.avi til DVD?

Mangler du en film? Hvordan ripper man en DVD? Hvor anskaffes DivX henne? Alle film- og tvrelaterede spørgsmål og ønsker stilles i dette område.

Redaktør: Moderators

Besvar
Stim
Geografisk sted: Dumme dyr må bo alene

.avi til DVD?

Indlæg af Stim »

Er det muligt? Jeg sidder her med et Planet Earth fra BBC i 1080P (!) så det kunne jo kun være rart at få smidt den på en skive.

- Jeg har prøvet at ændre til .iso, men det er brænderprogrammet ikke for glad for. :)
3dotz
Members of the Newlyweds

Indlæg af 3dotz »

Ved ikke om det er derfor, men det er ikke alle brænderprogrammer, der kan brænde BR/HD filer.

Det kan være derfor. Det er heller ikke mange afspillere, der vil være i stand til at spille filen, men jeg går ud fra du bare vil se den på din computer.

Prøv at installere nyeste Power DVD. Den kan vist håndtere den slags filer og det er et gæt, også brænde filer.

...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
BenaxD
Geografisk sted: Til højre for Kebab'en

Indlæg af BenaxD »

-ved ikke om ConvertXtoDvd kan hjælpe jeg syntes det er mega godt snupper næsten alt.
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Re: .avi til DVD?

Indlæg af QrazyLeg »

Stim skrev:Jeg har prøvet at ændre til .iso, men det er brænderprogrammet ikke for glad for. :)
Lol... Du får jo heller ikke en word fil ud af en mp3-fil, ved at omdøbe til .doc/docx

DVDSanta kan være en mulighed.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Stim

Indlæg af Stim »

QL, jeg ved jo, at det hjælper ved en .img til .iso - har jeg selv lært herinde ;)
Stim

Indlæg af Stim »

Tak for forslagende CA! I'll try :D
igloen
Geografisk sted: På Coke-LINE's stjålne cykel!

Indlæg af igloen »

QrazyLeg skrev: Lol... Du får jo heller ikke en word fil ud af en mp3-fil, ved at omdøbe til .doc/docx
Jo det gør man da.. Der kommer bare til at stå en masse sjove ting i den når du åbner den i word :P

Allok AVI-DVD burde også være en mulig løsning
...::// Team AuG \\::...
Billede
naRf

Indlæg af naRf »

igloen skrev:
QrazyLeg skrev: Lol... Du får jo heller ikke en word fil ud af en mp3-fil, ved at omdøbe til .doc/docx
Jo det gør man da.. Der kommer bare til at stå en masse sjove ting i den når du åbner den i word :P

Allok AVI-DVD burde også være en mulig løsning
Det kan faktisk godt være en god idé i nogle tilfælge:

Hvis man f.eks. har en elektronisk aflevering, så lige smæk den over til .doc - så kan man altid sige der gik noget galt undervejs da man sendte mailen.
Billede
Brugeravatar
QrazyLeg
Site Admin

Indlæg af QrazyLeg »

Stim skrev:QL, jeg ved jo, at det hjælper ved en .img til .iso - har jeg selv lært herinde ;)
Heh ok, men det var da også den mest ligegyldige omdøbning jeg har hørt længe. Svarer lidt til at have Winamp som standardafspiller til to formater, wma og mp3. Så omdøber man .mp3 til .wma og er glad for at winamp stadig kan afspille sangen... :lol:
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
w00p

Indlæg af w00p »

Stim skrev:Er det muligt? Jeg sidder her med et Planet Earth fra BBC i 1080P (!) så det kunne jo kun være rart at få smidt den på en skive.

- Jeg har prøvet at ændre til .iso, men det er brænderprogrammet ikke for glad for. :)
kan regne ud et er x264 codex du har (.mkv)

g00gle 'mkv converter' og du vil få lidt hits, men en anden ting, du vil kun kunne få 576i/p ud af det hvis du conventer til dvd
n00b n00b
Stim

Indlæg af Stim »

Et lille follow up på hvad w00p siger her til sidst. Hvis jeg nu vil konvertere en x264 (.mkv) fil til en DVD skive ved brug af ConvertXtoDVD fx, vil DTS lyden el. lign. så følge med, eller vil det blive til stereo, ved I det?
Besvar