VA-Chart Attack - Tunes of the Month
Redaktør: Moderators
VA-Chart Attack - Tunes of the Month
Hej Drenge.
Laves disse stadig? Jeg er ikke updated siden 2003 hehe
Laves disse stadig? Jeg er ikke updated siden 2003 hehe
<center>
</center>
<center> '`^`'~=-.,__,.-=~'`#Chart.dk @ Efnet`'~=-.,__,.-=~'`^`'</center>
</center><center> '`^`'~=-.,__,.-=~'`#Chart.dk @ Efnet`'~=-.,__,.-=~'`^`'</center>
-
Deejay_Wonder
- Geografisk sted: 9000
- Kontakt:
skal det så ikke genoptages?
Tjen penge på din hjemmeside via
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
http://www.partner-ads.com/dk/klikbanne ... erid=13617
Tilmeld dig nu
Det gjorde Tunes of the Month fandme også. Var selv med i projektet - dog ikke så dedikeret. Men det var ikke meget bedre, da de fleste i CA har så forskellig musiksmag, at vi skal have alt fra det seneste nye med Disturbed og System of a Down til de mest hotte numre fra "En-eller-anden-ukendt-14-årig-hardstyle-producer" og Eric Clapton's nye udspil.
Du vil enten gøre det til endnu en udgivelse i "én genre" og det ved gøre den uinteressant for alle der ikke vil have det og gør den ikke nødvendigvis til et bedre alternativ til en anden udgivelse i samme genre.
Ellers skal du blande genrene noget mere og så vil du igen opleve, at mange finder halvdelen af numrene uinteressante alligevel og så er vi ved status quo.
Næh.. Lige som når man skal udvikle et nyt produkt, så skal man overveje:
- Er det noget der er brug for?
- Kan der skabes et behov for den, hvis der ikke er det?
- Har vi en reel målgruppe?
- Kan vi gøre det på en niveau, hvor vi kan konkurrere med hvad der allerede er på markedet, hvis der noget.
- Hvad er specielt ved VORES produkt?
Du vil enten gøre det til endnu en udgivelse i "én genre" og det ved gøre den uinteressant for alle der ikke vil have det og gør den ikke nødvendigvis til et bedre alternativ til en anden udgivelse i samme genre.
Ellers skal du blande genrene noget mere og så vil du igen opleve, at mange finder halvdelen af numrene uinteressante alligevel og så er vi ved status quo.
- Kan vi gøre det på en niveau, hvor vi kan konkurrere med hvad der allerede er på markedet, hvis der noget.
Vær lidt flinkere over for folk generelt og du får det bedre selv.
Personligt er jeg lidt ligeglad, da jeg holder mig væk fra VA's! Men fejlen har jo nok været netop som du siger at en masse blivet blandet sammen.
Hvis man skulle lave det ordenligt burde der selv sagt udgives en for hver genre!
Men ja om det er brug for det osv, det tvivler jeg nu meget på, men at differentiere sig fra de andre!.......det er efterhånden ikke ret svært hvis du spørger mig
Hvis man skulle lave det ordenligt burde der selv sagt udgives en for hver genre!
Men ja om det er brug for det osv, det tvivler jeg nu meget på, men at differentiere sig fra de andre!.......det er efterhånden ikke ret svært hvis du spørger mig
Life is not measured by the number of breaths we take, but by the moments that take our breath away.
- Cokeline
- Chart Attack VIP
- Geografisk sted: Odense
- Kontakt:
Rolig nu vi skal jo ikke investere penge i det...dwr skrev:
At smide 20 tracks i et VA rel skulle ikke være noget problem og ja der er en konkurrent fra sverige som kalder sig Clubfanatix
I'm the scene since 1992! and don't f**k with the Elite ^^
-
Fredetheman
- CAs svar på Grev Ingolf
dont diss Eric Clapton, or I'll freakin' turn u ass into a sommerhatdwr skrev:Det gjorde Tunes of the Month fandme også. Var selv med i projektet - dog ikke så dedikeret. Men det var ikke meget bedre, da de fleste i CA har så forskellig musiksmag, at vi skal have alt fra det seneste nye med Disturbed og System of a Down til de mest hotte numre fra "En-eller-anden-ukendt-14-årig-hardstyle-producer" og Eric Clapton's nye udspil.
-
Fredetheman
- CAs svar på Grev Ingolf