- Jeg har prøvet at ændre til .iso, men det er brænderprogrammet ikke for glad for.
.avi til DVD?
Redaktør: Moderators
.avi til DVD?
Er det muligt? Jeg sidder her med et Planet Earth fra BBC i 1080P (!) så det kunne jo kun være rart at få smidt den på en skive.
- Jeg har prøvet at ændre til .iso, men det er brænderprogrammet ikke for glad for.
Ved ikke om det er derfor, men det er ikke alle brænderprogrammer, der kan brænde BR/HD filer.
Det kan være derfor. Det er heller ikke mange afspillere, der vil være i stand til at spille filen, men jeg går ud fra du bare vil se den på din computer.
Prøv at installere nyeste Power DVD. Den kan vist håndtere den slags filer og det er et gæt, også brænde filer.
...
Det kan være derfor. Det er heller ikke mange afspillere, der vil være i stand til at spille filen, men jeg går ud fra du bare vil se den på din computer.
Prøv at installere nyeste Power DVD. Den kan vist håndtere den slags filer og det er et gæt, også brænde filer.
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Re: .avi til DVD?
Lol... Du får jo heller ikke en word fil ud af en mp3-fil, ved at omdøbe til .doc/docxStim skrev:Jeg har prøvet at ændre til .iso, men det er brænderprogrammet ikke for glad for.
DVDSanta kan være en mulighed.
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
"TV is chewing gum for the eyes" - Frank Lloyd Wright
Jo det gør man da.. Der kommer bare til at stå en masse sjove ting i den når du åbner den i wordQrazyLeg skrev: Lol... Du får jo heller ikke en word fil ud af en mp3-fil, ved at omdøbe til .doc/docx
Allok AVI-DVD burde også være en mulig løsning
...::// Team AuG \\::...

Det kan faktisk godt være en god idé i nogle tilfælge:igloen skrev:Jo det gør man da.. Der kommer bare til at stå en masse sjove ting i den når du åbner den i wordQrazyLeg skrev: Lol... Du får jo heller ikke en word fil ud af en mp3-fil, ved at omdøbe til .doc/docx
Allok AVI-DVD burde også være en mulig løsning
Hvis man f.eks. har en elektronisk aflevering, så lige smæk den over til .doc - så kan man altid sige der gik noget galt undervejs da man sendte mailen.

Heh ok, men det var da også den mest ligegyldige omdøbning jeg har hørt længe. Svarer lidt til at have Winamp som standardafspiller til to formater, wma og mp3. Så omdøber man .mp3 til .wma og er glad for at winamp stadig kan afspille sangen...Stim skrev:QL, jeg ved jo, at det hjælper ved en .img til .iso - har jeg selv lært herinde
www.chartattack.dk og #chart.dk @ EFnet administrator - come join us, it's fun!
kan regne ud et er x264 codex du har (.mkv)Stim skrev:Er det muligt? Jeg sidder her med et Planet Earth fra BBC i 1080P (!) så det kunne jo kun være rart at få smidt den på en skive.
g00gle 'mkv converter' og du vil få lidt hits, men en anden ting, du vil kun kunne få 576i/p ud af det hvis du conventer til dvd
n00b n00b