http://ekstrabladet.dk/vrangen/article308768.ece

Redaktør: Moderators
Er 100% enig, kan heller ikke klare folk, som siger: "det kan jeg ikke lide", uden at have den fjerneste idé om hvad det er.Cokeline skrev:Synes det er sjovt at alle siger "Ej hvor klamt" Tvivler lidt på at nogen af jer har været i Japan til udgivelsesen.
Kan forholde mig til at man siger "Underlig idé"
Hadder når folk udtaler sig om madvarer som de ikke har smagt.
Klassisk eksempel på at mange folk er forudindtaget og snæversynet på det punkt...
Nej så heller sovs og kartoffler som drik ik'? Det kender vi jo!![]()
Smag på det, og så udtal jer.
MF.Fisker skrev:det smager da sikkert fint, tror ikke på de sætter lort på flaske. tror da der er lavet en form for prøvesmagning. tror ikke de bare finder på noget også sætter det på flaske, der skal jo være et overtal der kan lide det, ellers er det jo bare penge ud af vinduet og det tvivler jeg på de gør.
Hehe, ja se DET er marketing.. Fuck lortet og fuck sondering af markedet, folk skal bare være nysgerrige nok i store lande.. Ved godt du gav Hr. Fisker mere eller mindre ret i hans statement, men tror nu også de har lavet nogle prøvesmagninger og researches mm., ligesom man sender mobiler ud til tests hos nogle hundrede personer inden de bliver "godkendt" og sendt ud på markedet.. Jeg var i Thailand for omkring 3 år siden, og der var da mange ting dernede som man lige umiddelbart tænkte ad ved, men som smagte overvejende fint, og tvivler nu også på om der er en meget gennemtrængende smag af agurk, for som der står i artiklen så minder smagen lidt af agurk, men agurken er mest brugt til at sodavanden skal ligne den forfriskende smag af frisk agurk (lyder underligt, dog taget direkte fra artiklen). Næsten alle mennesker kan lide agurk og vil mene at det er lidt af en scoop de har lavet der, for lige meget hvor underlig den nu en gang ser ud, så ville jeg + sikkert mange andre da helt sikkert prøve den, hvis jeg/de kom til Japan, eller den kom her til Danmark, og mon ikke at man så kunne lide den, for som der også er blevet skrevet før, så er det jo nok ikke lort der er blevet hældt på flaske.PinK^^ShadoW skrev:MF.Fisker skrev:...
sikkert rigtig, men der er sku så mange mennesker der nede, og hvis bare nogle stykker tænker "det vil jeg da lige smage" og nogle af dem faktis kan lide det, så har de tjent på det!