og jeg tænkte.. galt nok.. nu synker han ku da lavt, at lege skuespiller med et DV-Cam.. og så udgive det på dvd..
faktisk var det ren nysgerrighed, den slags nysgerrighed der også får en til at klikke på et link, man lige har fået afvide, er mega klamt, eller piv ringe..
Da jeg startede filmen, egentlig for at tjekke kvaliteten, som jeg altid gør når jeg har hentet en film. (man er vel pirat)
tog jeg mig selv ca 30 min senere i at sidde og være fanget af en slags dokumentar, der handler om Jon Nørgaards liv, før under og specielt EFTER TV2 succen "Popstars".
jeg må indrømme at jeg umiddelbart efter filmen.. og til dels også under filmen, havde lyst til at grine og lidt svine ham som man altid har gjort.
men så slog det mig, hvor ærlig og rystende og skræmmende det er egentlig er.
jeg havde ikke regnet med at skulle sidde tilbage med sådan en følelse, og da slet ikke en sympati for manden / drengen.
men jeg må sku tage hatten af, filmen er dybt ærlig. og syntes tydeligt man kan se at det er en gut der har udsat sig selv for nogle pretty scary ting. og derefter formået at mande sig selv op igen, for påny at ryge ned og slikke asfalt.
det er faktisk en lidt vild feeling at sidde nu her og skrive disse ting, og derfor vil jeg anbefale folk at rbuge de 80 min på at se filmen om JON, og evt. lige kaste en holdning til den i denne tråd.
jeg har i hvert fald på 80 min. fået lidt respekt for en gut der kan tåle så meget og så stadig holde sig oppe. på et spinkelt håb.
http://www.solofilmen.dk

// kloojve