Hvad bliver voldspillet på DIT anlæg denne sommer

Herunder hører kun snak om musik. Spørgsmål om kunstnere, tracklister, udgivelser og covers hører også under denne kategori.

Redaktør: Moderators

DJ_EDDY
Geografisk sted: Here, there and everywhere
Kontakt:

Indlæg af DJ_EDDY »

Mere svensk - om man kan li' det eller ej:

Markoolio - Ingen sommar utan reggae
EMR

Indlæg af EMR »

Sensation_Belgium_the_Megamixes_2007 <- det er SÅ fedt et mix!! kan høre det igen og igen og...

Summermix 2007 Mixed By Kloojve <- nice work kloojve - you're the man!
Brugeravatar
raffay

Indlæg af raffay »

Nyeste album med Dream Theater - Systematic Chaos. Rock n Roll!!!
Skal man skrive noget her?
chreddy1
Request Limit Reached
Geografisk sted: 127.0.0.1

Indlæg af chreddy1 »

EMR skrev:Summermix 2007 Mixed By Kloojve <- nice work kloojve - you're the man!
lyder fedt.. er det noet du ka uppe..? :)
hvis du vil ka du bare smide linket i en pb.. :)
EMR

Indlæg af EMR »

mt^1
Geografisk sted: Hos din Mor

Indlæg af mt^1 »

fuck nu det sommerhit når vi en gang har sommer i det her lorte land..

FARVEL !
Billede
Billede
Billede
Billede
Billede
Fredetheman
CAs svar på Grev Ingolf

Indlæg af Fredetheman »

Der bliver fyret en masse electronica/ambient-gøgl alá det her:
http://profile.myspace.com/index.cfm?fu ... d=38084523 - Teenage Bad Girl hedder bandet...

Ellers Electrojuice, Zvook Mescalin eller Late of The Pier! hvis I er interesseret i elektronisk musik skal I tjekke dem ud synes jeg :)
gentlemanfinn
Geografisk sted: Østerbro

Indlæg af gentlemanfinn »

Fredetheman skrev:Der bliver fyret en masse electronica/ambient-gøgl alá det her:
http://profile.myspace.com/index.cfm?fu ... d=38084523 - Teenage Bad Girl hedder bandet...

Ellers Electrojuice, Zvook Mescalin eller Late of The Pier! hvis I er interesseret i elektronisk musik skal I tjekke dem ud synes jeg :)
Det er jo new rave/electroclash Teenage Bad Girl altså :-)
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Fredetheman
CAs svar på Grev Ingolf

Indlæg af Fredetheman »

gentlemanfinn skrev:
Fredetheman skrev:Der bliver fyret en masse electronica/ambient-gøgl alá det her:

YEA!
DJ Mick
Geografisk sted: Storkøbenhavn

Indlæg af DJ Mick »

for tiden:

1. Showtek - FTS (Hard Mix)
2. Ka.Ida - 1000 Stykker (Begge Mix)
gentlemanfinn

Fredetheman skrev:
gentlemanfinn skrev:

YEA!
Hvis du er til den stil så tjek også Justice, Erol Alkan, Mr. Oizo, SebastiAn, og resten af Ed Banger crewet.
When you come back from a techno party, you should be dirty. Your jeans are filthy, you smell like cigarettes, you are covered in sweat. This is very important for me.
Fredetheman
CAs svar på Grev Ingolf

Indlæg af Fredetheman »

gentlemanfinn skrev:
Fredetheman skrev:
gentlemanfinn skrev:

YEA!
Hvis du er til den stil så tjek også Justice, Erol Alkan, Mr. Oizo, SebastiAn, og resten af Ed Banger crewet.
Jeg hører rimelig meget Justice... men jeg vil da lige prøve de andre - tak for tippet :)
gentlemanfinn

Så lidt du, ellers så hold godt øje med f.eks. Kjeld Tolstrup og Djuna Barnes chart, og tjek diverse blogs som discobelle.net og fluokids.blogspot.com.
naRf

Indlæg af naRf »

Nu er sommeren snart ved at være et overstået kapitel, hvad blev der voldspillet?

Hos mig blev det nok mest Axwell - I Found You (Tocadisco Remix).
Billede
Lokefar
Geografisk sted: Denmark

Indlæg af Lokefar »

Carrie Underwood - Before He Cheats
Gwen Stephani - The Sweet Escape

Australien havde sq ikke været det samme uden Sweet Escape og NZ og US var "nok ikke" blevet overlevet uden den herlige frøken Underwood.
Dangerman, keep the bongos alive!!!

"Den enkelte har aldrig med et andet menneske at gøre uden at han holder noget af dets liv i sin hånd." Quote: K.E. Løgstrup
Besvar