Hash til festival!

Sjove artikler, mystiske hjemmesider, humoristiske videoer, lækre babes og alle mulige andre underlige gimmicks hører til i dette area. Det er ligeledes her opslag om CAPOT bliver annonceret. Dette er med andre ord Chart Attacks pulterkammer og opslagstavle.

Redaktør: Moderators

Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

Første gang var jeg halvstiv så jeg knækkede mig pisse meget da vi delte en joint med og et par venner. xD
Down1
Geografisk sted: nah.nah.cant.find.me
Kontakt:

Indlæg af Down1 »

Maunus skrev:og den bøde er så sat op til 2000,- :/ suk.
Hvis du skal tude over bøden kan du bare la' være med at tage stoffer.. Der er sjovt nok ingen, der tvinger dig til at tage det. Det er det samme med folk, der tuder over en fartbøde.
ICQ: 122?70?11 [url=irc://irc.inet.tele.dk:6667/chart.dk]#Chart.dk @ Efnet[/url]

"In this world, nothing is certain but death and taxes." - Benjamin Franklin
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Jeg har ved gud aldrig mødt en der skulle tænke så meget over konsekvenserne ved hash.
Brugeravatar
Maunus
Wannabe DJ

Indlæg af Maunus »

DjMail
Nu har du :D
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

sådan set ikke mødt dig :p
Deejay_Wonder
Geografisk sted: 9000
Kontakt:

Indlæg af Deejay_Wonder »

Fairground skrev:
Deejay_Wonder skrev: det kommer nu an på hvad for noget hash man anskaffer sig. Der findes vist noget shit der ikke er for børn og som man skal ryge med omtanke, ellers kan man dø af det
Det var da den største røver jeg nogensinde har hørt!! Hvad er det lige der skulle slå dig ihjel ved at ryge hash ? Har du overhovedet nogen idé om hvordan hash virker på den menneskelige krop og hvad det er der påvirker dig når du ryger det?

Du kan IKKE dø af at ryge hash, men du kan tage skade hvis du over en længere periode ryger det. Har desværre set eksempler på nogle kvikke hoveder som var lidt for glade for deres "Spliff" og derefter gik fuldstændigt ned, blev indadvendte, fik psykiske problemer og kun havde et lys i hverdagen nemlig deres dosis hash. Derudover er hash også tit det første narkotika folk prøver og når de så ikke syntes de får nok ud af at ryge går de videre til de hårdere stoffer som piller, amfetamin, coke osv.
Læs dog for helvede hvad jeg skriver >>"VIST"<< og dermed ment, at jeg ikke aner så meget om det som de crackhoveder der render rundt og ryger det pis regelmæssigt.

Har læst et eller andet sted at der findes en speciel art hash der vist går under navnet fantasy (og neeeeeeej, det er ikke E) som skulle indeholde et meget giftigt stof og dette stof kan man dø af af hvad jeg har læst - men kan sgu ikke finde kilden selvom jeg nu har brugt et lille stykke tid på at finde det.!

Men alm. hash ved jeg dog med sikkerhed at man ikke kan dø af uanset om man ryger spandfed eller hvordan man hiver det lort ned i lungerne. Kan også være den form for hash (fantasy) blot er en skrøne.
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

DU kan squ da dø af alt der er sjovt.

Alkohol, hash, amf, e osv.

Men formår du at bruge indersiden af hovedet kommer du squ ikke til skade.
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

http://malkavian.topskud.dk/cannabismyter/ skrev:For almindeligt cannabis som ligger omkring 10% THC betyder det at en 70 kg. person skal spise mellem rundt regnet et halvt til et helt kilo for at komme i farezonen. Det er ikke helt nemt at spise så meget hash (det er jo mest harpiks) og en overdosis på røg ville kræve, at man røg flere hundrede joints om dagen, og det gør det rimelig upraktisk at overdosere på stoffet. Et selvmord ville desuden koste 25.000-50.000 kr. at ved en markedspris på 50 kr. pr. gram.
Puff puff give, motherfucker.
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

And my point stands
PsyClone
Geografisk sted: Aalbizzle
Kontakt:

Indlæg af PsyClone »

Det gør min pik også
dwr
Moderator

Indlæg af dwr »

Fantasy er et bedøvelsesmiddel.
Det påvirker centralnervesystemet og virker bedøvende og er iøvrigt ganske farligt, da du ikke skal tage særlig meget for meget før du overdoserer.
Det bliver iøvrigt normal brugt mod f.eks. søvnløshed med bliver misbrugt, da det har samme effekt som lidt alkohol har på selvbevidstheden. Bliver iøvrigt endnu farligere kombineret med alkohol.
Og så har det iøvrigt intet med hash at gøre.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Hofmeister

Indlæg af Hofmeister »

DjMail skrev:Jeg har ved gud aldrig mødt en der skulle tænke så meget over konsekvenserne ved hash.
Haha.. Tænkte præcis det samme.. Hvis du tilsyneladende er så bange for at blive knaldet, så lad være med at ryge det..

