Baade og af Jesper Knallhat (bog)

Chart Attacks udgave af Rene ord for pengene. Hvad er hot, hvad er not, hvad skal man ikke bruge penge på og hvad skal man end ikke bruge båndbredde på. Dette forum er ikke kun begrænset til musik, men også film, spil, restauranter, diskoteker. Kort sagt alt, hvad man kan spare penge på eller anbefale.

Redaktør: 3dotz

Besvar
pono
devarjokendte.dk

Baade og af Jesper Knallhat (bog)

Indlæg af pono »

Nogen af jer, der har læst den?

Er ved at læse den..skide god bog

Handler om en mands syn på verdensudviklingen..Han kommer ind og fortæller om alt..Alt fra kaosteori til religion til nanoteknologi og alt alt alt muligt andet..Skide spændene faktisk

Der er skrevet forskellige dele. Jeg er ved at læse den første "Mandag". Så er der også "Tirsdag" osv.

" Baade-Og Mandag
Udkom 17. juni 2005
Under overskrifterne Hvad har vi gang i? Hvordan hænger det sammen? Hvem er vi? beskriver bogen den seneste teknologiske udvikling samt teorierne om de ”mekanismer”, ifølge hvilke verden udvikler sig; kaosteori, kompleksitetsteori og teorien om skalafri netværk. Desuden rummer bogen 15 hypoteser for samfundsudviklingen og den globale udvikling, og endelig slutter bogen af med en tour de force gennem de seneste 2.500 års idéhistorie.
zorro^
Geografisk sted: Langestrand

Indlæg af zorro^ »

Hey pono

Jeg er lige blevet færdig med Mr. Nice af Howard Marks så mangler noget at læse og så var det jeg så din anbefaling.

Det lyder i hvert fald ret spændende.
pono
devarjokendte.dk

Indlæg af pono »

Zorro jeg kan klart anbefale den.. Den kommer virkelig ind på alt..Jeg er nu gået i gang med "Tirsdag" som handler om menneskets evolution

Bøgerne er skrevet på en meget humoristisk måde, så det på intet tidspunkt bliver tørt.

Du kan læse om bøgerne på www.baade-og.dk
pono
devarjokendte.dk

Indlæg af pono »

Her er lige 1. kapitel af "Mandag"

http://www.baade-og.dk/kapitel-1.pdf

Starten er godt nok lidt irrelevant i forhold til de andre kapitler. 1. kapitel er meget chattet forhold til resten af bogen, men go for it :)
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Hehe, Knallhat...

-sorry, jeg kunne ikke lade være :D
BØH
pono
devarjokendte.dk

Indlæg af pono »

Det er forfatterens synonym..Hun hedder rigtig Lene Andersen. Men der jo en grund til, at hun kalder sig noget andet :)
goafreak
Geografisk sted: Horse
Kontakt:

Indlæg af goafreak »

Darn.. I knew it was too good to be true :(
BØH
zorro^
Geografisk sted: Langestrand

Indlæg af zorro^ »

Der var to der havde reserveret i forvejen, men bibliotek sender en mail når den kommer hjem så der går nok 2-3 uger.

Men det bliver helt sikkert spænende at læse.
pono
devarjokendte.dk

Indlæg af pono »

Ja, se evt. hvad jeg har skrevet o offtopic om nanoteknologi
Besvar