jeg har en film liggende som .img format (3,7gb) som jeg har de tilsvarende tekster til i .srt format (det er de rigtige). hvordan får jeg lavet lagt over på .img filen så jeg kan lave en dvd jeg kan se i min dvdafspiller inde i stuen?
Hvilke prigrammer skal jeg bruge mm
jeg har forsøgt søgefunktionen men fandt ikke rigtigt noget jeg forstod
hjælp til .srt undertekster
Redaktør: Moderators
-
mikeman dk
- Kontakt:
hjælp til .srt undertekster
mikeman DK
.......................................................................................................................................
Er det ulovligt at vedhæfte en fil hvis man sender en mail til en straffefange?
.......................................................................................................................................
-
bukkebrusen
- Captain
GamBi skrev:Jeg er meget sikker på at .srt er til divx film
Så du skal vist lave den srt. fil om til noget andet...
srt filer er til div-x film som GamBi skriver. Det er bare en anden filtype end .sub
EDIT: Nej nej nej jeg er helt galt på den...
Hvis du bruger DVD Studio Pro:
1 - åben filen med notepad
2 - klik på "save as"
3 - omdøb din fil
4 - i den sidste linie vælg "UTF-8" eller "UTF-16"
5 - Save.
--------------------------------------------------------------------------------
Eller prøv:
Din output fil er txt. så for at benytte DVDSP åben din Subtilte Editor (inkluderet i DVDSP) sammenkobl det. Og du får en .spu fil. DVDSPU acceptere denne.
http://www.piratgruppen.org/spip.php?article28 En god guide til hvordan du gør trin for trin, fandt den lige..
He who dies with honor is a dead man!
-
bukkebrusen
- Captain
-
mikeman dk
- Kontakt:
skulle jeg ikke have sagt tak for hjælpen førstbukkebrusen skrev:DET VAR SÅ LIDT !
mikeman DK
-
bukkebrusen
- Captain
-
mikeman dk
- Kontakt:
nå men så vil jeg gerne sige tak!
Jeg brugte dog ikke din guide da jeg ikke lige forstod den men jeg fandt en der var tegnet og fortalt på subscene og da jeg havde læst den flere gange så jeg lyset.
men endnu en gang tak for hjælpen
Jeg brugte dog ikke din guide da jeg ikke lige forstod den men jeg fandt en der var tegnet og fortalt på subscene og da jeg havde læst den flere gange så jeg lyset.
men endnu en gang tak for hjælpen
mikeman DK
Jeg har selv forsøgt at finde en god løsning på dette problem.
Har lavet en guide som gennemgår en metode som i hvert fald virker.
Ved ikke om det er den nemmeste, måske ikke.
Hvis nogen er interesserede: http://rapidshare.com/files/42659854/Eg ... D.rar.html
Har lavet en guide som gennemgår en metode som i hvert fald virker.
Ved ikke om det er den nemmeste, måske ikke.
Hvis nogen er interesserede: http://rapidshare.com/files/42659854/Eg ... D.rar.html
Ejlemos..
Mod tåber kæmper selv guderne forgæves!
Mod tåber kæmper selv guderne forgæves!