Desuden bliver du jo ikke just klogere af at ryge hash, så ku' godt være at netop du, Maunus, bare skulle holde dig fra det.. Heheh..
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

Dwr jepper GHB er noget andet end hash, men nu skriver wonder jo at han mener at have hørt om noget hash der skulle gå under navnet fantasy.

Han skriver tilmed at han ikke snakker om E...hvilket han selvfølgelig ikke gør da E og ghb er forskellige ting. Men han mener vel at han godt kender stoffet fantasy aka ghb, men mener at have hørt om noget hash der kaldes fantasy.

Og som dwr skriver så er ghb en farlig fætter, og svær at styre.
Brugeravatar
9
Warnings: 8423

Indlæg af 9 »

Ungdommen nu til dags.. tsk tsk.. Hva er der nu galt med en kold bajer
Ace
[Ltd edition]
Geografisk sted: Life is like a dick, when tings get hard, FUCK it!

Indlæg af Ace »

(Da jeg ved meget om planter, har jeg en hel pose holdninger til alt det her, så de kommer lige her. Hold fast det er en længere smøre)
Maunus skrev:Så i mener hvis jeg render rundt og er skæv så ville de kunne give mig en bøde?

Altså jeg har prøvet hash, og pot før men gider ikke nogle sindsyge stoffer, det var bare fordi jeg regnede med at det kunne ske jeg fik en pind eller 2, og så ville jeg bare høre lidt om chancen for at blive busted..
Der er sgu da ingen der tjekker det.
Du kan også rende rundt i en trench cote med bar diller inden under.
Hvis du ikke ligefrem stikker den op i hovedet på nogen, så er folk da fuckin ligeglade med hvad du render og laver.

Men alt i alt, det kan ikke testes eller verificeres så du siger bare du er træt og har kvalme, måske har du spist noget dårligt. Hvem ved, måske er der nogen som har givet dig en hash kage uden at du vidste det.... Men suk den der paranoia du udviser, har man da sjældendt når man ryger, måske du en af dem der ikke tåler det så godt.
Deejay_Wonder skrev:
aroxdk skrev:Man kan ikke dø af at ryge hash. Hvis man ryger for meget falder man i søvn. Man kan dø af alkohol og alle mulige andre party drugs, så hash er i bund og grund nok det mindst farlige... men hvad ved jeg. Jeg bruger ikke stoffer længere. Alkohol er nok det hårdeste jeg har prøvet. Fuck man bliver svimmel hvis man får for meget ;)
det kommer nu an på hvad for noget hash man anskaffer sig. Der findes vist noget shit der ikke er for børn og som man skal ryge med omtanke, ellers kan man dø af det
Principielt kan man dø af alting, selv vand hvis man får en stor dosis nok. Hørte i ikke om hende i radio konkurencen i USA der døde af at drikke 3 liter vand. Nå men som der skrives er mængden af hash der skal til for at man kommer i farezonen umenneskelig høj. Jeg har aldrig hørt om nogen som der døde fordi de har røget hash og siddet i en sofa og haft grineflip.

I værste tilfælde brækker man sig, får en ubændelig lyst til at sove efter man har ryddet hele køleskabet for mad.
Måske er man så uheldig at falde igennem naboens drivhus (det kan man også godt dø af, pas lige på arme og hænder ihvertfald). Men alt i alt, så er hash nok det mest fredelige stof der findes næst efter chokolade.

Folk på andre stoffer kan finde på at springe ud fra balkonner og springe ud foran tog og meget andet crazy shit.

Gennerelt vil jeg sige at man nok desvære ikke altid ved hvad de blander i den hash man får fat i. Den der billige slave hash til 50-60 kroner, sådan noget standart fis er ikke det smarteste at putte i lungerne. Foruden at det er 70% hestelort så tilsætter de PCP som er et middel der anvendes til at fortykke plastik. Så kan de nemmere presse lortet til plader og få dem til at holde formen.

