.
Pot er slet ikke sejt... næ nej!
Narkoen ud af byen!
Redaktør: Moderators
Det ville jo ej heller ikke passe ind i whiskybeltet segmentet at dine fine lædersko fik lidt støv på sig.....FrZ skrev:Ville hellere æde min egen lort end betale for Roskilde :S
Forstår slet ikke glæden ved det, i min verden minder det om tortur - bare den type mennesker der er der :/
Det er jo ungdomshuset x 100 - føj for den lede... Nææh et dejlig elektronisk klub event, det ved man hvad er. Clubcoma, RAW, Green Beats, Thirst, Stella Polaris osv. Kom ind i kampen og drop lunkne harboe, stanken af pis, sved og piger med klamymidia (ok de er overalt - men vil våge påstanden, at de er klammere på Roskilde).
Men god tur i helvede drenge.
Selvfølgelig er det en fordom for dem der ikke har været der, jeg bygger mine hypoteser på billeder, film og historier. - Dine egne så at sige bekræfter dem jo som sådan kun.. "Vågne op i et nyt telt hver morgen"... Ja så kan de da ikke ligefrem være tiltrækkende? Medmindre man tænder på knald stive uvaskede piger... Altid et smagsspørgsmål slf.LeG0lAsDK skrev: Mig bekendt er det ikke ungdomshuset x 100 (men er det ikke fordom, for dem som ikke har været der?), for så mange findes der ikke (de er jo røget i fængsel eller husarrest hos far&mor), og at pigerne er klamme?
Tiesto og LCD er ikke det der får mig slæbt hele vejen til "Sodoma & Gomorra". Det kan være at Roskilde er unikt, det betvivler jeg ikke, men jeg kan absolut ikke se det fængende ved det. At bo usselt, spise usselt, drikke usselt - ikke opleve andet end brudstykker af musik (grundet indtag af diverse narkotika og alkoholer), og så betale så mange penge for det, går over min fantasi. - men nej jeg er heller ikke målgruppe.LeG0lAsDK skrev:Men er der primært i år, grundet Tíesto og LCD Soundsystem. Og synes at det elektroniske program er godt efter min smag, blandt andet end genistreg at få culturbox crewet derned for at sparke festen igang.. Men så vidt jeg husker så er du primært til house ik? Så kan jeg godt se at programmet ikke er så tiltrækkende, så vidt som jeg kan tyde det..
København er da absolut ikke "død" i den uge? Må det være en fordom fra en der altid er i Roskilde i den givne uge??LeG0lAsDK skrev:Men kbh er jo så død i den weekend hvor festivalen er.... også kan comaclub og alle de andre ting jo godt holde fanen højt på andre tidspunkter, men det er ikke så unikt som roskilde...
Men det er jo så ikke en del af "det at tage til Roskilde festival"... Jeg kriteserer som sådan kun den gængse måde at "Roskilde" på.Skaw skrev:Drikke og spise usselt? Vil du drikke smarte drinks eller lignende så køber du da bare ingredienserne og tager dem med. Vil du have ordentlig mad så tager det 5 minutter at smutte til roskilde og finde en restaurant.
hehe, enten er de blevet snydt, eller også har i gjort en go' handel. tror nok mest på det sidsteamh skrev:PinK^^ShadoW
Sidste år fik jeg af vide af dem som boede skråt over for os, de havde købt 10 kg. for samme pris (100 kr. ) vi får en hel trailerfuld for samme pris