Leder du efter et musiknummer, et album eller bare titlen på en sang? Så er det her du skal skrive, hvad du har behov for. Læs retningslinierne øverst i dette område.
Jeg requester en L.O.C Sang hvor en fra et rockband var med til at synge omkvædet af sangen L.O.C -Hvem nummeret mener jeg.. Omkvædet var lavet om til heavy metal stil .. Den blev spillet på sidste års grøn tuborg koncert ... Vil monster gerne have den men den har mig været umulig at skaffe :/ ... Håber der er nogle der lige gider uploade SANGEN !! ikke en musikvideo fra youtube.. Hvis musikvideoen er i god kvalitet ( DVD kvalitet ) så må i med glæde smide den op , men helst sangen ...
Og mit nummer2 request er :
Klubbingman Feat. Beatrix Delgado - Never Stop this Feeling (Rocco Vs. Bass-T Rmx)
Den har været umulig for mig at finde nogle steder ;S plz en eller anden upload den tusind mange tak
Det var ikke Nephew.. Argh kan ikke huske hvad han hed.. Men han blev holdt med en kæde omkring halsen.. Og det var L.O.C - Hvem sangen ... bare hvor omkvædet var Heavy metal style ... men hvis det er du har ret så smid den lige op , så kan jeg høre om det er den
Nogen der gider smide den op på en service der virker?
Sendspace sutter røv.. tager altid en halv time at få den til at hente fordi deres servere ikke virker