Transformers
Redaktør: Moderators
Transformers
Jeg skal ind og se Transformers nu på lørdag nat kl. 00.15 i Imperial. Jeg glæder mig :)
nco\\ CHART ATTACK 1999
Administrator and founder of CA
Det er BioZonen som der holder noget premiere for deres medlemmer. Selvom jeg tror nu også at alm. dødelige er velkommen, jeg blev hvert i fald ikke spurgt efter medlemsnummer da jeg bookede billetterne. Tror nu stadig der er billetter tilbage hvis det har interesse?CCK^ skrev:Hvaaaaa. Hvad har du sneget dig ind til. Er der ikke først verdenspremiere d. 4 :)?
Og jo, det er 4. juli der er verdenspremiere i følge imdb og Google :)
Jeg skal nok prøve at skrive et par linier om den på søndag. Jeg var også lidt skeptisk over den i starten. Det er jo et stykke 80'er legetøj for mig, så jeg vidste ikke rigtigt om det kunne bære en filmatisering. Men det finder jeg ud af på lørdag. Hehe :)EMR skrev:Så kommer der vel et review?
nco\\ CHART ATTACK 1999
men NCO hvordan har du fået billeter til den aften? jeg fik en mail hvor der stod:
Arrangementet finder sted i din lokale BioCity mandag d. 2. juli kl. 18.45.
Billetterne koster 65 kr. pr. stk., og de kan bestilles på tlf. 70 13 12 11 fra torsdag d. 14. juni kl. 9.30. Husk at afhente dine billetter senest 7 dage efter - max 4 billetter pr. VIP-kort
min lokale er så Tåstrup
Arrangementet finder sted i din lokale BioCity mandag d. 2. juli kl. 18.45.
Billetterne koster 65 kr. pr. stk., og de kan bestilles på tlf. 70 13 12 11 fra torsdag d. 14. juni kl. 9.30. Husk at afhente dine billetter senest 7 dage efter - max 4 billetter pr. VIP-kort
min lokale er så Tåstrup
Jeg fik godt den mail for et stykke tid siden. Så snakkede jeg med kæresten om det tirsdag aften, og det blev vi enige om var lige os. Så jeg fattede knoglen og ringede til dem onsdag på det nummer som du skrev. Det lød på hende som der var masser af billetter, og vi valgte at sidde i nærheden en mellemgang, da min kæreste har det med at pisse konstant under sådanne lange film haha :)Hoopstar skrev:men NCO hvordan har du fået billeter til den aften?
Så ingen problemer, og intet specielt VIP-halløj over det. Som sagt det er nu på lørdag aften kl. 00.15 (natten til søndag), ring til dem og snak med dem hvis du vil der ind.
nco\\ CHART ATTACK 1999
Re: Transformers
Jeg skal samme tur som dig NCO, det bliver jo bare super fedt!!
-
Dj FreeLoad
- Geografisk sted: Et sted nord på, ved en bakke tæt på lindholm tror jeg nok.
- Kontakt:
Så er der anmeldelse til folket:
http://www.chartattack.dk/viewtopic.php?p=145001
http://www.chartattack.dk/viewtopic.php?p=145001
nco\\ CHART ATTACK 1999