En som tager billeder
Redaktør: Moderators
En som tager billeder
Hørte om en mand fra kbh som tog billeder af kriminelle folk på gaden og lagde dem på nettet.
Men kan ikke finde hjemmesiden? Mente den hed kriminelle.dk men den funker ikke helt. nogle som kender siden?
Men kan ikke finde hjemmesiden? Mente den hed kriminelle.dk men den funker ikke helt. nogle som kender siden?
-
bukkebrusen
- Captain
Synes det er fint intiativt at gøre opmærksom på ting som han mener er ulovlige i det danske samfund. At der så findes en eller anden idiot som bliver så provokeret at han slår ham, det er sku for latterligt. For uanset hvad man mener om idéen, så har han fat i den lange ende, da det er ulovligt og mange, primært ældre mennesker, bliver bange når man cykler på fortorvene...Maunus skrev:Suk.
Hvad er der også galt med manden altså? Vil han bare gerne have opmærksomhed?
Så hvis det er nogen det er galt med gutter, så er det sku jer og ikke ham
Det skal siges for god ordens skyld, at jeg er blevet knepset flere gange og ligger inde på hjemmesiden....
Hvis han havde kommet over til mig og sagt, at han havde taget et billede af mig og det ville komme op på en hjemmeside, så havde jeg også givet ham et knytnæveslag.
Man må godt tage billeder i det offentlige rum, men man må ikke gå bevidst efter en person. Så strafferetsligt, så bryder han loven ved at tage de billeder.
For her går han bevidst efter en person. Så kan man diskutere om våbenet helliger handlingen. Det gør den ikke, hvis det går ud over mig
...
Man må godt tage billeder i det offentlige rum, men man må ikke gå bevidst efter en person. Så strafferetsligt, så bryder han loven ved at tage de billeder.
For her går han bevidst efter en person. Så kan man diskutere om våbenet helliger handlingen. Det gør den ikke, hvis det går ud over mig
...
Vincent de Moor - Flowtation. Total yndlingsnummer.
Jeg kan da godt se han har fat i den lange ende men ligefrem at sige det er mig eller os der er noget galt med forstår jeg ikke? Synes det er åndsvagt af ham at stille sig op på den måde og "provokere" folk. Egentlig er jeg da ligeglad om han render og tager billeder af os, men kan ikke se hvordan han kan tage det så seriøst.LeG0lAsDK skrev:Synes det er fint intiativt at gøre opmærksom på ting som han mener er ulovlige i det danske samfund. At der så findes en eller anden idiot som bliver så provokeret at han slår ham, det er sku for latterligt. For uanset hvad man mener om idéen, så har han fat i den lange ende, da det er ulovligt og mange, primært ældre mennesker, bliver bange når man cykler på fortorvene...Maunus skrev:Suk.
Hvad er der også galt med manden altså? Vil han bare gerne have opmærksomhed?
Så hvis det er nogen det er galt med gutter, så er det sku jer og ikke hamMen det er vel bare en typisk dansk holdning, at man bliver sur over en person som rent faktisk prøver, ved et humorisk indslag, gøre opmærksom på ulovligheder, men det er der åbenbart flere herinde som ikke har fattet?!? Hmmm skal vi sige at Janteloven trives hos de herrer - Det tror jeg nok. Han må jo endelig ikke føle sig speciel vel Magnus? For det kan vi jo ikke have vel? Uhhh nej... Derfor skal han ned med nakken..
Det skal siges for god ordens skyld, at jeg er blevet knepset flere gange og ligger inde på hjemmesiden....