Hvis i har nogle der havde noget af det "rigtige hash", vil i vide at det smelter bare man kigger på det.

Selvom man som en kvik knallert på havnen, kan man blive lidt sløv i bæret. Men ellers er der ikke så mange andre fysiske farer ved Cannabis produkter som så meget andet. Alcohol f.eks hvor man får direkte skadelige fysiske der er målelige.

(Tilbage til plantesporet)
I øvrigt kan jeg fortælle dem som ikke ved det, at Cannabis i planteverdenen har et nært slægtskab med en af vores gode venner.
Cannabis og Humle er de eneste to planter der findes i deres famillie som på latin hedder Cannabaceae.

Billede Billede
_________________ Cannabis sativa - Alm. Hamp ____________________________________ Humulus lupulus - Alm. Humle _______

I øvrigt vil jeg knytte en kommentar til lovgivning på dette område. Hvordan kan en regering, eller vi som mennesker der kun har haft love og regler de sidste måske 5000 år, dømme og forbyde en plante som har levet i naturen i 100.000'er af år. Svarer til at der var nogen der ville forbyde jordbær bare fordi man blev dårlig af at spise for mange af dem.

Det ville jeg ALDRIG acceptere.

Længe leve jordbær og retten til at spise alle dem man har lyst til ;)
Billede
In this house we obey the law of thermodynamics - Homer Simpson
Ace
[Ltd edition]

Indlæg af Ace »

(Til dem som tænker wtf)

Jeg ved meget om andre planter også, bare så i ikke tror jeg kun går vildt meget op i den her. ;)
Billede
DjMail
Chart Attack VIP

Indlæg af DjMail »

jf. din udd. vel mister ace.
Ace
[Ltd edition]

Indlæg af Ace »

yep mail ;)

Men det er ikke sikkert at dem som ikke kender mig irl ved hvad jeg har af udd. Så tænkte lige jeg måtte pointere det så jeg ikke blev regnet for at være en der vidste en hel masse om kun hamp og hash. :D
Billede
Zivago

Indlæg af Zivago »

Tja - min mening:
Jeg synes det er forkert at ryge hash - vandpiber - cigaretter - eller indtage andre stoffer for den sags skyld.

Jeg har aldrig prøvet at ryge noget som helst ( ikke engang cigaretter) - eller indtage stoffer af nogen art.
Jeg blander mig ikke i, at andre gør det. Det er folks egen problem. Men jeg ser gerne at rygning bliver forbudt alle offentlige steder..

Her støder jeg nok nogen, med min mening - men det er en mening jeg har lov til at have.

Jeg er ikke nogen engel. Jeg har da - som mange andre, drukket en del, når jeg har været i byen.
Men til hverdag rører jeg intet. Hvorfor - det ved jeg egentligt ikke. Jeg kan da godt lide øl osv. men - jeg kunne aldrig finde på at drøne ud i køleskabet og hente en øl - og drikke den alene. Så vil jeg hellere have kaffe / cola / dansk vand / cacao eller isvand.
Jeg køber kun sprut - når jeg skal have gæster.
Tænk - jeg har flere gange smidt øl ud, som er blevet for gamle - om jeg så bare har købt 6 stk, til en aften hvor jeg fik en ven på besøg.....
Nok noget i unge vil synes lyder utroligt.
MEN - når jeg er i byen, og i party humør - så kan der godt ryge en hel del indenbords.

Må jeg spørge, hvad er det i får ud at at ryge - eller indtage et eller andet stof ?.

Zivago
FrZ
Chart Attack VIP
Geografisk sted: 2200
Kontakt:

Indlæg af FrZ »

Ace skrev: I øvrigt vil jeg knytte en kommentar til lovgivning på dette område. Hvordan kan en regering, eller vi som mennesker der kun har haft love og regler de sidste måske 5000 år, dømme og forbyde en plante som har levet i naturen i 100.000'er af år. Svarer til at der var nogen der ville forbyde jordbær bare fordi man blev dårlig af at spise for mange af dem.

Det ville jeg ALDRIG acceptere.

Længe leve jordbær og retten til at spise alle dem man har lyst til ;)
Så opium og kokain skal heller ikke forbydes???
<center>
BilledeBillede
Papaver Somniferum - Opiums Valmue --- Erythroxylum - Coca-Planten
</center>
Ligeså naturligt som HASH - Ace som gardner burde du vide bedre...
- I hate it when people compare FrZ with God. I mean, he's great and all, but he's no FrZ.
Besvar