er virkeligt sket et skift i unge mennesker. - Gad ikke bruge så meget som et sekund af min tid på at træne noget som helst. Bare sove, stene computer/film og så i skole som man (pr. definition og med vilje) ikke havde åbnet en bog til. Det var virkeligt tider dengang :]
Det med at score piger, kommer sgu ikke med træningen - LOL vil jeg næsten tilføje. Selv den grimmeste knaldert på kajen kan score damer, hvis han har selvtillid og charme.
Men at træne, det var et djævelsk ord i mine unge dage. Det var kun for homoer og über konkurrence mennesker. NEJ, så hellere ligge og stene dagen lang - måske lige tage skøjterne på, og hænge ved rampen (hvis det var sommer). Man var ikke videre aktiv af den grund. Jeg var sgu nok en sløv banan, men derfor kan man stadig både score, og feste om natten
Du må give mig ret i veltrænede/trimmede personer scorer flere damer, omend LÆKRE damer end den blegfede cs nørd som ejer klan JEF
Jeg har set de grimmeste drenge score de lækreste piger igennem hele mit liv - og de kan gøre det igen og igen. Det handler alt sammen om selvtillid og charme.EMR skrev: Du må give mig ret i veltrænede/trimmede personer scorer flere damer, omend LÆKRE damer end den blegfede cs nørd som ejer klan JEF(jeg er fed)
Dog har drengen uden selvtillid men med David Beckham looket - komme langt hen af vejen